شرکت ریکو از شرکت های ژاپنی است که توسط انیسیتوی ریکن در تاریخ 6 فوریه سال 1936 تاسیس شد. این کمپانی انواع محصولات الکترونیکی که بیشتر شامل دوربین و تجهیزات اداری است را تولید می کند به عنوان مثال پرینتر، دستگاه کپی و دستگاه فکس. ضمنا محصولات خود را بدون هیچ محدودیتی به تمامی کشورها از جمله ایران عرضه می کند.

نمایندگی ریکو Ricoh در تهران

نمایندگی ریکو Ricoh در تهران

ریکو از جمله شرکت های پیشرو و ممتاز ژاپنی در زمینه تولید دستگاه های کپی در جهان است که در گروه شرکت های چند ملیتی در زمینه تصویربرداری و الکترونیکی قرار دارد. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ریکو Ricoh در تهران است. محصولاتی که از این شرکت توسط ایده برتر به فروش می رسد عبارتند از: دستگاه کپی، دیتا ویدئو پروژکتور، پرینتر لیزری چند کاره، دستگاه فکس، اسکنر و پرینتر.

نمایندگی ریکو Ricoh در ایران

محصولات ریکو در سراسر تهران با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان و خریداران محترم ارائه می شود.

نمایندگی ریکو Ricoh در ایران

شرکت ریکو Riko یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان کالاهای مصرفی الکترونیکی ژاپنی است که در منطقه چوئو در شهر توکیو واقع می باشد و در سال 2012 صدمین سالگرد خود را جشن گرفت. نمایندگی های زیادی برای این شرکت وجود دارد که ایده برتر پارسیان عاملیت فروش نمایندگی ریکو Ricoh در ایران را برعهده دارد.

نمایندگی ریکو Ricoh در ایران

مشاوران و کارشناسان ایده برتر به صورت مشاوره تلفنی رایگان شما خریداران و مشتریان عزیز را راهنمایی می کنند تا محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

شما می توانید برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

توجه: مدت زمان نمایندگی ایده برتر پارسیان به پایان رسیده است و شرکت ما در حال حاضر نمایندگی فعال نیست.