لنوو از جدیدترین داک USB-C خود در چین رونمایی کرده است. این داک 12 پورت مختلف دارد و انبوهی از امکانات ارتباطی جدید را به سیستم شما اضافه می کند! داک جدید لنوو که با نام کامل Lenovo Type-C 12-in-1 Docking Station عرضه شده، پورت های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که از جمله کاربردی ترین آنها می توان به USB 3.2، USB 2.0، HDMI، دیسپلی پورت و اسلات کارت حافظه SD اشاره کرد. این داک به جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت اترنت گیگابیت نیز مجهز است. در ادامه با مشخصات داک لنوو Type-C 12-in-1 بیشتر آشنا خواهیم شد؛ با ما همراه باشید.

بررسی داک USB-C لنوو با 12 پورت در چین

طراحی و امکانات داک 12 پورت لنوو

در ساخت پایگاه داک جدید لنوو از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. این داک استحکام و دوام ایده آلی دارد و با رنگ خاکستری عرضه شده است. ابعاد این داک 140x56x16.8 میلی متر و طول کابل آن 15 سانتی متر اعلام شده است. به این ترتیب برای حمل و جابجایی داک Type-C لنوو مشکل خاصی نخواهید داشت و می توانید به سادگی آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید. همچنین ابعاد این داک به گونه ای است که فضای زیادی از میز کار شما اشغال نمی شود و می توانید به سادگی یک سیستم مالتی تسک و چند مانیتوره را با آن راه اندازی نمایید.

بررسی داک USB-C لنوو با 12 پورت در چین

داک USB-C لنوو به دو پورت HDMI و یک DisplayPort مجهز است و امکان اتصال به سه مانیتور مختلف را به صورت هم زمان به شما می دهد. همچنین این داک از قابلیت توسعه و میرور نیز پشتیبانی می کند و توانایی انتقال دیتا با پهنای باند 10 گیگابیت در ثانیه را دارد. به این ترتیب شما می توانید حتی در هنگام انتقال فایل های حجیم نیز بالاترین سرعت را تجربه کنید. برای این منظور دو پورت USB 3.2 بر روی این داک تعبیه شده است. داک تایپ سی جدید لنوو از قابلیت ارائه خروجی 100 وات نیز برخوردار است و امکان شارژ نوت بوک و دیگر دستگاه های سازگار با فناوری فست شارژ را با سرعتی عالی به ارمغان می آورد. در مجموع داک 12 پورت جدید لنوو به طور کامل محدودیت های سیستم شما را از بین می برد و پورت های متعدد و متنوعی را به آن اضافه می کند.

بررسی داک USB-C لنوو با 12 پورت در چین

قیمت داک تایپ سی لنوو

در حال حاضر داک Type-C 12-in-1 لنوو با قیمت ابتدایی 37 دلار در بازارهای کشور چین توزیع شده است. اما بنا بر اعلام لنوو این قیمت به صورت تخفیف خورده محاسبه شده و فقط در بازه زمانی محدودی اعتبار دارد. پس از آن قیمت این داک به حالت اصلی و بالاتر از 37 دلار برمی گردد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت اصلی این داک از جانب شرکت سازنده اعلام نشده است. همچنین مشخص نیست که این محصول جدید در بازارهای جهانی نیز توزیع خواهد شد یا خیر. در آینده اطلاعات تکمیلی در مورد این داک از طریق وب سایت رسمی لنوو ارائه خواهد شد.

منبع: gizmochina