در جریان نمایشگاه IFA 2023، لنوو از اولین کنسول بازی دستی خود با نام Legion Go رونمایی کرده است. این کنسول دستی توانایی رقابت با مدل های رده بالای استیم دک و ROG Ally را دارد و در همین راستا لنوو یک سری لوازم جانبی را نیز برای آن معرفی کرده است. از جمله این تجهیزات می توان به عینک واقعیت افزوده Legion Glasses و یک هدفون گیمینگ جدید به نام Legion E510 7.1 اشاره کرد. این هدفون از نوع تو گوشی in-ear است و با نام Lenovo Legion E510 7.1 RGB Gaming هم شناخته می شود. بیایید با این گجت جذاب بیشتر آشنا شویم.

مشخصات هدفون لنوو Legion E510 7.1 RGB

مشخصات کلیدی هدفون گیمینگ لنوو Legion E510 7.1 RGB

هدفون لنوو E510 7.1 به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی شده است. از پسوند “7.1” که در نام این هدفون به کار رفته می توان متوجه شد که این مدل قادر به ارائه صدای محیطی 7.1 کاناله است! این ویژگی حس حضور در محیط بازی را به گیمر القا می کند و هیجان بازی را چند سطح ارتقا می دهد! همچنین لنوو اعلام کرده است که در این هدفون از دیوارهای آرمیچری 10 میلی متری استفاده کرده که باعث قدرتمند تر شدن بیس و واضح تر شدن صداهای متوسط و خیلی بلند می شوند.

هدفون گیمینگ جدید لنوو محدوده فرکانسی 50 هرتز تا 10000 هرتز را پوشش می دهد و کابل آن 150 سانتی متر طول دارد. این گجت تنها 26 گرم وزن دارد و به یک میکروفون آنالوگ چند جهته نیز مجهز است. برای کسانی که اطلاعات کمتری در این زمینه دارند باید بگوییم که میکروفون چند جهته به گونه ای طراحی شده تا بتواند صدا را از تمام جهات جمع آوری کرده و انتقال دهد. به عبارت دیگر، میکروفون در هر زاویه ای که نسبت به دهان گوینده قرار داشته باشد، می تواند صدا را تشخیص و ثبت کند.

مشخصات هدفون لنوو Legion E510 7.1 RGB

باید به این نکته هم اشاره کنیم که هدفون لنوو Legion E510 7.1 RGB به یک کنترلر داخلی چند منظوره نیز مجهز است که برای تغییر سریع صدا یا اعمال تنظیمات پلی بک کاربرد دارد. این کنترلر به یک نوار LED با قابلیت نورپردازی RGB نیز مجهز است که می تواند با سایر تجهیزات گیمینگ شما هماهنگ شود.

از دیگر جنبه های طراحی هدفون لنوو Legion E510 7.1 RGB می توان به طراحی زاویه دار ایربادها و کنترلر آن اشاره کرد. درست است که این گجت چندان پر زرق و برق نیست، اما طراحی خاص ایربادها و کنترلر آن قطعاً توجه گیمرها را به خود جلب می کند. لازم به ذکر است که هدفون جدید لنوو به طور کامل با کنسول بازی دستی Legion Go سازگار است و تجربه بازی آن را ارتقا می دهد. همچنین می توانید این گجت را به تمامی دستگاه های مجهز به پورت USB-C متصل کنید.

مشخصات هدفون لنوو Legion E510 7.1 RGB

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت هدفون گیمینگ لنوو Legion E510 7.1 RGB در حدود 49.99 یورو اعلام شده است. این محصول جدید اوایل پاییز 2023 راهی بازار شده است.

منبع: gizmochina