در نمایشگاه CES 2023 که در اوایل سال جاری میلادی در آمریکا برگزار شد، لنوو حضور فعالی داشت و چندین محصول جدید را معرفی کرد. یکی از این محصولات، آل این وان Yoga AIO 9i بود که اکنون قرار است به زودی راهی بازار شود. این کامپیوتر دسکتاپ طراحی خاص و منحصر به فردی دارد و به صفحه نمایش 32 اینچ مجهز شده است. مشخصات قابل توجه دیگر این All-in-One را پردازنده نسل 13 اینتل و کارت گرافیک انویدیا سری RTX 4000 تشکیل می دهند. در ادامه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

بررسی آل این وان لنوو Yoga AIO 9i

این طور که در خبرها آمده، لنوو دستگاه آل این وان جدید خود را با نام متفاوت (و حتی جذاب تری) در کشور چین عرضه می کند. در پوستری که از این دستگاه در چین منتشر شده، لنوو از نام YOGA Air 32 AIO برای آن استفاده کرده است. به هر حال متفاوت بودن نام محصولات لنوو در بازار چین با بازارهای جهانی چیز جدیدی نیست و این بار هم ممکن این اتفاق بیفتد.

این طور که از پوستر کامپیوتر آل این وان لنوو Yoga AIO 9i مشخص است، این دستگاه از پردازنده اینتل Core i9-13900H و کارت گرافیک انویدیا RTX 4050 قدرت می گیرد. همچنین در این کامپیوتر دسکتاپ از 32 گیگابایت رم LPDDR5-6000 و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD استفاده شده است.

بررسی آل این وان لنوو Yoga AIO 9i

در اخباری که پیش از این در رابطه با آل این وان لنوو Yoga AIO 9i منتشر شده آمده که صفحه نمایش این دستگاه 31.5 اینچ سایز دارد و از پنل IPS با رزولوشن 4K بهره می برد. این صفحه نمایش موفق به اخذ استاندارد HDR600 شده و 97 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد.

این گجت ضخامت بسیار کمی دارد و یک لولای فلزی در پایین آن تعبیه شده است. این لولا از قابلیت تا شدن برخوردار است و به کاربر اجازه می دهد تا صفحه نمایش دستگاه را در بهترین زاویه برای خود تنظیم کند. آل این وان لنوو Yoga AIO 9i دارای یک پایه دایره ای شکل نیز هست که بر روی آن 7 پورت مختلف به همراه دریچه ورود و خروج هوا تعبیه شده است.

یکی از ویژگی های درخشان کامپیوتر دسکتاپ جدید لنوو، تلفیق یک شارژر وایرلس با پایه آن است. شما می توانید گوشی یا گجت های دیگر خود را بر روی این پایه قرار دهید و آنها را شارژ کنید. این گجت با طراحی جمع و جور و مدرن خود، برای کاربرانی طراحی شده است که علاوه بر قدرت عملکرد عالی، جنبه های زیبایی شناسانه دستگاه نیز برایشان اهمیت دارد.

بررسی آل این وان لنوو Yoga AIO 9i

کامپیوتر All-in-One به یک دوربین مادون قرمز با قابلیت Windows Hello نیز مجهز است. همچنین در آن از اسپیکرهای ساخت برند معتبر هارمن کاردن استفاده شده است. این اسپیکرها از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می کنند و صدایی قوی و واضح را ارائه می دهند. در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که پورت های کامپیوتر دسگتاپ جدید لنوو شامل HDMI 2.1، USB-C، USB4 و USB-A می شوند.

منبع: gizmochina