از کاربردی ترین و باکیفیت ترین مانیتورهای شرکت ال جی می توان به مانیتور DualUp مدل 28MQ780-B اشاره کرد. این مدل مانیتور کامپیوتر به صورت کاملا حرفه ای و ارگونومیک طراحی شده که باعث می شود تا کاربر به صورت کاملا راحت و حرفه ای به استفاده از مانیتور بپردازد! در واقع این مانیتور به دلیل برخورداری از پایه قابل تنظیم در زوایای مختلف می تواند امکان استفاده طولانی مدت، بدون کوچک ترین چالش را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در ضمن این مدل مانیتور دارای نمایشگر 27.6 اینچی بوده و با توجه به برخورداری از پنل Nano IPS و رزولوشن SDQHD می تواند تصاویری بدون نقص و بی نظیر را به نمایش دربیاورد! از ویژگی های مثبت و اختصاصی 28MQ780-B می توان به روشنایی خودکار اشاره کرد که موجب می شود تا علاوه بر مصرف انرژی، چشمان کاربر نیز در برابر نور زیاد در محیط هایی با نور کم دچار آسیب های جدی نشود. نسبت تصویر خلاقانه 16:18 نیز یکی دیگر از ویژگی های این مانیتور محسوب می شود که قادر است همانند دو نمایشگر 21.5 اینچی با نسبت تصویر 16:9 محتوای مد نظر شما را به نمایش درآورده و میزان بهره وری را افزایش دهد! با وجود سوئیچ KVM، فناوری های پیشرفته و کاربردی نیز می توان گفت که با یکی از حرفه ای ترین و رده بالاترین مانیتورهای دنیا روبرو هستیم! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور DualUp ال جی مدل 28MQ780-B خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی مانیتور جدید ال جی LG 28MQ780-B

نرخ تازه سازی استاندارد و راه های ارتباطی متعدد!

مانیتور DualUp ال جی مدل 28MQ780-B با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 60 هرتزی (در حالت حداکثری) به شما این امکان را می دهد تا هنگام فعالیت های گرافیکی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را مشاهده کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور ال جی قادر است تصاویر دریافتی را به صورت روان پخش کرده تا کاربر بتواند رضایت 100 درصدی را به دست آورد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! کنتراست 1000:1 (تایپیکال) مانیتور DualUp ال جی مدل 28MQ780-B نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. این مدل مانیتور شرکت ال جی دارای روشنایی 300 cd/m2 نیز بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. لازم به ذکر است که روشنایی این مدل مانیتور به صورت هوشمند طراحی شده که موجب می شود تا علاوه بر کاهش مصرف انرژی، چشمان کاربر نیز در برابر نور زیاد در محیط هایی با نور کم دچار آسیب های جدی نشود. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه پیشرفته نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. مانیتور DualUp مدل 28MQ780-B از پنل Nano IPS در سایز 27.8 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (2560x2880) SDQHD لذت ببرید.

شرکت ال جی به منظور برقراری ارتباط مانیتور DualUp مدل 28MQ780-B از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت ال جی استفاده شده دو عدد پورتHDMI ، یک عدد پورتDisplayPort 1.4 ، یک عدد پورت USB Upstream 2.0، دو عدد پورت USB Downstream 3.0، پورت USB-C و سه عدد ورودی هدفون می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شده و با استفاده از پورت USB-C علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز مانیتور می توانید از قابلیت انتقال دیتا، قابلیت شارژ تا 90 وات، رزولوشن 2560x2880 و نرخ تازه سازی 60Hz بهره مند شوید. ورودی هدفون نیز این امکان را به کاربر می دهد تا بدون چالش خاصی اقدام به متصل کردن هدست و یا حتی اسپیکر کند! از دیگر امکانات مثبت استفاده شده در مانیتور DualUp ال جی مدل 28MQ780-B می توان به سیستم صوتی حرفه ای اشاره کرد. شرکت ال جی به منظور حرفه ای کردن سیستم صوتی این مدل مانیتور از 2 اسپیکر بهره برده است. لازم به ذکر است که بلندگوهای اضافه شده دارای قدرتی برابر با 14 وات بوده (2 عدد اسپیکر 7 واتی) که می توانند کاربر را از نیاز به اسپیکر جداگانه بی نیاز کنند. با وجود اسپیکری که از قابلیت Maxx Audio نیز برخوردار است می توان گفت که کاربر بدون نیاز به هدست و صرف هزینه های اضافی بابت تهیه اسپیکر جداگانه می تواند اقدام به گوش دادن موسیقی، تماشای فیلم، شرکت در جلسات، ویرایش ویدئو و ... کند!

معرفی مانیتور جدید ال جی LG 28MQ780-B

نرخ پاسخگویی مناسب و فناوری های پیشرفته!

شرکت LG به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن و حالت های مختلف استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از مانیتور DualUp مدل 28MQ780-B استفاده کند. حالت ها و فناوری های استفاده شده در این مدل مانیتور شامل HDR 10، HDR Effect، Color Calibrated in Factory، Auto Brightness، Flicker Safe، Reader Mode، Color Weakness، Super Resolution+، Black Stabilizer، Dynamic Action Sync، User Defined Key، Auto Input Switch، PBP و Low Blue Light می شود!

Flicker Safe: این حالت مخصوص کسانی است که قصد استفاده طولانی مدت از مانیتور را داشته تا با راحتی کامل اقدام به مشاهده محتوای خود در مانیتور کنند. این حالت با کاهش قابل ملاحظه میزان نور مانیتور می توان تجربه راحت را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

Mode Reader: این حالت با توجه به ایجاد موقعیت خاص می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بدون کوچک ترین چالش و خستگی اقدام به خواندن و مطالعه مطالب به راحت ترین شکل ممکن کند. در واقع این حالت با توجه به قابلیت کاهش میزان نور آبی اقدام به ایجاد بهینه ترین شرایط جهت مطالعه خواهد کرد.

Black Stabilizer: این فناوری نیز به منظور نمایش بهتر و واضح تر تصاویر تاریک اضافه شده تا کاربران اقدام به شناسایی دشمنان خود در بازی هایی که گیم پلی آن ها بیشتر در نقاط تاریک سپری می شود کنند!

Dynamic Action Sync: با وجود این فناوری می توان گفت که کاربر هنگام انجام کارهای مختلف از جمله ادیت، کارهای روزانه، انجام بازی و ... از کاهش تاخیر ورودی بهره مند خواهد شد.

Super Resolution: این فناوری نیز با بالا بردن میزان رزولوشن تصاویر در حال پخش می توان تجربه هیجان انگیزی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

Color Weakness: شرکت LG به منظور راحت تر کردن افرادی که دچار کور رنگی هستند از این حالت استفاده کرده است. این فناوری وظیفه متمایز کردن رنگ ها از طریق فیلتر سرخ و سبز را بر عهده دارد.

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

HDR 10: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد. در ضمن با توجه به این که استانداردهای موجود در HDR بر اساس طیف رنگی 98 درصدی DCI-P3 (CIE1976) هستند می توان گفت که رنگ ها با واقعی ترین و بی نظیرترین حالت خود به نمایش گذاشته خواهند شد!

معرفی مانیتور جدید ال جی LG 28MQ780-B

نسبت تصویر خلاقانه 16:18 نیز یکی دیگر از ویژگی های این مانیتور محسوب می شود که قادر است همانند دو نمایشگر 21.5 اینچی با نسبت تصویر 16:9 محتوای مد نظر شما را به نمایش درآورده و میزان بهره وری را افزایش دهد! به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 5 میلی ثانیه ای (GTG at Faster) که مانیتور DualUp مدل 28MQ780-B در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که این مدل مانیتور از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی همچون پایه کاملا ارگونومیک با قابلیت تغییر میزان شیب، تنظیم میزان ارتفاع، قابلیت چرخش و پشتیبانی از سوییچ KVM اشاره کرد. مجهز بودن این مدل مانیتور به سوییچ KVM (Keyboard, Video, Mouse) این امکان را به کاربر می دهد تا قادر باشد با استفاده از یک سوییچ لوازم جانبی مورد نیاز کامپیوتر را به صورت همزمان در 2 کامپیوتر استفاده کند!

منبع: lg