برای بهره مندی از عملکردی بالا و افزایش میزان لذت انجام بازی های ویدئویی به کیبوردی نیاز دارید که از قابلیت های و ویژگی های رده بالا برخوردار باشد. ویژگی هایی همچون عملکردی بدون تاخیر و لگ، ارتباط پایدار، کلیدهایی با بالاترین کیفیت و طراحی از نمونه ویژگی کیبورد گیمینگ G613 محسوب می شود که باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی بهترین و سریع ترین عملکرد خود را داشته باشد. این مدل کیبورد توسط شرکت معتبر لاجیتک طراحی و به منظور رفع نیاز گیمرهای حرفه ای ساخته شده است. لاجیتک در ساخت این مدل کیبورد گیمینگ از سوئیچ های باکیفیت مشکی رنگ استفاده کرده که از طول عمر بالایی برخوردار هستند. کلیدهای میانبر زیادی نیز بر روی این مدل کیبورد اضافه شده که به کاربر این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی و یا دیگر کارهای خود بدون انجام کارهای اضافی اقدام به کنترل آن ها از طریق کیبورد کند! در ضمن کلیدهای میانبر از قابلیت برنامه ریزی نیز برخوردار هستند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ G613 لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ Logitech G613!

در نگاه اول می توان مجذوب طراحی جذاب این مدل از کیبورد شرکت لاجیتک شد. این ویژگی می تواند باعث بالا رفتن میزان محبوبیت کیبورد شده و در نتیجه با استقبال زیاد کاربران روبرو شود. رنگ مشکی مات نیز توانسته جذابیت کیبورد را تا چندین برابر بیشتر کند! مواد تشکیل دهنده بدنه کیبورد گیمینگ G613 لاجیتک از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد بوده تا به کاربر این اطمینان را بدهد که در هنگام سقوط از ارتفاع و یا ضربات احتمالی با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد. کلیدهای میانبر متعددی نیز در سمت چپ کیبورد قابل مشاهده هستند که با توجه به قابلیت برنامه ریزی که در اختیار دارند می توانند علاوه بر افزایش سرعت عملکرد کاربر هنگام انجام بازی و یا دیگر فعالیت ها باعث شوند تا کاربر بدون انجام حرکات اضافی به دستورات پیچیده دسترسی داشته باشد. در ضمن با توجه به بی سیم بودن کیبورد گیمینگ G613 لاجیتک دیگر شاهد شلوغی و محدود بودن کاربر برای جابجایی کیبورد نخواهیم بود. در ضمن لاجیتک در طراحی و ساخت این مدل کیبورد از ابعاد استاندارد و کاملی بهره برده است. ابعاد 100 درصدی این مدل کیبورد باعث شده تا طراحان شرکت لاجیتک کلیدها و میانبرهایی که یک صفحه کلید در اختیار کاربر قرار می دهد را حذف نکند! از دیگر ویژگی های طراحی کیبورد گیمینگ لاجیتک G613 نیز می توان به کلیدهای کنترل صدا و مالتی مدیا اشاره کرد که شامل کلیدهای پخش و یا متوقف کردن مدیا، یک دکمه قطع صدا به همراه کلیدهای تنظیم صدا اشاره کرد که به منظور افزایش و کاهش صدا اضافه شده است.

طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ Logitech G613!

مجهز به سوئیچ های ROMER-G Tactile و سیستم بی سیم!

از ویژگی های مثبت و مهمی که شرکت Logitech در ساخت کیبورد گیمینگ G613 مورد استفاده قرار داده می توان به بهره مندی از سوئیچ های ROMER-G اشاره کرد. سوئیچ های ROMER-G استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع Tactile بوده و با توجه به ویژگی های خاصی که در اختیار دارد می تواند رضایت کاربر را تا حد زیادی جلب کند. از ویژگی های سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به کلیک های دقیق با صدای ناچیز به همراه عمر بالا و فید بک قدرتمند اشاره کرد. طبق اعلام سایت شرکت لاجیتک سوئیچ های ROMER-G Tactile از عمر استاندارد 70 میلیون کلیک برخوردار بوده و به همین دلیل می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده گیمرهای حرفه ای باشد. نقطه عطف این سوئیچ جابجایی فعال سازی 1.5 میلی متری محسوب می شود. این ویژگی نیز توانسته کلیک های کاربر را تا 25 درصد سریع تر از سوئیچ های مکانیکی که در اغلب کیبوردها استفاده شده برساند!

شرکت Logitech جهت پوشش دادن سلیقه همه کاربران در ساخت کیبورد گیمینگ G613 از 2 روش بی سیم برای متصل شدن بهره برده است. روش های بی سیم تعبیه شده در این مدل از کیبورد را می توانید به کمک دانگل USB بی سیم و فناوری LightSpeed راه اندازی کرده و اقدام به متصل شدن به دستگاه مد نظر خود کنید! این روش با توجه به قدرت اتصالی که در اختیار دارد می تواند شارژدهی مناسبی را در هر بار شارژ برای شما به ارمغان بیاورد. در ضمن این فناوری می تواند سرعت انتقال بی نظیر 1 میلی ثانیه ای را برای کاربر به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که فناوری وایرلس استفاده شده در این مدل کیبورد می تواند جوابگوی محدوده بیشتری نیز بوده و می تواند قدرتی تا 68 درصد بیشتر نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد! فناوری بلوتوث نیز طرفداران مخصوص خود را داشته و با توجه به عدم نیاز به دانگل اضافه می تواند ارتباط بدون دردسری را برای کاربر به وجود بیاورد. از قابلیت هایی که به لطف سیستم بی سیم به وجود آمده نیز می توان به قابلیت متصل شدن همزمان به 2 دستگاه مختلف و قابلیت جابجایی بین آن ها تنها با فشردن یک دکمه اشاره کرد.

بهره مندی از عملکردی بالا با کیبورد گیمینگ G613 لاجیتک!

کلیدهای قابل برنامه ریزی و باتری قدرتمند!

مهندسان شرکت Logitech جهت تامین انرژی مورد نیاز جهت کارکرد از 2 عدد باتری قلمی قدرتمند AA استفاده کرده اند. باتری استفاده شده با قدرتی که در اختیار دارد تبدیل به یکی دیگر از ویژگی های مثبت کیبورد گیمینگ G613 لاجیتک شده و با توجه به قابلیت مصرف بهینه انرژی قادر است برای مدت خیلی طولانی (تا 18 ماه) کارایی داشته باشد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون نیاز به تعویض باتری و صرف هزینه های اضافی اقدام به استفاده از کیبورد کند! لازم به ذکر است که عمر باتری ممکن است با توجه شرایط استفاده و دیگر عوامل تغییر کند! شرکت لاجیتک به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم کاربر از 1 دکمه اختصاصی به منظور قطع کامل صدا و 2 کلید دیگر به منظور کاهش و افزایش میزان صدا استفاده کرده است. با استفاده از دکمه قطع صدا می توانید اقدام به قطع کامل صدا کنید! از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد گیمینگ G613 می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. Logitech به منظور کنترل مالتی مدیا از 4 کلید جداگانه استفاده کرده تا کاربر با هیچ چالشی روبرو نشود! با استفاده از این کلید ها قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! از دیگر کلیدهای تعبیه شده در کیبورد گیمینگ G613 می توان به کلیدهای G اشاره کرد.

بهره مندی از عملکردی بالا با کیبورد گیمینگ G613 لاجیتک!

  • کلیدهای G: شرکت Logitech کلیدهای G (G1, G2, G3, G4, G5, G6) را جهت ذخیره تنظیماتی که در داخل نرم افزار اختصاصی Logitech G HUB و یا تنظیماتی که در داخل بازی انجام می دهید اضافه کرده است. در ضمن با استفاده از نرم افزار ذکر شده می توانید اقدام به مدیریت کارکرد کلیدهای G نیز کنید!

منبع: logitechg