استفاده از هدست های رده بالا می تواند تجربه و هیجان لذت انجام بازی های ویدئویی را تا چندین برابر بیشتر کند. این نوع هدست ها قادر هستند ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در گیم پلی بازی ها را به صورت واضح و شفاف به گوش کاربر برسانند. این ویژگی ها باعث می شوند تا کاربر هنگام بازی صداهایی همچون محل دقیق شلیک و یا صدای پای دشمنان خود را شنیده و نسبت به نابودسازی آن ها اقدام کند! هدست گیمینگ G335 از نمونه هدست های رده بالا محسوب می شود که قادر است همانند دیگر هدست های رده بالا عملکرد بالایی داشته باشد. این نوع هدست توسط شرکت معتبر Logitech طراحی و ساخته شده است. ویژگی هایی که باعث شده تا این مدل هدست در کنار دیگر هدست های رده بالا قرار بگیرد شامل درایورهای 40 میلی متری از نوع نئودیمیوم، میکروفون حساس، حساسیتی برابر با 87.5 دسی بل و ... می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این هدست گیمینگ حرفه ای خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با هدست گیمینگ G335 لاجیتک!

طراحی ارگونومیک هدست گیمینگ لاجیتک مدل Logitech G335!

هدست هایی که از طراحی ارگونومیک برخوردار هستند به دلیل راحتی بیش از حدی که در اختیار دارند توانسته اند کاربران زیادی را به تهیه هدست های ارگونومیک ترغیب کنند. هدست گیمینگ G335 نیز در کنار دیگر هدست های تولیدی شرکت لاجیتک از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده تا کاربران برای استفاده طولانی مدت از این مدل هدست با چالشی روبرو نشوند. وزن سبک 240 گرمی نیز باعث می شود تا کاربر فشار خاصی را بر روی سر خود حس نکرده و قادر به استفاده طولانی مدت از هدست باشد! لاجیتک این مدل از هدست را در 3 رنگ مشکی، سفید و سبز (نعنایی) طراحی کرده تا قادر به پوشش سلیقه اکثر کاربران و طرفداران خود باشد. هدبند تعبیه شده با توجه به طراحی که در اختیار دارد (طراحی شده به صورت معلق) نیز قادر است علاوه بر ایجاد راحت ترین حالت متناسب با نیاز کاربر به وجود آورده و باعث پخش شدن فشار در قسمت های مختلف سر شود. کاپ های اضافه شده نیز از دیگر ویژگی های مهم این مدل هدست محسوب می شود. کاپ های هدست گیمینگ G335 لاجیتک با توجه به جنس مموری فوم که در اختیار دارند می توانند گردش هوا بین گوش را آسان کرده و در نتیجه باعث می شود تا گوش های کاربر طی مرور زمان دچار تعریق نشود! در ضمن شرکت لاجیتک برای برقراری ارتباط نیز از کابل رابط جک 3.5 میلی متری استفاده کرده است. کابل استفاده شده با توجه به طول مناسبی که در اختیار دارد می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد!

آشنایی با هدست گیمینگ G335 لاجیتک!

درایورهای نئودیمیومی و میکروفون حساس!

شرکت Logitech در طراحی هدست گیمینگ G335 از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده و می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 87.5 دسی بل و فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! این مدل هدست با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های گیمینگ موجود در بازار بالاتر باشد.

میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت جابجایی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز اقدام به جابجایی آن کنید! میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند ریزترین صداها را نیز انتقال دهد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به الگوی ضبط صدای Cardioid تک جهته و فرکانس پاسخگویی مناسب اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند به راحت ترین شکل اقدام به جذب و دریافت سیگنال های مختلف (صداهای ریز محیط و یا سر و صدای موجود در محیط اطراف) کند. در ضمن میکروفون های Cardioid در محیط های کم سر و صدا می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان داده و کم ترین نویز را دریافت کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. لازم به ذکر است که فرکانس پاسخگویی این میکروفون از 100 تا 10 کیلوهرتز بوده تا تبدیل به مناسب ترین گزینه برای برقراری ارتباط باشد!

آشنایی با هدست گیمینگ G335 لاجیتک!

قابلیت سازگاری با اکثر پلتفرم ها و کلیدهای کنترلی!

شرکت لاجیتک جهت راحتی بیش از حد کاربر در ساخت هدست گیمینگ G335 از متداول ترین رابط به منظور برقراری ارتباط استفاده کرده است. رابط این هدست از نوع جک 3.5 میلی متری بوده و از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. در ضمن به دلیل وجود ورودی جک در اکثر دستگاه های دیجیتال همچون گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، انواع کنسول ها (نینتندو، پلی استیشن و ایکس باکس) و ... این ورودی تبدیل به متداول ترین روش های برقراری ارتباط بین کاربران شده است! لازم به ذکر است که رابط استفاده شده در این مدل هدست با توجه به طول مناسبی که دارد می تواند آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. در ضمن به دلیل Plug And Play بودن هدست گیمینگ G335 لاجیتک نیازی به نصب نرم افزار و تنظیماتی خاصی نداشته و تنها با متصل کردن جک 3.5 میلی متری به دستگاه مد نظر می توانید از هدست استفاده کنید!

منبع: logitechg