مانیتور گیمینگ UltraGear 45GR95QE-B را می توان یکی از جدیدترین محصولات تولیدی شرکت ال جی معرفی کرد که به صورت کاملا حرفه ای همراه با مشخصات رده بالا تولید شده است. طراحی خفن و گیمرپسندی که به لطف پنل خمیده و پایه های ارگونومیک به وجود آمده می تواند برای استفاده در اتاق های گیمینگ و یا استودیوها بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. در ضمن مشخصات متعدد و رده بالای این مانیتور گیمینگ برای انجام بازی های ویدئویی بهترین بوده و می تواند محتوای مد نظر کاربر را بدون افت کیفیت پخش کند! پوشش ضد بازتاب و میزان روشنایی مناسب از مشخصات مهم UltraGear 45GR95QE-B محسوب شده که به منظور دریافت تصاویر با وضوح و شفافیت بالا در محیط هایی با نور زیاد اضافه شده است! فناوری های کاربردی نیز در ساخت این مانیتور استفاده شده که باعث می شود تا پارگی تصویر با کاهش زیادی روبرو شود. پنل منحنی اضافه شده نیز در ابعاد 44.5 اینچی طراحی شده و از نسبت تصویر 21:9 برخوردار است که باعث می شود تا کاربر گیم پلی بازی های خود را به صورت وسیع تماشا کرده و به نبرد با حریفان خود بپردازد! برخورداری از رزولوشن WQHD، HDR10 و طیف رنگی 98.5 درصدی DCI-P3 نیز از دیگر ویژگی های مثبت و مهم مانیتور گیمینگ UltraGear 45GR95QE-B محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از مانیتور شرکت LG خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مشخصات مانیتور گیمینگ ال جی 45GR95QE-B

قابلیت ارائه تصاویر با رزولوشن QHD و پل های ارتباطی متعدد!

میزان رزولوشن مانیتور گیمینگ UltraGear 45GR95QE-B برابر با 3440x1440 پیکسل بوده تا این مانیتور نیز در کنار مدل هایی که از قابلیت ارائه تصاویری با کیفیت WQHD برخوردار هستند قرار بگیرد! از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی هایی که مهندسان شرکت LG در ساخت این مدل مانیتور مورد استفاده قرار داده اند می توان به فناوری نور پس زمینه OLED اشاره کرد. نور پس زمینه OLED می تواند نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه داشته باشد. مانیتور گیمینگ UltraGear 45GR95QE-B با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی بی نظیر و فوق العاده 240 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا فعالیت های گرافیکی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند بیشتر جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! از ویژگی های مهم دیگر این مدل مانیتور می توان به زمان پاسخ گویی بی نظیر 0.03 میلی ثانیه ای (GtG) اشاره کرد. زمان پاسخ گویی 0.03 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور در اختیار دارد به شما این امکان را خواهد داد تا اطلاعات روی صفحه نمایش را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

شرکت ال جی به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ UltraGear 45GR95QE-B نیز از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت ال جی استفاده شده شامل دو عدد پورت HDMI 2.1، یک عدد پورت DisplayPort 1.4، یک عدد پورت USB Up-stream، دو عدد پورت USB 3.0 Down-stream، یک عدد پورت خروجی Halmet و چهار عدد درگاه خروجی هدفون می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور گیمینگ ال جی را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. کنتراست استاندارد 1.5M:1 (اورجینال) مانیتور UltraGear 45GR95QE-B ال جی نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. پنل خمیده باکیفیت نیز از دیگر ویژگی های مهم این مدل مانیتور محسوب می شود. پنل استفاده شده در این مانیتور دارای ابعاد 44.5 اینچی بوده که به از خمیدگی برابر با 800R می تواند همانند یک تلویزیون محتوای مد نظر کاربر را پخش کند! این مدل از مانیتور شرکت LG همچنین از پنل ضد بازتاب نور و روشنایی برابر با 200 cd/m2 برخوردار بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید.

مشخصات مانیتور گیمینگ ال جی 45GR95QE-B

فناوری های پیشرفته و زاویه دید مناسب!

شرکت LG به منظور بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت تصاویر و محافظت از چشمان کاربران، حالت های مختلف تصاویر و فناوری های متعددی را در مانیتور گیمینگ UltraGear 45GR95QE-B اضافه کرده است. فناوری های استفاده شده در این مدل مانیتور شامل فناوری AMD FreeSync، Black Stabilizer، Crosshair، H/W Calibration (TrueColorPro)، Smart Energy Saving، PBP (Picture by Picture)، Luminous Hexagon، Nvidia G-Sync، Fashion THAT، FPS Counter، PIP (Picture in Picture) و HDR10 می شود!

G-SYNC: فناوری G-SYNC نیز به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده است. این فناوری با کمک کارت گرافیک های قدرتمند می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند!

HDR10: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد. در ضمن با توجه به این که استانداردهای موجود در HDR بر اساس طیف رنگی 98.5 درصدی DCI-P3 هستند می توان گفت که رنگ ها با واقعی ترین و بی نظیرترین حالت خود به نمایش گذاشته خواهند شد!

FreeSync: فناوری FreeSync  وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

Crosshair: شرکت LG این فناوری را جهت شخصی سازی هدف گیری اضافه کرده تا با تنظیم هدف گیری بتوانید در بازی های شوتر عملکردی به مراتب سریع تر و با دقت تری داشته باشید!

Black Stabilizer: این فناوری نیز به منظور نمایش بهتر و واضح تر تصاویر تاریک اضافه شده تا کاربران اقدام به شناسایی دشمنان خود در بازی هایی که گیم پلی آن ها بیشتر در نقاط تاریک سپری می شود کنند!

مشخصات مانیتور گیمینگ ال جی 45GR95QE-B

نسبت تصویر به کار رفته در مانیتور گیمینگ UltraGear 45GR95QE-B ال جی برابر با 21:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. در ضمن طراحان این مدل مانیتور به منظور ایجاد تصاویر واقعی نیز از فضای رنگ 98.5 درصدی DCI-P3 استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که شرکت ال جی به منظور دسترسی به تنظیمات و شخصی سازی به صورت راحت از نرم افزار اختصاصی خود (OnScreenControl) استفاده کرده است!

منبع: lg