پس از ریشه کن شدن ویروس COVID-19 و قرنطینه مردم، مجددا رفت و آمد بین بسیاری از شهرها در سراسر کشور آغاز می‌شود.

رانندگی بخش ضروری بسیاری از کارهای روزمره مسافران است. از آنجا که ممکن است در طول قرنطینه کمتر رانندگی کرده باشید، شاید لازم باشد دوباره بار و بندیل خود را جمع کنید، تا زمان بیشتری را در وسیله نقلیه خود بگذرانید.

"ایده برتر پارسیان" لیستی از 11 مورد را جمع آوری کرده است؛ که می‌تواند رفت و آمد را برای شما آسان‌تر کند. در ادامه با ما همراه باشید.

روکش صندلی ماساژور حرارتی

روکش صندلی ماساژور قابل حمل می‌تواند بر روی صندلی خودروی شما قرار بگیرد و به صورت ارتعاشی و با نیرویی قوی پشت شما را ماساژ بدهد. روکش‌های ماساژور معمولا مجهز به یک کنترل یکپارچه هستند که به شما امکان می‌دهد بین تنظیمات ماساژ بالا یا پایین، یکی را انتخاب کنید.

روکش صندلی ماساژور حرارتی

پایه نگهدارنده تلفن همراه با قابلیت انعطاف پذیری و چرخش 360 درجه

نگهدارنده گوشی همراه در خودرو کاربردهای فراوانی دارد؛ بخصوص این که دارای گردن انعطاف پذیر و پایه قابل چرخش با زاویه 360 درجه باشد. این هولدر گوشی، در حالت‌های مختلف اعم از صحبت کردن، حرکت، گوش دادن به موسیقی یا شارژ به شما این امکان را می‌دهد از ایمنی و بهترین زاویه دید لذت ببرید. با این حال به لطف این نگهدارنده‌ها، می‌توانید با خیال راحت از دستگاه خود در ماشین استفاده کنید.

کیف ارگانایزر شکاف صندلی خودرو

کیف ارگانایزر شکاف صندلی ماشین، فضای مناسبی را برای قرار دادن فنجان‌ها، نگه داشتن تلفن، کیف پول، لوازم یدکی، کلید، سیگار، کارت‌های اعتباری، عینک آفتابی و غیره ایجاد می‌کند. سازمان دهنده فاصله صندلی خودرو، وسیله نقلیه را تمیز و مرتب جلوه می‌دهد و بهترین تجربه رانندگی را برای هر کاربر فراهم می‌کند.

کیف ارگانایزر شکاف صندلی خودرو

جاروبرقی اتومبیل قابل حمل

تمیز کردن روزانه خودرو بسیار مفید است. بنابراین وجود یک جاروبرقی اتومبیل قابل حمل یکی از نیازهای ضروری در سفر به حساب می‌آید.

جاروبرقی اتومبیل قابل حمل

کیف لپ تاپ و تبلت

اگر یک کارمند هستید یا شغلی دارید که لازم است یک لپ تاپ یا تبلت را با خود حمل کنید، کیف‌های لپ تاپ و تبلت به عنوان ابزارهای کاربردی نقش بسزایی در سفرهای شما ایفا می‌کنند.

قلاب پشت صندلی خودرو

قلاب پشت صندلی خودرو نیز یک ابزار کاربردی در خودرو به حساب می‌آید. این گیره یا قلاب، طراحی ساد‌ه‌ای دارد و برای آویزان کردن کیف، کیسه‌های پرونده، کیف‌های لپ تاپ و ... در سفرهای کاری و رفت و آمد کاربرد دارد.

پاور بانک

ممکن تا به حال برای شما اتفاق افتاده باشد که در مواقع ضروری شارژ تلن همراه شما کم باشد و به اندازه کافی پاسخگوی نیازهایتان نباشد. با این حال، وجود یک پاور بانک در خودرو، می‌تواند تلفن همراه شما را برای مواقع ضروری که پریز برق در دسترس نیست شارژ کند.

پاور بانک

قابل ذکر است که عینک آفتابی و نگهدارنده ی آن، ظرف جای سس، بالشتک صندلی و نگهدارنده لیوان چند کاره از دیگر مواردی هستند که راحتی سفر را چند برابر کرده و خاطره‌های ماندگاری را در ذهن شما ثبت می‌کنند.

منبع: goodmorningamerica