لنوو به تازگی برند Lenovo Go را معرفی کرده است. این برند به عنوان زیرشاخه ای از برند لنوو فعالیت می کند و محصولات آن در حوزه تجهیزات قابل حمل قرار خواهد داشت. اولین تولیدات این برند شامل یک پاوربانک حجیم و یک ماوس وایرلس می شود. این محصولات با عناوین Lenovo Go USB-C Laptop Power Bank و Lenovo Go Wireless Multi-Device Mouse راهی بازار خواهند شد.

لنوو از برند Lenovo Go برای تولید تجهیزات قابل حمل رونمایی کرد

ماوس Lenovo Go Wireless Multi-Device همان طور که از عنوانش مشخص است، قابلیت اتصال هم زمان به چند دستگاه مختلف را دارد. این ویژگی به خصوص برای کسانی که از چند کامپیوتر، لپ تاپ یا تبلت در هنگام کار استفاده می کنند کارایی بالایی دارد و آنها را از خرید چند ماوس بی نیاز می کند. همچنین این ماوس به یک دکمه اختصاصی مجهز است که کاربر می تواند عملکرد آن را برای اجرای شورت کات های مختلف برنامه ریزی کند. ماوس Lenovo Go Wireless Multi-Device از طریق پورت USB-C موجود بر روی بدنه آن شارژ می شود. ضمن اینکه این ماوس با فناوری شارژ وایرلس Qi سازگار است و شما می توانید آن را به صورت بدون سیم شارژ کنید. لازم به ذکر است که این ماوس در ماه ژوئن 2021 (خرداد و تیر 1400) با قیمت ابتدایی 60 دلار به بازارهای جهانی عرضه می شود.

در ادامه چند عکس از ماوس Lenovo Go Wireless Multi-Device را مشاهده می کنید:

در ادامه چند عکس از ماوس Lenovo Go Wireless Multi-Device را مشاهده می کنید:

در مورد پاوربانک Lenovo Go USB-C نیز باید گفت که این پاوربانک با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و در دسته پاوربانک های پرظرفیت جای دارد. همچنین این پاوربانک از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند و توان خروجی 65 وات را به ارمغان می آورد. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از آن حتی لپ تاپ را نیز با سرعتی ایده آل شارژ کنید. لازم به ذکر است که پاوربانک Lenovo Go USB-C در ماه ژوئن 2021 (خرداد و تیر 1400) و با قیمت ابتدایی 90 دلار راهی بازارهای جهانی خواهد شد. در ادامه چند عکس از این پاوربانک را نیز برایتان آماده کرده ایم.

لنوو از برند Lenovo Go برای تولید تجهیزات قابل حمل رونمایی کرد

لنوو در رابطه با دیگر دستگاه هایی که قرار است توسط برند Lenovo Go به بازار عرضه شود اطلاعاتی به صورت اختصاصی منتشر نکرده است. اما ذکر کرده تعدادی ماوس و کیبورد جدید توسط این برندِ زیرشاخه تولید خواهد شد. همچنین به نظر می رسد که این شرکت به دنبال تولید تجهیزات صوتی مانند هدفون، هدست و اسپیکر نیز هست. چرا که در زمینه فناوری های مربوط به کاهش نویز، از بین بردن سروصداهای محیطی و راهکارهای مربوط به ارتقای کیفیت صدا مشغول تحقیق و فعالیت است. به هر حال باید منتظر ماند و دید که چه محصولاتی توسط برندِ زیرشاخه Lenovo Go به بازار عرضه خواهند شد. اما چیزی که مسلم است این است که این برند به طور کامل در زمینه تولید تجهیزات قابل حمل فعالیت خواهد داشت.

منبع: windowscentral