ال جی به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت تولید نمایشگر در دنیا، از جدیدترین مانیتور 27 اینچ خود با مدل 27UQ750 رونمایی کرده است. این مانیتور در دسته مدل های گیمینگ جای دارد و از رزولوشن 4K با نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز پشتیبانی می کند. البته می توان از این مدل برای مصارف کاری نیز بهره برد. شرکت LG مشخصات کلیدی مانیتور 27UQ750 را در وب سایت رسمی خود ذکر کرده است که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید!

مشخصات تخصصی مانیتور ال جی LG 27UQ750

مشخصات کلیدی مانیتور ال جی 27UQ750

مانیتور ال جی 27UQ750 به یک پنل VA با سایز 27 اینچ مجهز است و رنگ هایی طبیعی همراه با زاویه دید وسیع را برای شما به ارمغان می آورد. این مانیتور از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند و حتی جزئیات تصویر را نیز با بالاترین وضوح ممکن به نمایش می گذارد. گیمرها قطعاً از نرخ نوسازی تصویر 144 هرتزی این مانیتور استقبال می کنند! چرا که این میزان رفرش ریت باعث می شود تا گیم پلی روان تری را تجربه کنید و بتوانید در بازی های مسابقه ای دست بالا را داشته باشید!

دقت رنگ مانیتور ال جی 27UQ750 به طرز شگفت انگیزی بالا است! این مانیتور 95 درصد از محدوده رنگ غنی DCI-P3 را پوشش می دهد و برای کارهای حرفه ای کاملاً مناسب است. سایر مشخصات این مانیتور شامل روشنایی 400 نیت و کنتراست 3000:1 می شود که کیفیت ایده آل رنگ مشکی و شفافیت تصویر را تضمین می کنند. همچنین زمان پاسخ دهی مانیتور ال جی 27UQ750 (خاکستری به خاکستری) برابر با 5 میلی ثانیه است و به این ترتیب تصویر در هنگام جابجایی های سریع با تأخیر مواجه نخواهد شد. این مشخصات هم برای گیمینگ و هم برای کار کاملاً مناسب است.

مشخصات تخصصی مانیتور ال جی LG 27UQ750

پایه مانیتور ال جی 27UQ750 از قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع برخوردار است و بهترین زاویه دید را برای کاربر به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این مانیتور با رنگ سفید و پایه نقره ای عرضه شده است و نسبت به مدل های رایج مشکی رنگ ظاهر خاص تری دارد.

از دیگر امکانات مانیتور 27 اینچ جدید LG می توان به دو اسپیکر داخلی 5 وات اشاره کرد که صدای با کیفیتی را پخش می کنند. لازم به ذکر است که این مانیتور به پورت های HDMI 2.1 و DP 1.4 مجهز است و از اتصال به کنسول های بازی و کامپیوترهای گیمینگ پشتیبانی می کند. اما نکته قابل توجه در این رابطه، مجهز بودن مانیتور ال جی 27UQ750 به یک پورت USB-C کاربردی است. این پورت علاوه بر انتقال دیتا، توانایی شارژدهی با سرعت عالی 90 وات را دارد! به این ترتیب از طریق یک کابل می توانید لپ تاپ خود را به این مانیتور متصل کرده و علاوه بر نمایش تصاویر، لپ تاپ را به طور هم زمان شارژ هم بکنید!

مشخصات تخصصی مانیتور ال جی LG 27UQ750

در مجموع می توان گفت که مانیتور ال جی 27UQ750 ویژگی های رده بالای گیمینگ را با مشخصات یک مانیتور حرفه ای برای کار روزمره در هم آمیخته است و می تواند برای طیف وسیعی از افراد قابل استفاده باشد.

منبع: gizmochina