با گسترش تکنولوژی های نمایش تصویر، ویدئو پروژکتور جایگاه خود را حفظ کرده و همچنان رو به پیشرفت است. با وجود پیشرفت در زمینه مانیتورها و تلویزیون ها، ویدیو پروژکتور هنوز هم کاربرد فراوانی دارد. بسیاری از مراکز آموزشی، محل های برگزاری همایش، سالن های بزرگ و حتی برخی منازل، در حال حاضر از دیتا پروژکتور برای نمایش فیلم های تصاویر استفاده می کنند. اما گذشته از خود دستگاه، لامپ پرژکتور اهمیت ویژه ای دارد زیرا مسئولیت مهم تشکیل تصاویر به عهده آن است. یکی از برندهای پرفروش در این بخش هیتاچی است که خریداران بسیاری دارد. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور هیتاچی Hitachi تمامی لوازم جانبی و مصرفی از جمله لامپ پروژکتور هیتاچی را به مشتریان خود عرضه می کند. از ویژگی های این بخش، اطمینان از اصل بودن کالا و همچنین عرضه آن توسط گارانتی معتبر خواهد بود. بنابراین علاقمندان به خرید لامپ ویدیوپروژکتور می توانند با خیالی آسوده آن را تهیه نمایند.

خرید لامپ ویدئو پروژکتور هیتاچی

خرید لامپ ویدئو پروژکتور هیتاچی

چیزی که مسلم بوده این است که اگر پیشرفته ترین و بهترین پروژکتور موجود را از بهترین برند نیز تهیه کنید، باز هم نیازمند تعویض قطعاتی همچون لامپ ویدیو پروژکتور دارید، زیرا تمامی این قطعات عمر مفیدی دارند و پس از گذشت مدتی عملکرد و کارایی خود را از دست می دهند. اما نکته مهم در این زمینه استفاده از نمونه های اصلی به عنوان جایگزین قطعات فابریک است، در غیر این صورت امکان آسیب به دستگاه شما وجود دارد. بنابراین به دلیل کاهش هزینه ها، سعی نکنید که از انواع تقلبی، دست دوم و یا بدون گارانتی آن را خریداری نمایید زیرا لامپ ویدئو پروژکتور یکی از مهترین قطعات تعیین کننده در کیفیت تصاویر است. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش لامپ پروژکتور می تواند به تهیه لامپ ویدیو پروژکتور هیتاچی Hitachi به مشتریان خود کمک کند. علاوه براین، این مجموعه قادر است تا در صورت نیاز، قیمت انواع لامپ پروژکتور از سایر برندها را نیز در اختیار شما قرار دهد. فرقی نمی کند که متقاضی لامپ ویدئو پروژکتور هیتاچی باشید یا سایر برندها، این مجموعه در اختیارتان قرار خواهد داد.

بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتور هیتاچی به گونه ای طراحی شده اند که تعویض لامپ آنها برای افراد به سادگی انجام شود. در همین راستا جایگاه لامپ این پروژکتورها در قسمت بالایی دستگاه و نزدیک به سطح بدنه تعبیه شده است. به طوری که با باز کردن کاور بالایی ویدیو پروژکتور، به راحتی می توانید به لامپ آن دسترسی پیدا کنید. این ویژگی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما در هنگام تعویض لامپ پروژکتور می شود. همچنین از آسیب رسیدن به دیگر قطعات داخلی دستگاه جلوگیری به عمل می آورد. این نوع طراحی ویدئو پروژکتور هیتاچی Hitachi از بر هم خوردن تنظیمات نصب دستگاه در هنگام تعویض لامپ نیز جلوگیری می کند. به عنوان مثال شما می توانید در همان حالی که ویدئو پروژکتور بر روی پایه سقفی نصب است، لامپ آن را تعویض کنید و دیگر نیازی به جدا کردن آن از محل نصب نخواهید داشت. البته توصیه می کنیم که برای این منظور حتماً از کارشناسان و متخصصان فنی کمک بگیرید تا به دستگاه شما آسیبی وارد نشود.

خرید لامپ ویدئو پروژکتور هیتاچی

شرکت هیتاچی در زمینه تعویض لامپ ویدیو پروژکتورهای خود خاطر نشان کرده است که ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید و آن را به مدت 45 دقیقه در همان وضعیت نگه دارید. پس از اینکه از سرد شدن کامل پروژکتور مطمئن شدید، باید پیچ های کاور بالایی آن را باز کنید تا بتوانید به لامپ دسترسی پیدا نمایید.

هیتاچی در زمینه تولید انواع ویدئو پروژکتور سابقه ای طولانی دارد و به خصوص مدل های تعاملی یا Interactive آن طرفداران زیادی دارند. با خرید پروژکتور تعاملی هیتاچی می توانید یک وایت برد ساده را به یک برد هوشمند با امکانات کامل تبدیل کنید و با استفاده از قلم لمسی یا حتی انگشتان دست خود، بر روی تصاویر به یادداشت مطالب و رسم شکل بپردازید. این نوع پروژکتورها غالباً از نوع اولترا شورت ترو هستند و برد فوق العاده کوتاهی دارند. به این ترتیب می توان آنها را در کوتاه ترین فاصله نسبت به وایت برد نصب کرد.

لامپ ویدئو پروژکتور هیتاچی Hitachi

از دیگر ویدئو پروژکتورهای پرطرفدار هیتاچی می توان به مدل های آموزشی/ اداری اشاره کرد. این پروژکتورها در مقایسه با نمونه های مشابه از برندهای دیگر وزن نسبتاً سبک تری دارند و به سادگی می توان آنها را از اتاقی به اتاق دیگر در ادارات یا مراکز آموزشی جابجا کرد. همچنین می توانید ویدئو پروژکتور کلاسی هیتاچی را بر روی یک میز قرار دهید و بدون نیاز به نصب دستگاه بر روی سقف، از آن برای نمایش محتوای دلخواهتان بهره ببرید.

چنانچه قصد خرید پروژکتور هیتاچی و لوازم جانبی آن مانند لامپ را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به وب سایت ایده برتر پارسیان با اینماد 5 ستاره مراجعه کنید.