در تابستان بهترین راه حل برای ایجاد هوایی خنک و دلچسب در مغازه ها و فراهم کردن فضایی راحت با تهویه مطبوع برای کارمندان و مشتریان، تهیه کولر مناسب است. ایجاد فضایی خنک و دلچسب در مراکز خرید و فروشگاه ها برای ایجاد احساس راحتی و ترغیب و تشویق مشتریان به منظور ماندن در مغازه و خرید کالا یک در یک روز گرم تابستانی یک سناریوی ایده آل برای جذب مشتری است. 

کولر مناسب برای یک روز گرم تابستان

در چنین شرایطی توصیه می شود که صاحبان مغازه ها نمایش اجناس پرفروش خود را نزدیک درها قرار داده تا به عنوان طعمه عمل کند. قاعده کلی خرده فروشی این است که کاری انجام دهید که مشتری جلوی درب مغازه شما در نیمه راه فروش قرار گیرد. بنابراین سرمایه گذاری در یک سیستم تهویه مطبوع خوب بسیار سودآور خواهد بود.

علاوه بر این، اگرچه بیشتر مردم فکر می کنند تهویه مطبوع برای خنک کردن هوا کاملاً مناسب است، اما این تنها مزیت نیست. گردش هوای ایجاد شده توسط تهویه مطبوع باعث تمیز شدن هوا می شود و این موضوع یک مزیت قابل توجه برای سلامتی را فراهم می آورد. همچنین فیلترهای استفاده شده در تهویه مطبوع، زندگی افراد مبتلا به آلرژی یا آسم را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

کولر مناسب برای یک روز گرم تابستان

تهویه هوا در زمستان؟

شاید که این موضوع عجیب به نظر برسد، ولی یک تهویه مطبوع مناسب در فصل زمستان نیز می تواند کارایی بالایی داشته باشد. 

زمستان ممکن است با یخبندان همراه باشد و بدون شک فروشگاه ها به گرمایش و تهویه مناسب نیاز دارند تا فضای جذاب خود را برای مشتریان حفظ کنند. همانطور که یک محیط گرم و بدون جریان هوا مشتری های بالقوه را از فروشگاه شما دور می کند، سرما نیز همان تأثیر را خواهد داشت. این موضوع بر روی بازده کاری کارمندان شما نیز تأثیر منفی خواهد داشت.

کولر مناسب برای یک روز گرم تابستان

در دوره های زمانی خاصی از سال که به دلیل مناسبت های مختلف خرید از فروشگاه ها افزایش پیدا می کند، ازدحام مشتری در فضای بسته فروشگاه باعث افزایش دمای آن می شود. در این شرایط هم تهویه مطبوع به شما کمک زیادی خواهد کرد و باعث می شود تا مشتری رغبت بیشتری به ماندن در فروشگاه و مشاهده اجناس شما داشته باشد. بنابراین یک تهویه مطبوع فقط در تابستان کاربرد ندارد، بلکه می توان آن را دستگاهی مفید برای تمام فصول سال دانست.

کولر مناسب برای یک روز گرم تابستان

فروش خود را بهبود ببخشید

همان طور که اشاره شد، داشتن دمای مناسب در فروشگاه باعث ترغیب مشتریان برای ماندن در آنجا می شود. همچنین شرایط دمایی مناسب برای کارمندان شما نیز خوشایند است و می توانید از این موضوع اطمینان داشته باشید که با بالاترین میزان بازدهی را ارائه می دهند. این امر به ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط شما کمک شایانی خواهد کرد و به افزایش فروش منجر خواهد شد.

کولر مناسب برای یک روز گرم تابستان

با نصب یک واحد تهویه مطبوع می توانید از رسیدن به دمای متوسط در تابستان و زمستان اطمینان داشته باشید و قادر خواهید بود با هر گونه تغییرات غافلگیر کننده دما کنار بیایید.

منبع: OxfordAirConditioning