لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2023 از محصولات خلاقانه و جالبی رونمایی کرده است! از جمله این محصولات می توان به کنسول بازی دستی Legion Go اشاره کرد که اکثر کارشناسان در توانایی آن برای به چالش کشیدن استیم دک اتفاق نظر دارند! همچنین این برند چینی یک هدست واقعیت افزوده به نام Legion Glasses را در این نمایشگاه معرفی کرده است. اما این تمام ماجرا نیست!

چندی پیش لنوو یک مانیتور جدید را با نام Thinkvision 27 به خانوادۀ بزرگ محصولات خود اضافه کرده است. اما این مانیتور کمی با آن چیزی که تصورش را می کنید تفاوت دارد! مانیتور جدید لنوو که به طور اختصاصی برای تولید کنندگان محتوا طراحی شده، از یک تکنولوژی منحصر به فرد بهره می برد و می تواند محتوای سه بعدی را بدون نیاز به عینک 3D به کاربر ارائه دهد!

مشخصات مانیتور لنوو Thinkvision 27 3D

برای تجربۀ تصاویر سه بعدی دیگر نیازی به عینک ندارید!

مانیتور لنوو Thinkvision 27 3D با سایز 27 اینچ معرفی شده و همان طور که اشاره کردیم به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به عینک سه بعدی، بتوانید تصاویر 3D را در مقابل صورت خود ببینید! اگر بخواهیم بر روی این مانیتور کمی دقیق تر شویم باید بگوییم که لنوو در آن از یک تکنولوژی خاص به نام «اوتو استریوسکوپی» استفاده کرده است. این فناوری دو تصویر ایجاد می کند (به ازای هر چشم یک تصویر) و سپس با برهم نهادن آنها، افکت سه بعدی را خلق می نماید.

مانیتور سه بعدی لنوو تینک ویژن 27 به طور طبیعی از رزولوشن 3840x2160 پیکسل و نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز پشتیبانی می کند. همچنین این مانیتور با فناوری HDR10 سازگار است که نقش مهمی در ارتقای کنتراست و شفافیت رنگ ها دارد.

مشخصات مانیتور لنوو Thinkvision 27 3D

شاید برایتان جالب باشد که مانیتور لنوو Thinkvision 27 3D به منظور هر چه آسان تر شدن مصرف یا تولید محتوای سه بعدی، به یک سری امکانات خاص و کاربردی مجهز شده است. از جمله این امکانات می توان به نرم افزار 3D Explorer اشاره کرد که ابزارهای متنوعی را برای تولید و مشاهدۀ محتوای سه بعدی در اختیار شما قرار می دهد. این ابزارها شامل پخش کنندۀ سه بعدی (3D Player)، یک ویرایشگر سه بعدی و یک 3D SDK می شوند. مانیتور لنوو Thinkvision 27 3D یک مدل رده بالا است که برای افراد حرفه ای طراحی شده و امکان ایده پردازی بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای خرید عینک 3D را فراهم می آورد. پس اگر در کارهای خود به طراحی محتوای سه بدی و نمایش آن نیاز دارید، در خرید این مانیتور شک نداشته باشید!

مشخصات مانیتور لنوو Thinkvision 27 3D

مانیتور لنوو Thinkvision 27 3D برای گیمرها هم گزینه فوق العاده جذابی است! با این مانیتور می توانید جدیدترین بازی های سه بعدی را به سادگی تجربه کنید. همچنین امکان تماشای آخرین فیلم های سه بعدی دنیا با این مانیتور برای شما فراهم می شود!

طبق برنامه ریزی های لنوو، مانیتور Thinkvision 27 3D در فوریه 2024 (بهمن 1402) به بازار خواهد آمد. البته این مانیتور چندان هم ارزان نیست و باید برای خرید آن 2999 دلار پول بدهید (البته در بازارهای جهانی، نه ایران!).

منبع: gizmochina