همان طور که می دانید ویدئو پروژکتور که در فضاهای عمومی مثل کلاس درس یا سالن های جلسات نصب می شود همیشه در معرض دسترسی افراد غیر مجاز قرار دارد. شما می توانید با قرار دادن پسورد بر روی ویدئوپروژکتور از روشن شدن دستگاه توسط هر شخص ناشناسی جلوگیری کنید. در اینجا قصد داریم شیوه رمز گذاری بر روی پروژکتور ان ای سی NEC را آموزش دهیم. برای این کار شما باید وارد منوی پروژکتور شوید و یک پسورد تعیین کنید. با این کار هنگام روشن شدن ویدیو پروژکتور یک کادر ظاهر می شود که از کاربر می خواهد رمز عبور را وارد نماید. در نتیجه با وارد کردن رمز اشتباه، دیتا ویدئو پروژکتور هیچ تصویری را نمایش نخواهد داد. این ویژگی برای استفاده از ویدئو پروژکتور در مکان های عمومی مانند موزه ها و نمایشگاه ها نیز کارایی بالایی دارد. اگر نسبت به خرید پروژکتور ان ای سی NEC اقدام کرده اید، با انجام دادن مراحل زیر می توانید بر روی دستگاه خود رمز عبور بگذارید و از دسترسی افراد غیر مجاز به آن جلوگیری به عمل آورید. با ما همراه باشید.

 تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC

مراحل تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC

مراحل تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC به صورت زیر می باشد:

1 - کلید منو را فشار دهید. سپس فلش جهت نمای راست را دو بار بزنید تا گزینه SETUP انتخاب شود و اینتر بزنید.

2 - جهت نمای راست را بزنید تا گزینه INSTALLATION انتخاب شود. در مرحله بعد فلش رو به پایین را 3 بار بزنید تا SECURITY انتخاب شود سپس ENTER بزنید. فلش رو به پایین را فشار دهید تا SECURITY در حالت ON قرار بگیرد. و بعد اینتر بزنید.

مراحل تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC

3 - در مرحله بعد شما باید یک کد واژه انتخاب کنید. بهتر است این کد واژه بین 4 تا 10 کاراکتر باشد. سپس با ترکیب 4 فلش، رمز را تایید کنید و اینتر بزنید. پیشنهاد می کنیم برای افزایش امنیت رمز عبور خود، از حروف کوچک و بزرگ و اعداد در کنار هم در انتخاب آن استفاده کنید. همچنین رمز عبور انتخابی خود را در جایی ذخیره یا یادداشت کنید تا در آینده آن را فراموش نکنید.

مراحل تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC

4 - با ظاهر شدن کادر Confirm Keyword گزینه YES را انتخاب کنید و اینتر بزنید.

بعد از انجام این مراحل، برای روشن کردن دیتا پروژکتور، دستگاه پیغام قفل بودن ویدئوپروژکتور را نمایش می دهد. شما باید دکمه MENU را بزنید و رمز صحیح را وارد نمایید تا پروژکتور تصاویر را پخش کند. لازم به ذکر است که تنظیمات بخشsecurity  پروژکتور با ریست کردن منو، لغو نخواهد شد. برای غیر فعال کردن رمز ویدئو پروژکتور کافی است که مانند مراحل قبل به قسمتsecurity  دسترسی پیدا کنید و بعد از انتخاب گزینه OFF، اینتر بزنید. دستگاه از شما رمز عبور را درخواست می کند. با وارد شدن کاراکترهای صحیح رمز، عملکرد SECURITY غیر فعال خواهد شد. توجه داشته باشید که در این حالت مجدداً تمامی افراد به ویدئو پروژکتور دسترسی خواهند داشت و می توانند محتوای مورد نظرشان را با آن به نمایش بگذارند. پس فقط در مواردی نسبت به غیر فعال کردن عملکرد Security اقدام کنید که از دسترسی نداشتن افراد غیر مجاز به پروژکتور اطمینان دارید.

بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتورهای ان ای سی NEC در مدل های لامپی و لیزری راهی بازار شده اند و شدت روشنایی مدل های رده بالای آنها حداقل 5000 لومن است. حتی برخی از ویدیو پروژکتورهای این برند از شدت روشنایی بالاتر از 8000 لومن نیز برخوردارند. از این جهت می توان محصولات برند ان ای سی را برای استفاده در محیط های کاملاً روشن و پر نور از بهترین گزینه ها دانست. به طوری که بدون نیاز به خاموش کردن چراغ ها، می توانید از تصاویر کاملاً شفاف و درخشان آنها بهره مند شوید. این ویدئو پروژکتورها کاربرد حرفه ای دارند و بیشتر در نمایشگاه ها، موزه ها و سالن های بزرگ همایش و کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرند.

اما ویدئو پروژکتورهای کلاسی و اداری برند ان ای سی معمولاً از روشنایی حدود 3000 لومن برخوردارند. این پروژکتورها برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها کاربرد دارند. از جمله پروژکتورهای کلاسی پر طرفدار ان ای سی می توان به مدل NP-MC331X اشاره کرد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که برخی از مدل های ویدئو پروژکتورهای NEC به پورت LAN مجهز هستند و می توان آنها را به شبکه متصل کرد. در این حالت می توانید وضعیت عملکرد دستگاه را از راه دور و از طریق یک کامپیوتر مرکزی زیر نظر بگیرید و تنظیمات دلخواهتان را به سادگی بر روی آنها اعمال کنید.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پروژکتور با رزولوشن مناسب به سایت ایده برتر مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید.