مسلماً رها شدن گوشی گلکسی Note 20 Ultra از دستتان و برخورد آن با زمین یک فاجعه خواهد بود! به همین دلیل بهتر است تا این گوشی موبایل را با استفاده از یک قاب محافظت کنید. یک قاب محافظ با کیفیت، همچنین باعث زیباتر شدن ظاهر گوشی شما نیز می شود. گوشی گلکسی نوت 20 اولترا یکی از مدرن ترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار است که البته ابعاد و وزن زیادی دارد. به همین دلیل برخورد آن با زمین می تواند آسیب هایی جدی به آن وارد کند. در ادامه برخی از قاب های محافظ سازگار با این گوشی را به اختصار معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این قاب ها را در مقاله «بهترین قاب های محافظ برای گوشی Galaxy Note 20 Ultra (بخش دوم)» بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید.

قاب محافظ Ringke Air-5 – نازک و با کیفیت

قاب محافظ Ringke Air-5 – نازک و با کیفیت

قاب محافظ Ringke Air-5 از ضخامت بسیار کمی برخوردار است و استفاده از آن باعث سنگین شدن گوشی شما نمی شود. این قاب از طراحی ظاهری ساده اما شیکی بهره می برد و در مقابل خط و خش نیز مقاوم است. همچنین این قاب دارای کیفیت ساخت بالایی است و حس خوبی را در هنگام در دست گرفتن گوشی به شما القا می کند.

قاب محافظ ArmadilloTek Vanguard – مستحکم و با دوام

قاب محافظ ArmadilloTek Vanguard – مستحکم و با دوام

قاب های محافظ سری Vanguard دارای تنوع رنگی بالایی هستند و برخلاف بسیاری از مدل ها، فقط در رنگ های مشکی یا آبی عرضه نشده اند. این قاب ها از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردارند و به طور کامل از گوشی محافظت می کنند. بر روی این قاب یک پایه نیز تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا گوشی را به سمت پرتره (عمودی) یا لند اسکیپ (افقی) بر روی میز قرار دهید.

قاب محافظ Caseology Parallax – طراحی رنگارنگ و جذاب

قاب محافظ Caseology Parallax – طراحی رنگارنگ و جذاب

گوشی نوت 20 اولترا در رنگ Mystic Green (سبز جادویی) عرضه نشده اما شما می توانید با استفاده از قاب Parallax در رنگ Aqua Green، تا حد زیادی از این رنگ بهره مند شوید! به طور کلی این قاب دارای طراحی رنگارنگ و جذابی است و شما می توانید با استفاده از آن به گوشی خود رنگ های آبی و قرمز را نیز بدهید.

قاب محافظ OtterBox Symmetry – سبک و دارای طول عمر بالا

قاب محافظ OtterBox Symmetry – سبک و دارای طول عمر بالا

برند OtterBox بیشتر به خاطر قاب های سری Defender شناخته می شود. اما قاب های سری Symmetry این برند نیز از کیفیت بالایی برخوردارند و به آسانی می توان گوشی را در آنها قرار داد. همچنین خارج کردن گوشی از این قاب به سادگی هر چه تمام تر امکان پذیر است. رنگ بندی جذاب و وزن سبک سایر مشخصات این قاب های محافظ را تشکیل می دهند.

قاب محافظ i-Blason Ares – استحکام بالا

قاب محافظ i-Blason Ares – استحکام بالا

این قاب هر دو سمت گوشی نوت 20 اولترا را پوشش می دهد و به گونه ای طراحی شده که ظاهر گوشی از درون آن مشخص باشد. قاب i-Blason Ares از استحکام فوق العاده بالایی بهره می برد و حتی در سخت ترین شرایط نیز از گوشی شما محافظت می کند. شما می توانید نسبت به تهیه این قاب در رنگ های قرمز، بنفش و مشکی اقدام کنید.

قاب محافظ Samsung Leather – شیک و رسمی

قاب محافظ Samsung Leather – شیک و رسمی

قاب چرمی ارائه شده توسط سامسونگ همچنان یک انتخاب ایده آل برای محافظت از گوشی نوت 20 اولترا است. این قاب هر سال با رنگ جدید عرضه می شود و رنگ امسال آن تیره و در مقایسه با سال گذشته رسمی تر است. شما می توانید این قاب را در رنگ های مشکی، قهوه ای و سبز تیره تهیه کنید.

چنانچه قصد خرید گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra و لوازم جانبی آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

در ادامه با بخش دوم این مقاله با نام بهترین قاب های محافظ برای گوشی Galaxy Note 20 Ultra (بخش دوم) با ما همراه باشید.

منبع: androidcentral