پس از معرفی در کنفرانس CES 2023، ال جی حدود چند هفتۀ پیش از تلویزیون وایرلس 97 اینچ Signature OLED TV M3 در کشور کره جنوبی رونمایی کرد. اکنون پس از مدت ها انتظار، این تلویزیون جذاب برای خرید عمومی در کره عرضه شده است و کاربران می توانند این دستگاه را با قیمت فضایی 35168 دلار تهیه کنند! بیایید با مشخصات تلویزیون پیشرفته مدل LG Signature OLED TV M3 97-inch بیشتر آشنا شویم.

مشخصات تلویزیون ال جی Signature OLED TV M3

مشخصات فنی تلویزیون LG Signature OLED TV M3

تلویزیون جدید ال جی به یک پنل غول پیکر 97 اینچ مجهز است و دنیایی از تصویر و رنگ را برای کاربر به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های درخشان این تلویزیون جدید، مجهز بودن به تکنولوژی رده بالای Zero Connect است که باعث می شود تا سیگنال های ویدئویی و صوتی به طور وایرلس در کنار هم به این دستگاه منتقل شوند و به صورت لحظه ای با رزولوشن 4K به نمایش درآیند! همچنین این فناوری به تلویزیون اجازه دستیابی به نرخ تازه سازی 120 هرتز را در حالت اتصال بدون سیم می دهد.

مشخصات تلویزیون ال جی Signature OLED TV M3

طراحی ماژولار تلویزیون ال جی Signature OLED TV M3 یکی دیگر از مشخصات جالب آن است! بر مبنای این نوع طراحی، باکس مربوط به تکنولوژی Zero Connect به صورت جدا از صفحه نمایش تلویزیون و در کنار آن قرار می گیرد. این باکس نه تنها شما را از کابل های دست و پا گیر نجات می دهد، بلکه باعث شده تا بدنه این تلویزیون علی رغم اندازه بسیار بزرگی که دارد، کاملاً تخت و باریک باقی بماند.
باکس Zero Connect توانایی ایفای نقش به عنوان یک هاب را نیز دارد و امکان اتصال طیف وسیعی از دستگاه ها به تلویزیون را فراهم می آورد. از طریق این هاب و پورت های HDMI متعدد آن می توانید نسل جدید کنسول های بازی، دستگاه های ست آپ باکس کابلی و کامپیوترها و لپ تاپ های گیمینگ را به تلویزیون ال جی M3 متصل کنید. ضمن اینکه تلویزیون LG Signature OLED TV M3 از اتصال وایرلس نیز پشتیبانی می کند و به سادگی می توانید ساندبارهای سازگار با آن را به دستگاه اتصال دهید.

به طور دقیق تر باید گفت که تلویزیون 97 اینچ جدید ال جی به پورت های HDMI 2.1، USB، RF و LAN مجهز است و از بلوتوث 5.0 نیز پشتیبانی می کند. همچنین این دستگاه از وای فای 6E بهره می برد و مزایای جدیدترین نسل ارتباطات وایرلس را در اختیار شما قرار می دهد. بد نیست بدانید که سرعت انتقال دیتای وای فای 6E در مقایسه با وای فای 6 تا سه برابر بیشتر است!

مشخصات تلویزیون ال جی Signature OLED TV M3

از دیگر ویژگی های تلویزیون ال جی Signature OLED TV M3 می توان به پشتیبانی از فناوری های HDR، دالبی ویژن، HDR10 و HLG اشاره کرد. به این ترتیب می توانید از کیفیت تصویر عالی این دستگاه در هنگام نمایش محتواهای متفاوت اطمینان داشته باشید. ضمن اینکه این تلویزیون به نسل ششم پردازنده هوش مصنوعی Alpha 9 4K مجهز است که کیفیت تصویر را متناسب با نوع سیگنال های ورودی بهینه می کند.
کیفیت صدای تلویزیون جدید LG نیز شما را شگفت زده می کند! این دستگاه به اسپیکرهای 60 وات مجهز است و صدای باورپذیر 4.2 کاناله را ارائه می دهد. این ویژگی ها حس حضور در دنیای فیلم ها و بازی ها را به شما هدیه می دهد!

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت تلویزیون 97 اینچ ال جی LG Signature OLED TV M3 برای عرضه در بازارهای کشور کره جنوبی 35186 دلار اعلام شده است. ال جی اعلام کرده است که این تلویزیون مدرن و پیشرفته را ظرف ماه های آتی در بازارهای کلیدی دیگر مانند آمریکا و اروپا نیز توزیع خواهد کرد.

منبع: gizmochina