با نزدیک شدن به رویداد IFA 2023، برندهای جهانی خود را برای هنرنمایی آماده می کنند! لنوو هم همچون همیشه، نقشی کلیدی در این مراسم خواهد داشت و باید منتظر رونمایی از محصولات هیجان انگیزی از جانب این غول چینی دنیای تکنولوژی باشیم. در همین راستا این برند طی یک کنفرانس مطبوعاتی در چین، از لپ تاپ قدرتمند Legion 9i رونمایی کرده است و کاربری به نام MSPowerUser عکس های این لپ تاپ جدید را منتشر نموده است.

قابلیت های لپ تاپ جدید لنوو Legion 9i

عکس بالا توسط یکی از افرادی که در کنفرانس مطبوعاتی لنوو حاضر بوده گرفته شده است! این شخص علاوه بر عکس بالا، یک سری از مشخصات فنی لپ تاپ لنوو Legion 9i را نیز منتشر کرده است که در ادامه به آنها می پردازیم.

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو Legion 9i (غیر رسمی)

جزئیات منتشر شده در مورد مشخصات فنی لپ تاپ لنوو Legion 9i حاکی از این هستند که باید منتظر به بازار آمدن یک هیولا به بازار باشیم! بر اساس این اطلاعات، این لپ تاپ از پردازنده اینتل Core i9-13980HX قدرت می گیرد و به کارت گرافیک انویدیا جی فورس RTX 4090 16GB مجهز است. به این ترتیب می توان لنوو Legion 9i را به راحتی جزء قدرتمند ترین لپ تاپ های گیمینگ حال حاضر دنیا قرار داد!

قابلیت های لپ تاپ جدید لنوو Legion 9i

جالب اینجا است که لپ تاپ لنوو Legion 9i به باریک ترین سیستم خنک کنندۀ دنیا، متشکل از سه فن، مجهز است که حتی در طول اجرای سنگین ترین بازی ها هم از افزایش دمای قطعات جلوگیری می کند. همچنین به احتمال بسیار زیاد این لپ تاپ به دو حافظۀ M.2 2280 SSD مجهز است که هم سرعت و هم ظرفیت ایده آلی را در اختیار گیمر قرار می دهند. دو اسلات DDR5 DIMM نیز در این لپ تاپ تعبیه شده تا کاربران بتوانند به آسانی حافظه رم آن را ارتقا دهند.

به منظور هر چه طولانی تر کردن تایم بازی، لپ تاپ لنوو Legion 9i به یک باتری 4 سلولی قدرتمند با ظرفیت 99.9 وات ساعت مجهز است. این لپ تاپ صفحه نمایش مسحور کننده ای هم دارد و کیفیت تصویر ایده آلی را دارد. به طور دقیق تر باید گفت که صفحه نمایش این لپ تاپ از پنل IPS Mini LED با سایز 16.3 اینچ بهره می برد و ازمشخصاتی مانند رزولوشن 2K و نرخ تازه سازی 165 هرتز برخوردار است. لپ تاپ گیمینگ جدید لنوو به فناوری رفرش ریت متغیر یا VRR هم مجهز است و نرخ نوسازی تصویر را متناسب با نوع تصاویر در حال نمایش و ژانر بازی بهینه سازی می کند.

قابلیت های لپ تاپ جدید لنوو Legion 9i

در زمینه طراحی و مشخصات فیزیکی باید گفت که لپ تاپ لنوو Legion 9i از یک نوع متریال شاخص از جنس کربن ساخته شده و دوام و استحکام فوق العاده ای دارد. علاوه بر این، پورت های متعدد این لپ تاپ در لبۀ پشتی این لپ تاپ تعبیه شده اند. این پورت ها شامل USB Type-A (دو عدد)، USB Type C، تاندربولت 4 (دو عدد)، RJ45 اترنت، HDMI 2.1، جک صدا و یک درگاه کارت حافظه جانبی SD می شود.

منبع: gizmochina