مانیتورهای کامپیوتر دستگاه هایی پرکاربرد هستند که به طور گسترده در منازل، ادارات و تمامی محیط های آموزشی و تجاری و... مورد استفاده قرار می گیرد. اما کاربران لپ تاپ نیز ممکن است به یک مانیتور اضافی در کنار صفحه نمایش اصلی لپ تاپ خود نیاز داشته باشند! به همین دلیل لنوو اخیراً اقدام به معرفی مانیتور قابل حمل ThinkVision M15 کرده است که به لپ تاپ متصل شده و به شما اجازه می دهد تا فضای بیشتری برای کار کردن در اختیار داشته باشید! این مانیتور که مدل ارتقا یافته مانیتور M14 است، از ویژگی های قابل توجهی بهره می برد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

مانیتور قابل حمل ThinkVision M15 لنوو کارایی بالایی در کنار لپ تاپ شما خواهد داشت!

اما چه چیزی مانیتور لنوو ThinkVision M15 را خاص کرده است؟ اولین نکته اینکه این مانیتور دارای گواهینامه TÜV Rheinland است و به تکنولوژی Low Blue Light مجهز می باشد. به این ترتیب نگاه کردن مداوم به آن ضرری برای چشم نخواهد داشت. ضمن اینکه این مانیتور از قابلیت “Power pass-through” برخوردار است و انرژی مورد نیاز خود را از لپ تاپ متصل به آن تأمین می کند! بنابراین اگر آداپتور لپ تاپ خود را به برق متصل کنید، هم لپ تاپ و هم مانیتور قابل استفاده خواهند بود. مانیتور لنوو ThinkVision M15 تنها 6 میلی متر ضخامت دارد و به سادگی هر چه تمام تر می توان آن را حمل کرد.

مانیتور قابل حمل ThinkVision M15 لنوو کارایی بالایی در کنار لپ تاپ شما خواهد داشت!

باید به این نکات هم اشاره کنیم که مانیتور لنوو ThinkVision M15 با سایز 15.6 اینچ عرضه شده و از رزولوشن 1920 x 1080 پیکسل برخوردار است. بنابراین تصاویر به نمایش درآمده با آن دارای کیفیت فول اچ دی هستند. همچنین این مانیتور دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز و زمان پاسخ دهی 14 میلی ثانیه در حالت استاندارد است و در هنگام نمایش تصاویر متحرک عملکردی معمولی از خود نشان می دهد. البته این مانیتور قابل حمل به منظور کار عمومی با لپ تاپ طراحی شده و نباید از آن انتظارهای غیر منطقی داشت! سایر ویژگی های مانیتور لنوو ThinkVision M15 را نسبت تصویر 16:9، میزان روشنایی 250 cd/m2 و پوشش دهی رنگ 45% NTSC تشکیل می دهند. در رابطه با پورت های ارتباطی نیز باید گفت که این مانیتور به دو پورت USB-C 3.2 و یک پورت USB 2.0 مجهز است.

مانیتور قابل حمل ThinkVision M15 لنوو کارایی بالایی در کنار لپ تاپ شما خواهد داشت!

مانیتور لنوو ThinkVision M15 در سه ماهه سوم سال 2021 و با قیمت ابتدایی 219 دلار روانه بازار خواهد شد. مطابق با اعلام شرکت لنوو این مانیتور برای اتصال به لپ تاپ و نمایش محتوا به صورت مولتی اسکرین کاربرد دارد و این امکان را به کاربران لپ تاپ می دهد تا محتوای بیشتری را به صورت هم زمان نمایش داده و مدیریت کنند. به این ترتیب شما می توانید در هر مکانی که حضور دارید (سالن انتظار فرودگاه، رستوران، کتابخانه، سالن مطالعه دانشگاه و حتی در منزل خودتان) از مانیتور لنوو ThinkVision M15 در کنار لپ تاپ خود استفاده کنید. این مانیتور دارای پایه نیز هست و به شکلی محکم بر روی میز و دیگر سطوح صاف قرار می گیرد.

چنانچه قصد خرید انواع مانیتور قابل حمل موجود در بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.

منبع: windowscentral