سر لنوو در یک ماه اخیر حسابی شلوغ بوده است و این شرکت چینی در این مدت چندین دستگاه جدید و جذاب را به بازار معرفی کرده است. یکی از این محصولات، تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 است که از مشخصات فنی رده بالا مانند صفحه نمایش 144 هرتز بهره می برد. البته لنوو در این تبلت از تراشه اسنپدراگون 870 استفاده کرده که جزء مدل های قدیمی به حساب می آید! با این حال تبلت لنوو شیائوشین پد پرو 12.7 از یک سیستم صوتی قدرتمند برخوردار است و یک تجربۀ مالتی مدیای به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد. در ادامه به این تبلت جدید نگاه دقیق تری انداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

معرفی تبلت جدید لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7

مشخصات فنی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7

این گجت جدید تنها یک هفته پس از رونمایی از تبلت گیمینگ Legion Y700 به بازار آمده است. تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 از بدنه فلزی بهره می برد و رنگ بندی آن شامل خاکستری و سبز ملایم می شود. کناره های بدنه این تبلت کاملاً تخت است و یک ماژول دوربین مستطیلی شکل بر روی پنل پشت آن تعبیه شده است. در این ماژول علاوه بر سنسور دوربین، یک فلش LED نیز قرار دارد.

همان طور که از نام Xiaoxin Pad Pro 12.7 متوجه شده اید، این تبلت به صفحه نمایش 12.7 اینچ مجهز است. این صفحه نمایش از مشخصات رده بالایی مانند رزولوشن 2944x1840 پیکسل، نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت بهره می برد و از فناوری های HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می کند. مشخصات سخت افزار داخلی این تبلت نیز شامل تراشه اسنپدراگون 840، 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی می شود. شما می توانید ظرفیت حافظه ذخیره سازی این دستگاه را با استفاده از کارت حافظه MicroSD تا 1 ترابایت ارتقا دهید.

معرفی تبلت جدید لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7

انرژی مورد نیاز تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 از باتری داخلی آن با ظرفیت 10200 میلی آمپر ساعت تأمین می شود. این تبلت از فست شارژ باسیم با سرعت 20 وات پشتیبانی می کند. امکانات عکاسی این تبلت نیز شامل یک دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسل در پنل پشت و یک سنسور 8 مگاپیکسل در پنل جلو می شود. تبلت جدید لنوو از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار است و یک سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی آن تعبیه شده است.

معرفی تبلت جدید لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7

لنوو تمام تلاش خود را برای رقم زدن یک تجربه مالتی مدیای بی نظیر برای شما انجام داده است. در همین راستا در تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 از چهار اسپیکر ساخت برند JBL با قابلیت پخش صدای دالبی اتموس استفاده شده است. این اسپیکرها صدایی قدرتمند و شفاف را ارائه می دهند و لذت گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم را برای شما دو چندان می کنند.
سایر امکانات تبلت لنوو شیائوشین پد پرو 12.7 شامل دو میکروفون با قابلیت کاهش نویز، وای فای 6، پورت USB-C و پشتیبانی از سیم کارت های 5G می شود.
در حال حاضر قیمت تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 با کانفیگ حافظه 8GB+128GB برای عرضه در چین حدود 223 دلار اعلام شده است. نسخه 256 گیگابایتی از این تبلت با قیمت 251 دلار به فروش می رسد.

منبع: gizmochina