جهت درک بهتر داستان، گرافیک و گیم پلی های پیشرفته بازی های ویدئویی نیاز به یک هدست رده بالا دارید. هدست های رده بالای موجود در بازار به دلیل قابلیت های و امکانات مدرنی که در اختیار دارند می توانند تمامی آن چیزی که برای انجام بازی های ویدئویی نیاز دارید را فراهم کرده و حس قرار گرفتن در میدان جنگ را برای شما به ارمغان بیاورد! به همین دلیل تهیه و استفاده از هدست های رده بالا تبدیل به یکی از لوازم جانبی بسیار ضروری سیستم گیمینگ شده است. گروه تولید محتوای شرکت ایده برتر پارسیان در این مقاله قصد معرفی و بررسی یکی از هدست های رده بالای بازار را داشته تا برای کاربرانی که به دنبال تهیه هدست مناسب جهت انجام بازی های خود هستند کمک کرده باشد! هدست جهت بررسی در این مقاله با عنوان G635 توسط شرکت معتبر و نام آشنای لاجیتک طراحی و عرضه شده است. لاجیتک در ساخت این مدل هدست گیمینگ از ویژگی ها و قابلیت های به روزی استفاده کرده تا جوابگوی اکثر نیازهای کاربران حین انجام بازی های ویدئویی باشد. از نمونه ویژگی های رده بالای این هدست شامل درایورهای 50 میلی متری از نوع Pro-G، میکروفون بسیار حساس، قابلیت اتصال با 2 روش، صدای فراگیر DTS Headphone:X v2.0، نورپردازی بر روی کاپ ها و هدفون به همراه کلیدهای کنترلی می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ G635 لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

قابلیت شنیدن جزئیات با هدست گیمینگ G635 لاجیتک

نورپردازی و قابلیت شنیدن جزئی ترین صدا در بازی!

شرکت Logitech به منظور اضافه کردن زیبایی و بخشیدن جلوه خاص به هدست گیمینگ G635 از نورپردازی استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل هدست از نوع LightSync RGB بوده و می تواند از 16.8 میلیون رنگ پشتیبانی کند. از ویژگی های و قابلیت های نورپردازی استفاده شده در هدست گیمینگ مدل G733 Lightspeed RGB می توان به ناحیه های مختلف برای شخصی سازی و به نمایش درآوردن ریتم موسیقی اشاره کرد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید برحسب سلیقه شخصی نوع و رنگ نورپردازی را به صورت دستی تنظیم کرده و یا آن را با صداهای موجود در گیم پلی بازی هماهنگ کنید! در ضمن سیستم نورپردازی موجود مجهز به حالت های نورپردازی از پیش تعیین شده نیز است! همه این تغییرات را می توانید بوسیله نرم افزار مخصوص و اختصاصی شرکت ریزر که با عنوان G HUB شناخته می شود انجام دهید!

از امکانات و قابلیت های موجود در هدست گیمینگ G635 لاجیتک می توان به جدیدترین نسل از صدای فراگیر که با عنوان DTS Headphone:X v2.0 شناخته می شود اشاره کرد. با توجه به بهره مندی این مدل هدست از DTS Headphone:X v2.0 کاربر قادر خواهد بود هنگام انجام بازی های ویدئویی ریزترین جزئیات صدایی موجود در گیم پلی بازی را از همه جهات شنیده و حس قرار گرفتن در محیط بازی را داشته باشد! با این ویژگی ها می توان گفت این قابلیت می تواند عملکردی به مراتب بهتر از صدای فراگیر 7.1 کاناله داشته باشد! لازم به ذکر است که این ویژگی تنها در صورت متصل شدن به سیستم عامل ویندوز و دسترسی به نرم افزار اختصاصی شرکت لاجیتک فعال خواهد شد! از امکاناتی که نرم افزار اختصاصی لاجیتک در اختیار کاربر قرار می دهد نیز می توان به امکان شخصی سازی اکولایزر و قابلیت ایجاد پروفایل های جداگانه جهت اجرای در بازی های مختلف به همراه قابلیت تنظیم حساسیت میکروفون اشاره کرد.

قابلیت شنیدن جزئیات با هدست گیمینگ G635 لاجیتک

مجهز به میکروفون حساس و کلیدهای کنترلی!

میکروفون 6 میلی متری یکی دیگر از امکانات موجود در هدست گیمینگ مدل G635 لاجیتک محسوب شده و با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد می تواند کاربر را تا حد زیادی راضی نگه دارد! از قابلیت ها و ویژگی های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به قابلیت جمع شوندگی اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در هنگام عدم نیاز به استفاده از میکروفون آن را به داخل جمع کنید! لاجیتک به منظور ضبط صدای کاربر با بالاترین کیفیت از الگوی ضبط صدای Cardioid تک جهته بهره برده است. میکروفون تعبیه شده با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند به راحت ترین شکل اقدام به جذب و دریافت سیگنال های مختلف (صداهای ریز محیط و یا سر و صدای موجود در محیط اطراف) کند. در ضمن میکروفون های Cardioid در محیط های کم سر و صدا می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان داده و کم ترین نویز را دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که فرکانس پاسخگویی این میکروفون از 100 تا 10 کیلوهرتز بوده تا تبدیل به مناسب ترین گزینه برای برقراری ارتباط باشد! لاجیتک از یک LED بر روی میکروفون استفاده کرده تا کاربر از وضعیت وصل و یا قطع بودن میکروفون اطلاع داشته باشد!

از ویژگی هایی که در ساخت هدست گیمینگ مدل G635 استفاده شده می توان به درایورهای 50 میلی متری اشاره کرد. داریورهای استفاده شده در این مدل هدست از نوع PRO-G بوده و قادر است با تولید امواج صوتی به صورت یکنواخت همه صداهای موجود در بازی ها را با بالاترین کیفیت برای شما پخش کند. از دیگر ویژگی های این هدست می توان به قابلیت شنیدن تمامی جزئیات صدا با هیجان و عمق بیشتر همراه با بیس کوبنده اشاره کرد. در ضمن این مدل هدست از حساسیتی برابر با 93 دسی بل و امپدانس 39 اهم به همراه فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 کیلوهرتز برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

قابلیت شنیدن جزئیات با هدست گیمینگ G635 لاجیتک

طراحان این هدست نیز جهت سهولت استفاده از هدست و جلوگیری از حواس پرتی کاربران از کلیدهای متعدد به منظور کنترل هدست استفاده کرده اند. کلیدهای تعبیه شده شامل کلید چرخان (جهت تنظیم میزان صدا)، کلید غیر فعال سازی میکروفون و 3 کلید مجزا (G) جهت شخصی سازی عملکرد می شود تا کاربر نسبت به راحتی خود میان بر مد نظر خود را به آن ها تعریف کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت لاجیتک جهت بالا بردن میزان مقاومت و استحکام هدست از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه استفاده کرده است. مواد اولیه استفاده شده در بدنه G635 از نوع پلاستیک باکیفیت بوده و در ساخت قاب هدست نیز از فلز مقاوم استفاده شده تا کاربر بدون نگرانی اقدام به استفاده از هدست کند.

منبع: logitechg