شرکت شناخته شده لاجیتک از جدیدترین هدست گیمینگ خود با درایورهای صدای گرافن رونمایی کرده است. این محصول جدید که با نام کامل Logitech G Pro X 2 Lightspeed عرضه شده، از طراحی خلاقانه ای بهره می برد و بالاخره پای درایورهای گرافن به دنیای هدست های گیمینگ را باز کرده است!

Graphene شکل خاص و جالبی از کربن است که تقریباً به مدت دو دهه است که به عنوان یک تکنولوژی انقلابی و رده بالا مطرح شده بود. این متریال وزن سبکی دارد و در مقایسه با سایر متریال هایی که از آنها در ساخت درایور صدا استفاده می شود، دوام و طول عمر بالاتری دارد. در ادامه با مشخصات هدست جدید لاجیتک بیشتر آشنا می شوید.

جدیدترین هدست گیمینگ لاجیتک G Pro X2

بر اساس اعلام لاجیتک، هر دو درایور به کار رفته در هدست گیمینگ G Pro X 2 استحکام بالایی دارند و تا حد امکان سبک وزن طراحی شده اند. این درایورها صدایی با کیفیت بالا همراه با اعوجاج بسیار کم را ارائه می دهند و تجربه شنیداری کاربر را چندین سطح ارتقا می دهند.

در هدست لاجیتک G Pro X 2 از دیافراگم گرافن 50 میلی متری استفاده شده است. علاوه بر کیفیت صدای عالی، این هدست جدید در مقایسه با مدل نسل قبلی خود تا 25 گرم سبک تر شده است. لازم به ذکر است که این هدست به خصوص در زمینه گیمینگ توانایی بالایی دارد، اما تفاوت کیفیت صدای آن با مدل های غیر گرافن هنوز به طور دقیق روشن نشده است.

زمانی که بازی های شوتر را با هدست لاجیتک G Pro X 2 تجربه می کنید، از کیفیت صدای عالی آن در ارائه صدای محیطی و DTS لذت خواهید برد! در این حالت صداهای موجود در فضای بازی وضوح بالایی خواهد داشت و گیمر می تواند جهت صدا را به روشنی تشخیص دهد. این ویژگی به شما کمک می کند تا حضور دشمنانتان را در اطراف خود احساس کنید و برای مقابله با آنها سریع ترین واکنش را نشان دهید.

جدیدترین هدست گیمینگ لاجیتک G Pro X2

هدست Logitech G Pro X 2 از طریق بلوتوث به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود. علاوه بر این، یک جک 3.5 میلی متری نیز بر روی این هدست تعبیه شده که امکان اتصال با سیم را فراهم می آورد. در این حالت می توانید این هدست را به گوشی هوشمند یا تبلت نیز متصل کنید.

پورت شارژ هدست G Pro X 2 از نوع USB-C است. بنابر اعلام لاجیتک، طول عمر باتری این هدست در مقایسه با مدل اورجینال Pro X دو برابر شده است و شما می توانید با یک بار شارژ کردن آن، تا 50 ساعت به بازی کردن خود ادامه دهید! به عنوان مقایسه بد نیست بدانید که طول عمر باتری نسخه اورجینال Pro X در هنگام گیمینگ 20 ساعت است!

در مدل G Pro X 2 شاهد اضافه شدن لولاهای چرخان نیز هستیم که استفاده از آن را در هنگام بازی راحت تر می کند. همچنین شما می توانید پدهای این هدست را تعویض کنید و از نسخه های چرمی یا مخملی در آن استفاده نمایید. هدست جدید لاجیتک دارای یک میکروفون قابل جدا شدن نیز هست و کیفیت مناسبی را در هنگام مکالمه ارائه می دهد.

جدیدترین هدست گیمینگ لاجیتک G Pro X2

قیمت هدست لاجیتک G Pro X 2 برای عرضه در آمریکا و اروپا به ترتیب 249 دلار و 269 یورو اعلام شده است. این میزان قیمت با توجه به وزن سبک، طول عمر باتری بالا و عملکرد قدرتمند منطقی به نظر می رسد!

منبع: gizmochina