شرکت Lepow جدیدترین مانیتور پرتابل خود را با نام DualViews راهی بازار کرده است. این محصول جالب به کاربر اجازه می دهد که نه یک مانیتور، بلکه دو مانیتور اضافی را به دستگاه مورد نظر خود متصل کنید و یک سیستم چند مانیتوره را راه اندازی کنید! این مانیتور پرتابل عجیب می تواند به صورت عمودی در بالای صفحه نمایش لپ تاپ قرار گیرد و یک سیستم مالتی تسک بلند را به شما تحویل دهد! در این حالت می توانید به لطف ساختار تاشو و لولاهای نرم مانیتور Lepow DualViews، از آن برای نمایش اطلاعات به افرادی که در پشت سر شما حضور دارند استفاده کنید. حتی باید به این نکته اشاره کنیم که یکی از دو صفحه نمایش به کار رفته در این محصول لمسی است!

بررسی فنی مانیتور Lepow DualViews

مانیتور Lepow DualViews به دلیل طراحی منحصر به فرد خود، می تواند به گزینه ای جذاب برای کاربران تبدیل شود. اگر به دنیای تکنولوژی علاقه داشته باشید و اخبار آن را پیگیری کرده باشید، حتماً این مانیتور جدید شما را به یاد لپ تاپ لنوو Yoga Book 9i انداخته است! به هر حال هر دوی این دستگاه ها نوآوری های جدیدی را وارد دنیای مانیتورهای همراه کرده اند!

نکته جالب در مورد مانیتور Lepow DualViews استفاده از یک «چیپ سفارشی» در آن است. این مانیتور به درایور نیازی ندارد و به صورت پلاگ اند پلی قابل استفاده است. به عبارت دیگر بلافاصله پس از اتصال این مانیتور به دستگاه، می توانید با آن کار کنید. این مانیتور دارای یک پورت USB-PD نیز هست که برای شارژدهی با سرعت 65 وات کاربرد دارد.

بررسی فنی مانیتور Lepow DualViews

بر خلاف بسیاری از دستگاه های الکترونیکی که تا به حال با آنها سروکار داشته اید، DualViews از دو بخش مجزا تشکیل شده که از طریق لولا به هم متصل شده اند. به عبارت دیگر با خرید این محصول در واقع دو مانیتور مجزا خریده اید که با لولا به هم وصل اند و می توان آنها را باز و بسته کرد! با این حال وزن این محصول به اندازه ای سبک هست که بدون هیچ مشکلی بتوانید آن را بالای صفحه نمایش یک لپ تاپ نصب کنید! در این حالت با احتساب صفحه نمایش لپ تاپ، یک سیستم 3 مانیتوره خواهید داشت!

یکی دیگر از حالت هایی که می توانید از مانیتور Lepow DualViews استفاده کنید، حالت قرار دادن آن به صورت V معکوس بر روی یک سطح صاف است. این ویژگی برای جلسات مناسب است و این امکان را فراهم می آورد تا افرادی که در دو سمت میز نشسته اند، بتوانند تصاویر مورد نظر شما را مشاهده کنند.

یکی از مانیتورهای به کار رفته در این گجت از نوع لمسی است و 10 لمس همزمان را تشخیص می دهد. این مانیتور از 1024 سطح فشار مختلف پشتیبانی می کند و با برخی قلم های استایلوس سازگاری دارد.

بررسی فنی مانیتور Lepow DualViews

شرکت Lepow اطلاعات بیشتری را در مورد رزولوشن مانیتورهای DualViews یا متریال به کار رفته در ساخت این محصول ارائه نداده است. همچنین قیمت این محصول هنوز به طور دقیق اعلام نشده است و برای اطلاع از آن باید چند هفته ای را منتظر بمانیم.

منبع: notebookcheck