شرکت لنوو با برگزاری یک کنفرانس، از نسخه های 2023 لپ تاپ های سری شیائوشین لنوو رونمایی کرده است. در میان این محصولات، نام لپ تاپ Xiaoxin Pro 14 Ultrabook Core Edition هم دیده می شود. این لپ تاپ نسبت به نسل قبلی با پردازنده های Core H نسل 13 اینتل آپگرید شده و در آن از هارددیسک استاندارد 1 ترابایتی استفاده شده است. در ادامه بیشتر با مشخصات این لپ تاپ آشنا می شویم.

با لپ تاپ جدید لنوو Xiaoxin Pro 14 Ultrabook Core Edition بیشتر آشنا شوید

لپ تاپ شیائوشین پرو 14 اولترابوک به یک صفحه نمایش 14 اینچ با رزولوشن 2.8K و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز مجهز است. این صفحه نمایش موفق به دریافت تأییدیه TUVRhineland در زمینه محافظت از چشم کاربر شده است و از ایجاد احساس خستگی و ناراحتی چشم در اثر نگاه کردن طولانی مدت به پنل نمایشگر جلوگیری می کند. بدنه این لپ تاپ نیز از فلز ساخته شده است و کیفیت و استحکام قابل قبولی دارد. لنوو این لپ تاپ جدید را با رنگ های آبی و خاکستری عرضه کرده و در طراحی ظاهری آن از ظرافت خاصی بهره برده است.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این لپ تاپ، به کار رفتن پردازنده نسل 13 اینتل سری Core H در آن است. این پردازنده جدید نسبت به نسل های قبلی قدرت عملکرد بالاتر و مصرف انرژی بهینه تری دارد. بنابراین لپ تاپ Xiaoxin Pro 14 Ultrabook هم توانایی اجرای تسک های سنگین را دارد و هم از شارژدهی باتری بالایی برخوردار خواهد بود.

با لپ تاپ جدید لنوو Xiaoxin Pro 14 Ultrabook Core Edition بیشتر آشنا شوید

مجهز بودن به نسخه آپشنال کارت گرافیک RTX 3050 6GB یکی دیگر از نقاط قوت لپتاپ لنوو شیائوشین پرو 14 است که امکان اجرای بازی، ادیت ویدئو و حتی رندرهای 3D را به شما می دهد. بدین ترتیب این لپ تاپ برای طیف وسیعی از کاربران قابل استفاده خواهد بود. سیستم خنک سازی این لپ تاپ نیز به طور کامل ارتقا پیدا کرده و به جدیدترین حالت “Geek Mode” مجهز شده است. این ویژگی باعث می شود تا حتی در هنگام اجرای تسک های سنگین نیز دمای لپ تاپ در حد استاندارد باقی بماند.

از دیگر مشخصات کلیدی لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 می توان به پورت های USB-C و تاندربولت 4، دوربین رده بالای 1080p و یک باتری حجیم 75 وات ساعت اشاره کرد. این لپ تاپ دارای یک منبع تغذیه 140 وات نیز هست که به خوبی جریان برق را در میان قطعات رده بالای به کار رفته در آن توزیع می کند.

با لپ تاپ جدید لنوو Xiaoxin Pro 14 Ultrabook Core Edition بیشتر آشنا شوید

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 از لحاظ کانفیگ سخت افزاری در چندین مدل مختلف عرضه شده است. قیمت نسخه پایه این لپ تاپ 802 دلار و قیمت نسخه رده بالای آن 1240 دلار اعلام شده است. لازم به ذکر است که رده بالاترین نسخه لپ تاپ شیائوشین پرو 14 دارای 32 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 است و به یک اسلات حافظه M.2 اضافی نیز مجهز شده است. به این ترتیب کاربران می توانند حافظه ذخیره سازی آن را متناسب با نیازهای خود ارتقا دهند.

منبع: gizmochina