این روزها بسیاری از کاربران زمان زیادی از روز خود را به کار با گوشی موبایل می گذرانند و به همین دلیل بیشتر از قبل به صفحه نمایش گوشی خود نگاه می کنند! به خصوص کاربران آیفون با ویژگی هایی که سیستم عامل iOS 14 در اختیار آنها گذاشته، تمایل بیشتری به تغییر ویژگی های ظاهری رابط کاربری گوشی خود دارند. عوض کردن والپیپر گوشی یکی از راحت ترین راه ها برای تغییر ظاهر کلی آیفون است و حال و هوایی جدید به آن می بخشد. شما می توانید از بک گراندهایی مانند تصاویر حیوانات، غروب خورشید، طبیعت و به طور کلی هر آنچه که حس بهتری به شما می دهد، در آیفون خود استفاده کنید. اما ممکن است گاهی در انتخاب تصویر مورد نظر خود به جمع بندی نرسید و نیاز به دیدن نمونه داشته باشید! اگر در این شرایطی قرار گرفتید، در این 4 سایت می توانید والپیپرهای جذابی را به صورت رایگان دریافت کنید. اما پیش از آن باید روش عوض کردن والپیپر در آیفون را با هم بررسی کنیم.

قصد تغییر والپیپر آیفون را خود دارید؟ در این سایت ها می توانید نمونه های رایگان جذابی پیدا کنید!

چگونه والپیپر آیفون خود را عوض کنیم؟

عوض کردن والپیپر گوشی موبایل آیفون به سادگی هر چه تمام تر امکان پذیر است. برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

  1. به بخش Settings آیفون خود بروید.
  2. بر روی Wallpaper ضربه بزنید.
  3. بر روی Choose New Wallpaper ضربه بزنید.
  4. یک عکس را انتخاب کنید.
  5. پس از انتخاب عکس، می توانید سایز و نحوه قاب بندی تصویر مورد نظر خود را تنظیم کنید.
  6. در این مرحله انتخاب کنید که والپیپر شما در کدام بخش نمایش داده شود: هوم اسکرین، لاک اسکرین یا هر دو.

چگونه والپیپر آیفون خود را عوض کنیم؟

همچنین شما می توانید والپیپر گوشی خود را به صورت مستقیم از طریق اپلیکیشن Photos تغییر دهید:

  1. عکس مورد نظر خود را از فولدری که در آن قرار دارد انتخاب کنید.
  2. بر روی دکمه share که در قسمت سمت چپ پایین صفحه قرار دارد، ضربه بزنید.
  3. به سمت پایین اسکرول کنید و گزینه Use as Wallpaper را انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب عکس، می توانید سایز و نحوه قاب بندی تصویر مورد نظر خود را تنظیم کنید.
  5. در این مرحله انتخاب کنید که والپیپر شما در کدام بخش نمایش داده شود: هوم اسکرین، لاک اسکرین یا هر دو.

به این ترتیب شما می توانید به سادگی والپیپر آیفون خود را تغییر دهید. در ادامه چهار سایتی که به صورت رایگان می توانید از آنها والپیپر دریافت کنید را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

1. وب سایت Pexels

1. وب سایت Pexels

وب سایت Pexels بیش از 1000 بک گراند رایگان آیفون را در اختیار شما قرار می دهد و هر روز تصاویر جدیدی به مجموعه آن اضافه می شود. شما می توانید بک گراندهایی در زمینه های مختلف مانند چشم اندازهای طبیعت، میوه های مختلف، تصاویر سوررئال هنری، چشم اندازهای شهری و... را در این سایت پیدا کنید. فقط کافی است به بخش جستجوی این سایت بروید و فیلتر مورد نظر خود (نوع قاب بندی، اندازه و تم) را انتخاب کنید. پس از آن به صورت رایگان می توانید عکس مورد نظرتان را دانلود کنید. اما اگر قصد دارید تا یک مجموعه از والپیپرهای مورد نظرتان ایجاد کنید، باید یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری در Pexels نیز کاملاً رایگان است. پس از پیدا کردن عکس مورد نظرتان بر روی آن ضربه بزنید تا عکس در اندازه بزرگتر نمایش داده شود. سپس گزینه Free Download را انتخاب کنید.

2. وب سایت Pixabay

2. وب سایت Pixabay

سایت Pixabay (به آدرس https://pixabay.com/) هم یک گزینه برای پیدا کردن والپیپر برای آیفون است. این وب سایت مشابه با Pexels عمل می کند و به شما اجازه می دهد تا به سادگی در آن به جستجوی تصاویر مورد نظرتان بپردازید. همچنین شما می توانید علاوه بر عکس، در این سایت وکتورهای گرافیکی و تصاویر مناسب برای طراحی را نیز پیدا کنید. پس از پیدا کردن عکس مورد نظرتان، بر روی Free Download ضربه بزنید و ابعادی را که برای مدل آیفون شما مناسب تر است، انتخاب کنید.
شما می توانید یک حساب کاربری رایگان در این سایت ایجاد کنید و تصاویر مورد علاقه تان را در آن دسته بندی کنید. البته ایجاد حساب کاربری برای دانلود والپیپر الزامی نیست. پس از اتمام دانلود، عکس به صورت مستقیم در قسمت Files و فولدر Recent ذخیره خواهد شد. Pixabay حال و هوای یک شبکه اجتماعی را دارد و شما می توانید صفحه عکاسان مختلف در آن را فالو کرده و برای آنها پیغام بفرستید.

3. وب سایت Unsplash

3. وب سایت Unsplash

بیش از هزاران عکس به صورت رایگان در وب سایت Unsplash در اختیار شما است و می توانید به سادگی در میان آنها جستجو کنید. این وب سایت از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به اینستاگرام دارد و شما می توانید عکاس ها و هنرمندان مختلف را در آن فالو کنید و برای عکس های مورد علاقه تان لایک بزنید. البته برای استفاده از این ویژگی ها باید یک حساب کاربری در Unsplash ایجاد کنید. پس از پیدا کردن عکس دلخواهتان، بر روی Download ضربه بزنید تا عکس در بخش Recent folder گوشی ذخیره شود.

4. وب سایت Pinterest

4. وب سایت Pinterest

سایت Pinterest (به آدرس https://www.pinterest.com/) به عنوان یکی از محبوب ترین وب سایت ها برای پیدا کردن عکس شناخته می شود. همچنین شما می توانید به طور رایگان اپلیکیشن آن را دانلود کرده و یک حساب کاربری در آن ایجاد نمایید. 

هر عکسی را که تمایل داشتید، در این وب سایت جستجو کنید و سپس بر روی آن ضربه بزنید تا باز شود. پس از آن شما دکمه های Read It (برای مشاهده مقالاتی که این عکس در آنها استفاده شده) و Save (برای پین کردن عکس به صفحه) را مشاهده خواهید کرد که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین با کلیک بر روی آیکون سه نقطه می توانید به بخش گزینه های Settings دسترسی پیدا کرده و گزینه Download Image را انتخاب نمایید.

منبع: cnet