لنوو در یکی از جدیدترین فعالیت های خود در بازار کامپیوترهای کوچک، اقدام به معرفی دستگاه Xiaoxin Mini PC کرده است. این مینی کامپیوتر علی رغم ابعاد جمع و جوری که دارد، از قدرت اجرایی بالایی برخوردار است و پیش بینی می شود تا با مشخصات سخت افزاری رده بالا و فرم فاکتور کوچک خود، توجه فعالان در حوزه تکنولوژی را به خود جلب کند. در ادامه با جزئیات بیشتری از مینی کامپیوتر لنوو شیائوشین آشنا خواهید شد.

کامپیوتر کوچک لنوو شیائوشین با پردازنده نسل 13 اینتل

مینی کامپیوتر جدید لنوو شیائوشین طراحی ظاهری شیک و رده بالایی دارد و بر روی کاور بالایی آن از یک الگوی مورب استفاده شده است. این نوع طراحی باعث شده تا مینی کامپیوتر لنوو نسبت به دیگر مدل های موجود در بازار ظاهر شاخص تر و مدرن تری داشته باشد.
بر روی پنل پشتی مینی پی سی لنوو شیائوشین مجموعه ای از پورت های ارتباطی تعبیه شده است. از جمله این پورت ها می توان به USB-A، USB-C و جک صدای 3.5 میلی متری اشاره کرد. به این ترتیب محدودیتی برای اتصال انواع لوازم جانبی به آن وجود نخواهد داشت. یکی از ویژگی های قابل توجه این مینی پی سی این است که شما می توانید چهار مانیتور را به صورت هم زمان به آن اتصال دهید! این ویژگی به خصوص برای کاربرانی که قصد راه اندازی یک سیستم مالتی تسکینگ و چند مانیتوره را دارند، کارایی فوق العاده ای خواهد داشت.

همان طور که اشاره شد، کوچک بودن ابعاد مینی کامپیوتر لنوو شیائوشین به معنای قدرت عملکرد ضعیف آن نیست! شرکت چینی لنوو در این دستگاه از پردازنده های قدرتمند نسل 13 اینتل سری Core استفاده کرده است که توانایی بالایی در اجرای پردازش ها و محاسبات دارند. در واقع با خرید مینی کامپیوتر لنوو Xiaoxin می توانید از تمام مزایای جدیدترین نسل پردازنده های اینتل در قالب یک دستگاه کوچک و جمع و جور بهره مند شوید!

کامپیوتر کوچک لنوو شیائوشین با پردازنده نسل 13 اینتل

علاوه بر پردازنده قدرتمند، مینی پی سی جدید لنوو از طراحی پاور رده بالایی نیز بهره می برد و در آن از یک منبع تغذیه داخلی با توان 150 وات و استاندارد پلاتینیوم استفاده شده است. این منبع تغذیه توانایی توزیع حداکثر 115 وات را دارد و به خوبی انرژی مورد نیاز قطعات رده بالای این دستگاه را تأمین می کند. لازم به ذکر است که مینی کامپیوتر لنوو شیائوشین مصرف برق بهینه ای دارد و عملکردی پایدار و با ثبات را ارائه می دهد.

بر روی مینی پی سی لنوو شیائوشین به صورت پیش فرض سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 11 هوم (نسخه چینی) نصب است. لنوو تضمین کرده است که کاربران این دستگاه به تمامی ویژگی ها و آپدیت های ارائه شده از جانب مایکروسافت دسترسی خواهند داشت و محدودیتی در این زمینه برای آنها وجود ندارد. همچنین آپدیت های امنیتی مایکروسافت بدون هیچ مشکلی بر روی مینی کامپیوتر Xiaoxin Mini PC نصب خواهد شد.

کامپیوتر کوچک لنوو شیائوشین با پردازنده نسل 13 اینتل

قیمت مینی کامپیوتر لنوو شیائوشین هنوز مشخص نیست و اطلاعاتی در این رابطه از جانب این شرکت چینی منتشر نشده است. اطلاعات تکمیلی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این دستگاه ظرف چند هفته آینده اعلام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وب سایت رسمی لنوو مراجعه کنید.

منبع: gizmochina