ال جی از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود با نام UltraGear 27GR75Q رونمایی کرده است. این مانیتور با نام 27GR75Q-B نیز در بازار شناخته می شود و به تازگی مشخصات آن در دسترس قرار گرفته است. بنا بر اطلاعات منتشر شده در این رابطه، مانیتور جدید ال جی به پنل IPS با سایز 27 اینچ مجهز است و تجربه گیمینگ 2K را برای کاربر به ارمغان می آورد. دوست دارید با مشخصات این مانیتور گیمینگ بیشتر آشنا شوید؟! پس ادامه متن را از دست ندهید!

مانیتور گیمینگ جدید LG UltraGear 27GR75Q

مانیتور ال جی UltraGear 27GR75Q از رزولوشن 2560x1440 پیکسل (معادل با 2K) پشتیبانی می کند و توانایی دستیابی به نرخ نوسازی تصویر حداکثر 165 هرتز را دارد. این مانیتور از زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه (GtG) نیز برخوردار است و تصاویر بازی را به شکلی سریع و با کمترین میزان تأخیر به نمایش می گذارد. این ویژگی ها در بین گیمرها اهمیت زیادی دارد و به صورت مستقیم بر روی کیفیت بازی اثر می گذارد.

با توجه به اینکه مانیتور ال جی UltraGear 27GR75Q با هر دو فناوری FreeSync Premium و G-Sync سازگار است، می توانید بدون هیچ دغدغه ای از آن در کنار کارت گرافیک های جدید AMD و انویدیا استفاده کنید. مانیتور گیمینگ جدید ال جی به یک پورت DisplayPort و دو پورت HDMI نیز مجهز است و از اتصال به انواع سیستم های گیمینگ پشتیبانی می کند. البته به نسخه این پورت ها هنوز اشاره ای نشده است.

مانیتور ال جی UltraGear 27GR75Q فقدان اسپیکر داخلی است اما یک جک صدای 3.5 میلی متری بر روی آن تعبیه شده است. از طریق این جک صوتی می توانید انواع اسپیکرهای خارجی، هدفون و هندزفری را به مانیتور خود متصل کنید.

مانیتور گیمینگ جدید LG UltraGear 27GR75Q

پایه مانیتور ال جی UltraGear 27GR75Q نیز از قابلیت های تنظیم ارتفاع و شیب بهره می برد و بهترین زاویه دید را به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه شما می توانید با بهره بردن از پایه های نصب دیواری با ابعاد 100x100 میلی متر، این مانیتور را به دیوار متصل کنید.

حداکثر روشنایی مانیتور ال جی UltraGear 27GR75Q برابر با 300 نیتس اعلام شده است. این میزان روشنایی چندان زیاد نیست و ممکن است در هنگام بازی کردن در اتاق های خیلی روشن با مشکل مواجه شوید! البته این مانیتور از زاویه دید 178 درجه ای برخوردار است و شما در هر زاویه ای که در مقابل آن قرار داشته باشید، تصاویر بازی را به شکلی واضح مشاهده خواهید کرد.

مانیتور گیمینگ جدید LG UltraGear 27GR75Q

ال جی هنوز برنامه های خود را برای عرضه جهانی مانیتور UltraGear 27GR75Q تشریح نکرده است. همچنین قیمت این مانیتور نیز هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. اطلاعات تکمیلی در این زمینه ظرف چند هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

در مجموع پیش بینی می شود مانیتور ال جی UltraGear 27GR75Q به گزینه ای محبوب در میان گیمرهای حرفه ای تبدیل شود. این مانیتور پتانسیل های لازم برای این منظور را دارد و به احتمال بسیار زیاد جزء مدل های رده بالا و پرطرفدار در بازار دسته بندی خواهد شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیشنهادها تا چه اندازه درست از آب در خواهد بود.

منبع: gizmochina