ال جی به تازگی از یک صفحه نمایش وایرلس لمسی بزرگ رونمایی کرده است. این شرکت اعلام کرده این که این مانیتور کاملاً قابل حمل است و به عنوان جانشین مدل پایه داری که در نمایشگاه CES سال گذشته معرفی شده بود، وارد بازار می شود. جدیدترین نمایشگر وایرلس ال جی با نام کامل LG StanbyME GO عرضه شده است و شما می توانید در ادامه این مقاله با مشخصات آن آشنا شوید.

بررسی صفحه نمایش پرتابل ال جی StanbyME Go

قابلیت ها و مشخصات فنی مانیتور پرتابل ال جی StanbyME Go

صفحه نمایش وایرلس و قابل حمل LG StanbyME Go از سایز 27 اینچ برخوردار است و به طور کامل از عملکرد لمسی پشتیبانی می کند. این مانیتور قابل حمل از قابلیت تنظیم شیب و چرخش تا 90 درجه بهره می برد و امکان تنظیم ارتفاع آن تا 18 سانتی متر وجود دارد. شما می توانید این مانیتور را به صورت افقی یا عمودی مورد استفاده قرار دهید یا آن را بر روی یک میز بخوابانید. در این حالت که از آن با نام Table Mode یاد می شود، می توانید از این مانیتور به عنوان یک برد گیم دیجیتالی استفاده کنید! برای این منظور، مانیتور ال جی StanbyME GO به چندین برد گیم شناخته شده و اختصاصی به صورت پیش فرض مجهز شده است.

بررسی صفحه نمایش پرتابل ال جی StanbyME Go

صفحه نمایش وایرلس ال جی StanbyME Go به اسپیکرهای داخلی 20 وات هم مجهز است و از فناوری های دالبی ویژن و دالبی اتموس پشتیبانی می کند. همچنین این نمایشگر پرتابل توانایی تشخیص صدای شما را دارد و می توانید از طریق فرمان های صوتی یک سری وظایف را از او بخواهید! محصول جدید LG از سیستم عامل webOS بهره می برد و از فناوری ایرپلی برای به اشتراک گذاری نمایشگر سایر دستگاه ها به صورت میرورینگ پشتیبانی می کند.

همراه با نمایشگر لمسی پرتابل ال جی StanbyME Go یک کیف نیز ارائه می شود. این کیف به طور کامل با مانیتور فیت می شود و در بالای آن یک دسته به منظور حمل آسان تر دستگاه تعبیه شده است. شما می توانید سایر لوازم جانبی مانند ریموت کنترل و کابل برق را نیز در این کیف بگذارید و آنها را در کنار مانیتور با خود حمل نمایید.

بررسی صفحه نمایش پرتابل ال جی StanbyME Go

بر اساس اطلاعات ارائه شده از جانب LG، مانیتور پرتابل StanbyME Go موفق شده تا 11 آزمایش مختلف در زمینه استقامت را با موفقیت پشت سر بگذارد و استاندارد نظامی دریافت کند. بنابراین بدون نگرانی بابت آسیب دیدن این دستگاه در اثر آسیب های احتمالی، می توانید از آن در فضای باز استفاده کنید. بد نیست بدانید که صفحه نمایش قابل حمل جدید ال جی دارای باتری داخلی هم هست و بدون اتصال به برق، می توانید تا سه ساعت از آن استفاده نمایید.

قیمت مانیتور قابل حمل لمسی و وایرلس ال جی LG StanbyME Go برای عرضه در کشور کره جنوبی در حدود 884 دلار اعلام شده است. هنوز مشخص نیست که ال جی این گجت جدید را در بازارهای دیگر هم توزیع خواهد کرد یا عرضه آن فقط به کشور کره محدود خواهد بود. اطلاعات تکمیلی در این رابطه را می توانید ظرف چند هفته آینده از وب سایت رسمی ال جی دنبال کنید.

منبع: gizmochina