هر ساله سرقت هاي زیادی از مغازه ها صورت مي گیرد. يكي از راه هاي مبارزه با اين روند، سرمایه گذاری بر روي سیستم های امنیتی برای مغازه مي باشد كه يكي از بهترين راه حل ها برای تامين نیازهای امنیتی يك مغازه محسوب مي شود.

یکی از گزینه های موجود برای ارتقا امنیت مغازه استفاده از دوربین های مدار بسته می باشد.

از منافع بلند اين سرمايه گذاري مي توان به کاهش انقباض خرده فروشی، رسيدن به سود حداکثر، کاهش نرخ بیمه، و در نهایت کاهش تعداد موارد سرقت اشاره كرد.

 سيستم های امنيتی برای مغازه

دوربین های امنیتی همچنین موجب القای یک محیط امن تر برای کاربران مي باشد.

 با استفاده از فناوری های موجود در IP دوربین های امروزي، این مهم يعني تامين نيازهاي امنیتی دقیق فروشگاه های خرده فروشی به مقدار قابل توجهي آسان تر شده است.

 سيستم های امنيتی برای مغازه

آیا شما نیاز به دوربین داخلی و خارجی برای مغازه خود داريد؟

نقاط ضعف فروشگاه شما  چیست؟

آیا بخش کم نوري در فروشگاه شما وجود دارد؟

آیا راهرو و یا بخشي است که كمتر از مناطق دیگر فروشگاه در ديدتان باشد؟

این ها تنها برخی از سوالات است كه هنگام خريد سيستم امنيتي مناسب بايد در نظرگرفته شود.

انتخاب سيستم هاي امنيتي مناسب براي مغازه

صاحبان فروشگاه های خرده فروشی همیشه با تهدید سارقان رنج می برند. خوشبختانه، سیستم های امنيتي مي تواند کمک شاياني به کاهش سرقت در فروشگاه ها كند.

سارقان با علم به اينكه در مغازه اي، سيستم امنيتي وجود دارد كمتر به سرقت وسوسه مي شوند.

انتخاب سيستم های امنيتی مناسب برای مغازه

استفاده از دوربین مداربسته رنگي يكي از راه هاي بسيار موثر در ايجاد امنيت يك فروشگاه خرده فروشی مي باشد و اين دوربين ها جزو مناسب ترين دوربين ها براي يك مغازه ي كوچك به شمار مي آيند.

مناطق مهمي كه بايد از سیستم امنیتی برای مغازه به ویژه اين دوربين ها استفاده كرد مانيتورینگ درب ورود و خروج و صندوق به منظور مانيتورينگ كاركنان و مشتريان مي باشد. از ديگر مناطق كارگذاري دوربين در انبارها هم مي باشد.

از ويژگي هايي كه در انتخاب يك دوربين مداربسته بايد در نظر گرفت شكل ظاهري، قابليت نمايش و ذخيره ويديو به صورت گسترده، استفاده در شب و روز، استفاده در داخل و يا خارج و ضد ضربه بودن آن مي باشد

انتخاب سيستم های امنيتی مناسب برای مغازه

با استفاده از رفع اين نيازها و با توجه به نياز خود مي توانيد بهترين سيستم امنيتي را براي خود انتخاب كنيد.

تنوع محصولات مرتبط با سیستم های امنیتی در سالهای اخیر بسیار زیاد شده به طوری که برخی افراد سود جو  از عدم شناخت مشتریان خود استفاده کرده و جنس های بی کیفیت و بی دوام را با قیمت اجناس درجه یک به مشتریان ارائه می کنند و از پشتیبانی آن نیز امتناع می کنند.

 در آخر پیشنهاد می شود که اگر قصد راه اندازی و استقرار سیستم امنیتی دارید به شرکت هایی با پیشینه و سابقه مشخص مراجعه نمایید و نکته مهم اینکه استقرار این سرویس یک کار تخصصی است و نیاز به شناخت کامل تجهیزات و انتخاب گزینه های مناسب دارد پس برای خرید سیستم های امنیتی برای مغازه خود بهتر است با افراد متخصص مشورت کنید.