تبلت لنوو Tab M10 5G سرگرمی و طراحی را در تمام طول روز برای شما امکان پذیر می کند! این تبلت جمع و جور 10.6 اینچی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و به یک صفحه نمایش با کیفیتِ 2K مجهز است. صفحه نمایش این تبلت موفق به دریافت استاندارد TÜV Rheinland شده است و از ایجاد احساس خستگی و ناراحتی در چشم های کاربر در اثر نگاه کردن طولانی مدت به نمایشگر جلوگیری می کند. برای بهره بردن از این قابلیت باید تبلت خود را در حالت Reading مورد استفاده قرار دهید. تبلت Tab M10 5G به یکی از پردازنده های فایو جیِ کوالکام مجهز است و امکان برقراری تماس تصویری بدون کوچکترین تأخیر و نویز را برای شما فراهم می آورد.

معرفی تبلت 10.6 اینچی لنوو Tab M10 5G همراه با باتری قدرتمند

جدیدترین تبلت لنوو یکی از کاربردی ترین مدل های این برند چینی است و از امکاناتی مانند سیستم عامل به روز، قابلیت اتصال مستقل و سازگاری با اغلب اپلیکیشن های رایج گوگل (مانند Duo) بهره می برد. لنوو تبلت Tab M10 را به دو اسپیکرِ سازگار با فناوری دالبی اتموس و یک نمایشگر 2K نیز مجهز کرده است تا کاربر در هنگام استفاده از آن بهترین تجربۀ سمعی/ بصری را به دست آورد.

معرفی دوربین A6700 توسط سونی

صفحه نمایش 10.6 اینچی این مدل از تبلت لنوو به لطف نرخ تازه سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت، کیفیت تصویر مناسبی را به کاربر ارائه می دهد. همچنین این تبلت با قلم لمسی لنوو Tab Pen Plus سازگاری دارد که در صورت نیاز، باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. در صورت تمایل می توانید در هنگام خرید تبلت جدید لنوو، لوازم جانبی سازگار با آن مانند یک کیبورد و یک کاور (قابل استفاده به عنوان پایه نگهدارنده) را نیز تهیه نمایید. خرید این لوازم جانبی کاملاً اختیاری است و اگر به آنها نیاز ندارید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

شرکت لنوو ادعا کرده است که تبلت Tab M10 5G در تمام طول «روز» (نه شب!) قابل استفاده است و برای این منظور به یک باتری حجیم 7700 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. ظرفیت این باتری برای 12 ساعت پلی بک ویدئو کفایت می کند که معادل با همان «تمام طول روز» است! همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که تراشه به کار رفته در Tab M10 5G از مدل اسنپدراگون 695 است که در حال حاضر جزء تراشه های موبایل قدیمی به حساب می آید! تکیه کردن بر روی چنین تراشه ای برای پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و کاهش مصرف باتری دستگاه کمی عجیب و البته ریسکی به نظر می رسد که البته لنوو این ریسک را پذیرفته است!

معرفی دوربین A6700 توسط سونی

قیمت ابتدایی تبلت لنوو Lenovo Tab M10 5G با کانفیگ 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در حدود 279 دلار اعلام شده است. لازم به ذکر است که یک نسخه دیگر از این تبلت نیز در بازار عرضه شده که در آن ظرفیت حافظه رم به 6 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. قیمت این نسخه 303 دلار اعلام شده است.

منبع: notebookcheck