کاربر با استفاده از ماوس می تواند راحتی استفاده از کامپیوتر را برای خود فراهم کند. استفاده از ماوس فقط مختص کامپیوترها نبوده و شما می توانید برای کنترل کردن راحت انواع پلتفورم ها از جمله اندروید باکس، تبلت، دستگاه های DVR و حتی تلویزیون های هوشمند از آن استفاده کنید. تهیه بهترین و برترین ماوس به منظور انجام بازی های ویدئویی در میان انبوه ماوس های تولید شده در بازار می تواند تبدیل به چالش جدی برای هر کسی شود. در این مقاله قصد معرفی و بررسی یکی از ماوس های برتر گیمینگ شرکت لاجیتک که با عنوان G303 Shroud Edition تولید و روانه بازار شده است بپردازیم. شرکت نام آشنا و معتبر لاجیتک یکی از نمونه تولید کنندگان انواع ماوس های بی سیم و باسیم در بازار محسوب می شود! این مدل ماوس با توجه به قابلیت های متعددی همچون فناوری بی سیم LIGHTSPEED، حسگر HERO 25K، کفی تفلونی، شتابی برابر با 40G، دقتی برابر با 2500Dpi و ... می تواند گیمرها و کاربران زیادی را راضی نگه دارد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ G303 Shroud Edition لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با ماوس گیمینگ G303 Shroud Edition لاجیتک!

طراحی حرفه ای موس گیمینگ Logitech G303 Shroud Edition!

باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس گیمینگ G303 Shroud Edition لاجیتک در واقع نسخه به روزتر شده مدلی قبلی (G303) بوده که توسط طراحان خوش ذوق لاجیتک و همکاری آن ها با یکی از افراد مشهور YouTube که Shroud نام دارد ساخته شده است. شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت بدنه ماوس گیمینگ G303 Shroud Edition از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده است. بدنه طراحی شده این ماوس با توجه به کیفیتی که دارد قادر است در برابر ضربات وارده و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد. این ماوس به دلیل برخورداری از مواد اولیه سبک از وزن کم تری نسبت به دیگر ماوس ها برخوردار است زیرا این ماوس از وزن سبک 75 گرم و از ابعادی برابر با 117x70x40 میلی متر بهره می برد. با توجه به ارگونومیک بودن طراحی این مدل ماوس این امکان را خواهید داشت تا با هر دو دست خود از ماوس گیمینگ CLUTCH GM30 استفاده کنید. شرکت Logitech لوگوی اختصاصی خود را در قسمت انتهایی ماوس طراحی کرده و جلوه زیبایی به ماوس داده است. از ویژگی های ساخت این مدل ماوس نیز می توان به قابلیت متصل شدن به صورت بی سیم و باسیم اشاره کرد تا به کاربران این امکان را بدهد که برای متصل کردن ماوس به سیستم مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نشوند! در قسمت جلویی و کناره این ماوس نیز از 6 عدد کلید باکیفیت استفاده شده است. در ضمن به منظور استفاده طولانی مدت از این مدل ماوس بدون نیاز به شارژ مجدد از یک باتری قدرتمند استفاده شده که قادر است با توجه به شارژدهی 145 ساعتی که در اختیار دارد همه کاربران را تا حد زیادی راضی نگه دارد! ضمن اینکه به دلیل مجهز شدن این ماوس با حسگر  HERO 25K می توان از بابت بالا بودن سرعت عمل در هنگام انجام بازی ها آسوده خاطر بود.

طراحی حرفه ای موس گیمینگ Logitech G303 Shroud Edition!

ماوس مخصوص بازی Logitech G303 Shroud Edition با سریع ترین فناوری بی سیم دنیا!

از قابلیت ها و ویژگی های مثبت و منحصر به فرد ماوس گیمینگ G303 Shroud Edition لاجیتک می توان به فناوری HyperSpeed اشاره کرد. HyperSpeed پیشرفته ترین فناوری بی سیم در دنیا بوده که به شما این امکان را می دهد تا از سریع ترین اتصال همراه با پایین ترین نرخ تاخیر بهره مند شوید. این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با توجه به سرعت پاسخ گویی بالا از عملکرد سریع در هنگام بازی برخوردار شوند. در واقع فناوری HyperSpeed این قابلیت را مدیون فرکانس های رادیویی بسیار سریع، بهینه بودن پروتکل داده، ترافیک داده بالا و تغییر فرکانس با نویز شدید است. طبق آزمایشاتی که انجام شده مشخص شده که این فناوری می تواند تا 3 برابر سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات بی سیم داشته باشد! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد. با متصل کردن دانگل USB به کامپیوتر خود می توانید ارتباط بین ماوس را برقرار کرده و نسبت به استفاده از آن اقدام کنید! لاجیتک به منظور برقراری ارتباط هنگام اتمام شارژ از کابل USB Type-C استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی بابت اتمام شارژ به استفاده از ماوس بپردازند!

ماوس مخصوص بازی Logitech G303 Shroud Edition با سریع ترین فناوری بی سیم دنیا!

کفی های تفلونی و حسگر Hero 25K موس گیمینگ لاجیتک مدل G303 Shroud Edition

طراحان خوش ذوق شرکت لاجیتک جهت روان تر کردن حرکات ماوس و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی ها تفلونی استفاده کرده است. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن، افزایش سرعت پیمایش ماوس تعبیه شده اشاره کرد که قابلیت استفاده بر روی هر سطحی را برای شما فراهم می سازد. حسگر مدرن و حساس از مهم ترین و مثبت ترین قابلیت هایی است که شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ G303 Shroud Edition از آن بهره برده است. این نوع حسگر با توجه به حساسیت و دقت بی نظیری (در سطح زیر میکرون) که در اختیار دارد می تواند سرعت عمل کاربر را هنگام انجام بازی های ویدئویی تا حد زیادی بالا ببرد. از دیگر ویژگی های حسگر Hero 25K می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد. این ویژگی باعث بالا رفتن میزان شارژدهی باتری موجود در ماوس خواهد شد! لازم به ذکر است که حداکثر دقت این ماوس با حسگر Hero 25K، برابر با 25000 Dpi بوده و از سرعت ردگیری 1000 هرتز برخوردار بوده که باعث می شود تا کاربر برای هر گونه عکس العملی آماده باشد.

منبع: logitechg