شرکت سامسونگ Samsung یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیکی کره ای است که در سال 1938 توسط لی بیونگ – چول بنیان گذاری شد.

این کمپانی ارائه کننده محصولات و تجهیزات الکترونیک از جمله: مانیتور، تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی، دستگاه های فکس، دستگاه های فتوکپی، پرینترها، وسایل برقی خانگی و غیره است.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ

امرزوه سامسونگ یکی از بزرگترین و معروف ترین برندها در حوزه محصولات الکترونیکی است که محبوبیت خاصی بین مصرف کنندگان دارد.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ

مانیتور سامسونگ با فروش بالای خود، ثابت کرده است که جزو برترین برندها در دنیاست.

این شرکت آسیایی، همانند سایر رقبا، برای هر زمینه مانیتوری مخصوص طراحی کرده است تا تنوع محصولات را بیشتر کرده و به مشتریان خود حق انتخاب دهد.

از مانیتورهای معمولی گرفته تا مانیتورهای گیمینگ، این برند انواع آنها را تولید کرده است.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ

ایده برتر پارسیان یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی است که علاوه بر نمایندگی سامسونگ در تهران، عاملیت فروش نمایندگی مانیتورهای سامسونگ در اصفهان و همچنین شهرستان های آن از جمله کاشان، خمینی شهر، نجف اباد، شاهین شهر، شهرضا و فولادشهر را نیز برعهده دارد.

لازم به ذکر است بدانید که فروشگاه ایده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک و وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید آن را در تمامی صفحات وب سایت مشاهده کنید.

محصولاتی که ایده برتر به عنوان عامل نمایندگی رسمی سامسونگ از این کمپانی به فروش می رساند شامل مانیتور، دستگاه فکس، کیت هوشمند، پرینترهای لیزری، پرینترهای جوهرافشان، دستگاه لیبل زن، ماشین های اداری و لوازم مصرفی و جانی آن ها می باشد.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ

مشاوران و کارشناسان ایده برتر به صورت مشاوره تلفنی رایگان شما خریداران و مشتریان عزیز را راهنمایی می کنند تا محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

شما می توانید برای مشاهده محصولات سامسونگ به بخش ماشین های اداری مراجعه کنید و همچنین برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

توجه: مدت زمان نمایندگی ایده برتر پارسیان به پایان رسیده است و شرکت ما در حال حاضر نمایندگی فعال نیست.