شرکت ال جی الکترونیکز فروش اسپیکرهای ایستادۀ جدید خود از سری XBOOM را در کشور آمریکا آغاز کرده است. این اسپیکرهای قابل حمل که با مدل های XL7 و XL5 عرضه شده اند، از طول عمر باتری بسیار ایده آلی برخوردارند و صدایی پر قدرت و پر طنین را به شما ارائه می دهند. همچنین نورپردازی LED این مدل ها از طراحی کلاسیک برخوردار است و جلوه ای جذاب و زیبا به آنها بخشیده است. در ادامه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

معرفی اسپیکرهای قابل حمل جدید ال جی

مشخصات فنی اسپیکرهای LG XBOOM XL7 & XL5

غول کره ای دنیای تکنولوژی اسپیکرهای جدید ایستاده و قابل حمل خود از سری XBOOM را در اوایل سال جاری میلادی معرفی کرده بود و اکنون این دستگاه ها را برای خرید عمومی در دسترس قرار داده است. یکی از ویژگی های برجسته این گجت ها طول عمر باتری 20 ساعته آنها است که شما را از شارژ چند باره آن در فواصل زمانی کوتاه مدت بی نیاز می کند. البته برای دستیابی به این میزان شارژدهی، باید سطح صدای خروجی این اسپیکرها را بر روی 50 درصد تنظیم کنید.

اسپیکرهای ال جی XBOOM XL7 و XL5 به طور اختصاصی برای استفاده از رویدادهای فضای باز طراحی شده اند و به خصوص در مهمانی ها، نمایشگاه ها، گالری ها و مراسم ها کارایی بالایی دارند.

اسپیکرهای پرتابل جدید ال جی به صورت ایستاده طراحی شده اند و به منظور سهولت در جابجایی، برای آنها چرخ و دستگیره نیز در نظر گرفته است. به این ترتیب به سادگی می توانید این گجت ها را همچون یک چمدان چرخ دار با خود به موقعیت های مکانی مختلف حمل کنید.

مشخصات فنی اسپیکرهای LG XBOOM XL7 & XL5

نورپردازی LED اسپیکرهای XL7 و XL5 به صورت پیکسلی طراحی شده است. این نوع طراحی جلوه ای خاص و کلاسیک به این اسپیکرها بخشیده است. از آنجایی که این گجت ها برای استفاده در فضاهای بیرونی طراحی شده اند، شرکت ال جی آنها را به درجه حفاظتی IPX4 مجهز کرده است. این درجه حفاظتی به معنای این است که اسپیکرهای XL5 و XL7 در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاوم هستند.

اسپیکر ال جی XBOOM XL7 در مقایسه با مدل XL5 ارتفاع بلندتری دارد و توانایی ارائه صدای 2.1 کاناله با حداکثر خروجی 250 وات را دارد. در طرف مقابل، اسپیکر XL5 توان خروجی 200 وات را ارائه می دهد و از طول عمر باتری 12 ساعته برخوردار است.

شما می توانید اسپیکرهای جدید ال جی را از طریق اپلیکیشن XBOOM از راه دور کنترل کنید. این اپلیکیشن بر روی گوشی های هوشمند نصب می شود و امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. حتی می توانید پیام های دلخواهتان را با کاراکترهای متنی یا انیمیشنی در پنل موجود در بالای بدنه این اسپیکرها به نمایش بگذارید.

مشخصات فنی اسپیکرهای LG XBOOM XL7 & XL5

در نهایت باید این نکته را خاطر نشان کنیم که قیمت اسپیکر پرتابل LG XBOOM XL7 برای فروش در کشور آمریکا 499.99 دلار اعلام شده است. همچنین اسپیکر LG XBOOM XL5 با برچسب قیمت 349.99 دلار عرضه شده است. هر دوی این اسپیکرها از طریق فروشگاه های ال جی و سایر شرکای این برند برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته اند.

منبع: gizmochina