همانند گوشی های اندرویدی، بر روی ساعت های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear OS نیز می توانید اپلیکیشن های مورد نظرتان را از گوگل پلی استور نصب کنید. و این بدان معناست که شما امکان آپدیت اپلیکیشن های نصب شده بر روی ساعت هوشمند خود را نیز دارید. اما چگونه؟ آپدیت اپلیکیشن ها به شما این اطمینان خاطر را می دهد که در حال استفاده از آخرین ویژگی های آنها هستید. همچنین با آپدیت اپلیکیشن ها هرگونه باگ و مسائل امنیتی موجود در نسخه های پیشین از بین خواهد رفت. به طور کلی آپدیت اپلیکیشن بر روی سیستم عامل Wear OS ساعت هوشمند شباهت زیادی به آپدیت بر روی گوشی هوشمند دارد! بیایید مراحل را آغاز کنیم!

چگونه یک اپلیکیشن را بر روی سیستم عامل Wear OS مخصوص ساعت های هوشمند آپدیت کنیم؟

چگونه یک اپلیکیشن را بر روی Wear OS آپدیت کنیم؟

1- ساعت هوشمند خود را به گوشی یا وای فای متصل کرده و سپس دکمه کناری ساعت را برای باز کردن پخش اپلیکیشن ها فشار دهید.
2- لیست اپلیکیشن ها را اسکرول کنید تا به Play Store برسید. آن را انتخاب کنید.

 

چگونه یک اپلیکیشن را بر روی Wear OS آپدیت کنیم؟

چگونه یک اپلیکیشن را بر روی Wear OS آپدیت کنیم؟

چگونه یک اپلیکیشن را بر روی Wear OS آپدیت کنیم؟

3- پس از اینکه Play Store لود شد، به سمت پایین اسکرول کنید و بر روی My Apps ضربه بزنید.
4- اگر در بخش available for update نام برخی از اپلیکیشن هایتان را مشاهده کردید، می توانید آنها را آپدیت کنید. یکی از این اپلیکیشن ها را انتخاب کنید.
5- پس از اینکه صفحه اپلیکیشن لود شد، شما دکمه update را مشاهده خواهید کرد. بر روی آن ضربه بزنید.
6- اگر بیش از یک اپلیکیشن در لیست آپدیت شما موجود بود، به مرحله قبل سوئیپ کنید و مرحله 5 را تکرار نمایید.

چگونه یک اپلیکیشن را بر روی Wear OS آپدیت کنیم؟

7- اگر ترجیح می دهید که به جای آپدیت دستی اپلیکیشن های Wear OS از آپدیت سیستمی استفاده کنید، در مرحله 3 به جای انتخاب My Apps، گزینه Settings را انتخاب کنید.
8- در این بخش شما آیتمی تحت عنوان Auto-update apps را مشاهده می کنید. آن را فعال نمایید.

به همین سادگی شما می توانید اپلیکیشن های نصب شده بر روی سیستم عامل Wear OS ساعت هوشمند خود را آپدیت کنید! هزاران اپلیکیشن برای ساعت های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear OS وجود دارد که شما باید برای دستیابی به بهترین عملکردشان، آنها را به طور مرتب آپدیت نمایید. خوشبختانه این اپلیکیشن ها بر روی تمامی ساعت های هوشمند بالارده و ارزان قیمت قابل نصب هستند و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهند. برخی از این اپلیکیشن ها به آپدیت مرتب احتیاج دارند؛ اما برخی دیگر تا مدت زمانی

طولانی احتیاجی به آپدیت پیدا نمی کنند. پیشنهاد می کنیم که هر هفته لیست آپدیت ساعت هوشمند خود را چک کنید و اپلیکیشن های موجود در این لیست را طبق آموزش ارائه شده در این بخش آپدیت نمایید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع ساعت هوشمند موجود در بازار، از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral