لنوو اعلام کرده که قصد دارد به زودی ماوس جدید مدل Xiaoxin M3 را راهی بازار کند. این شرکت هنوز جزئیات خاصی را در مورد مشخصات فنی این ماوس در دسترس قرار نداده، اما یک پوستر از آن منتشر کرده که با بررسی آن می توان به یک دید کلی از طراحی ظاهری این ماوس جدید دست پیدا کرد. همچنین به این نکته اشاره شده که ماوس لنوو Xiaoxin M3 انعطاف پذیری بالایی برای اتصال به دستگاه های مختلف دارد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

مشخصات ماوس جدید لنوو Xiaoxin M3

ماوس لنوو M3 یک مدل نرم و راحت است که در پنج رنگ مختلف معرفی شده است: مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز. این ماوس از اتصال بلوتوثی سه نقطه ای پشتیبانی می کند و می توانید آن را به طور هم زمان به سه دستگاه مختلف متصل نمایید. این ویژگی برای کاربرانی که متناسب با شرایط شغلی شان مجبورند مدام بین لپ تاپ، کامپیوتر رومیزی و تبلت سوئیچ کنند، فوق العاده کاربردی است. با بهره بردن از این ویژگی دیگر نیازی نیست تا ارتباط ماوس با لپ تاپ را قطع و سپس آن را به کامپیوتر رومیزی یا تبلت متصل کنید؛ بلکه در همان بار اول، اتصال ماوس را با هر سه دستگاه برقرار می کنید و سپس به سرعت می توانید بین آنها سوئیچ کنید.

مشخصات ماوس جدید لنوو Xiaoxin M3

طراحی سبک و ظریف یکی دیگر از مشخصه های اصلی ماوس لنوو Xiaoxin M3 است. این ماوس با وزن تنها 78 گرم معرفی شده است و قابلیت حمل و جابجایی بالایی دارد. لازم به ذکر است که انرژی این ماوس در هنگام استفاده به صورت وایرلس از باتری لیتیومی داخلی آن با ظرفیت 380 میلی آمپر ساعت تأمین می شود. با یک بار شارژ کردن این باتری، ماوس شما می تواند تا 5 ماه در حالت آماده به کار (استند بای) باقی بماند. به این ترتیب می توانید تا چند ماه بدون دغدغه بابت تمام شدن شارژ باتری، از این ماوس استفاده کنید.

مشخصات ماوس جدید لنوو Xiaoxin M3

در مجموع به نظر می رسد ماوس لنوو Lenovo Xiaoxin M3 پتانسیل تبدیل شدن به یکی از نمونه های موفق بازار را دارد و با استقبال طیف وسیعی از کاربران مواجه خواهد شد. به خصوص پشتیبانی از اتصال بلوتوثی به سه دستگاه مختلف به صورت همزمان می تواند یک برگ برندۀ بزرگ برای این ماوس به حساب آید. وزن سبک، بدنۀ نرم، رنگ بندی متنوع و طول عمر بالای باتری را نیز به مشخصه های کلیدی ماوس لنوو M3 اضافه کنید! با این حال همان طور که اشاره کردیم، هنوز جزئیات بیشتری در مورد مشخصات فنی این ماوس منتشر نشده است. به عنوان مثال هنوز نمی دانیم که سنسور این ماوس از چه مدلی است و از چه میزان دقتی پشتیبانی می کند. همچنین در مورد مجهز بودن این ماوس به قابلیت برنامه ریزی دکمه ها اشاره ای نشده است. فقط در عکسی که در بالا مشاهده می کنید، به نظر می رسد که این ماوس دارای 7 دکمه باشد. این اطلاعات را به همراه قیمت ماوس لنوو Xiaoxin M3 می توانید ظرف هفته ای آتی از وب سایت رسمی برند Lenovo دنبال کنید.

منبع: gizmochina