L22i-30 یکی از بهترین و محبوب ترین مانیتورهای تولید شده توسط شرکت Lenovo محسوب می شود که می تواند مناسب ترین گزینه برای انجام فعالیت های گوناگون باشد. کاربر با استفاده از این مدل مانیتور می تواند نسبت به رفع نیازهای خود اقدام کرده و از رضایت 100 درصدی بهره مند شود. این مانیتور کامپیوتر از پنل IPS و یا همان سوئیچینگ درون هواپیما بهره مند بوده تا قادر به پخش باکیفیت ترین تصاویر باشد. لنوو در ساخت L22i-30 از ظاهر 3 وجهی (NearEdgeless) بهره برده تا مانیتور از شکل مدرن تری برخوردار شود. در ضمن با توجه به برخورداری از حاشیه هایی که مجهز پوشش ضد تابش هستند می توان گفت که هنگام استفاده از مانیتور شاهد انعکاس نور در صفحه نمایش نخواهید شد! وزن و ابعاد مناسب نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل از مانیتور لنوو محسوب می شود که به کاربر این امکان را می دهد تا برای جابجایی و جای دادن آن بر روی میز با هیچ چالشی روبرو نشوید. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور 21.5 اینچی L22i-30 لنوو خواهیم پرداخت، پس لطفا با ما همراه باشید!

افزایش بهره وری با مانیتور Lenovo مدل L22i-30

طراحی و ساخت مانیتور لنوو!

شرکت لنوو در طراحی و ساخت مانیتور L22i-30 از صفحه نمایش 21.5 اینچی و حاشیه های بسیار باریک استفاده کرده تا مانیتور ظاهری چشمگیر و خاصی داشته باشد. ظاهر مینیمالیستی این مدل مانیتور نسبت به مدل های قبلی بسیار هوشمندانه تر بوده تا از ظاهری پیشرفته تر برخوردار باشد. طراحی خاص این مانیتور می تواند هیجانی چند برابر با کاربر و زیبایی دوچندانی به میز شما بدهد. Lenovo به منظور دسترسی به تنظیمات تصویر از دکمه هایی استفاده کرده که در پشت مانیتور طراحی شده اند. با استفاده از این دکمه ها می توانید به تنظیمات کلی مانیتور دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی هایی که در طراحی مانیتور جدید لنوو وجود دارد می توان به پایه آن اشاره کرد. پایه تعبیه شده در L22i-30 از نوع پلتفرم بوده و با توجه به برخورداری از یک شیار این امکان را به کاربر می ده تا برای قرار دادن گوشی خود اقدام کند. در ضمن جهت کنترل کابل های متصل به مانیتور نیز از یک حفره استفاده شده که با قرار دادن کابل ها در درون آن می توان از سازماندهی و مدیریت بهتر کابل ها بهره مند شد. در ضمن با توجه به ابعاد جمع و جور 45.5x296.8x789.3 میلی متری این مانیتور می توان گفت که فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و به لطف وزن مناسب 3.6 کیلوگرمی (بدون بسته بندی) نیز می توانید از حمل و نقل آسان نیز بهره مند شوید.

افزایش بهره وری با مانیتور Lenovo مدل L22i-30

پل های ارتباطی و برخورداری از فناوری های کاربردی!

شرکت Lenovo جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور L22i-30 خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 1 عدد پورت HDMI 1.4، 1 عدد پورت VGA و 1 عدد پورت Audio-Uitgang (3.5mm) می شود! مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت Audio-Uitgang (3.5mm) نیز می توانید با متصل کردن هدفون های مختلف بدون نیاز به اسپیکر جداگانه صدای موجود در سیستم را بشنوید! شرکت لنوو به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور 2.15 اینچی L22i-30 شامل فناوری AMD FreeSync، فناوری Low Blue Light و فناوری DDC/CI می شود.

FreeSync: فناوری FreeSync نیز وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول استفاده از مانیتور باشید!

مانیتور L22i-30 لنوو از یک صفحه نمایش باکیفیت و رده بالا برخوردار بوده و می تواند لذت و هیجان چندین برابری هنگام انجام بازی های سنگین گرافیکی و یا دیگر کارها را برای شما به ارمغان بیاورد. این مانیتور با توجه به بهره مندی از رزولوشن Full HD (1920x1080) می تواند شما را در دنیای بازی غرق کند! مانیتور L22i-30 با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 75 هرتزی (حداکثری) به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا فعالیت های گرافیکی بتوانید تصاویری با مناسب ترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت روان پخش کرده تا کاربر بتواند جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! از ویژگی های مهم دیگر این مدل مانیتور می توان به زمان پاسخ گویی 4 میلی ثانیه ای اشاره کرد. زمان پاسخ گویی 4 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور در اختیار دارد به شما این امکان را خواهد داد تا اطلاعات روی صفحه نمایش را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

افزایش بهره وری با مانیتور Lenovo مدل L22i-30

روشنایی مناسب مانیتور لنوو!

مانیتور L22i-30 لنوو دارای روشنایی 250 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. این مدل مانیتور در سایز 24 اینچی طراحی شده تا از تصاویر پخش شده از اندازه مناسبی برخوردار باشد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. در ضمن Lenovo به لطف استفاده از پنل IPS توانسته میزان کنتراست داینامیک مانیتور را به 1000:1 رسانده تا قادر باشد نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش دهد! از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور L22i-30 از دیگر قابلیت هایی همچون امکان نصب بر روی دیوار و توان مصرفی 19 وات (حداکثری) نیز برخوردار است.

منبع: kantotech