شرکت هایسنس Hisense به عنوان یک کارخانه تولیدی رادیو در سال 1969 تاسیس شد. هایسنس یکی از شرکت های دنیا در تولید محصولاتی از جمله تلویزیون های صفحه تخت، لوازم خانگی و تجهیزات مخابراتی شناخته شده است و فعالیت می کند.

پوز فروشگاهی هایسنس Hisense

دستگاه پوز فروشگاهی هایسنس Hisense در واقع یک نوع رایانه است که به صورت متفاوتی طراحی شده است و می توان اطلاعات خرید و فروش روزانه، موجودی کالا و نگهداری هزینه ها را ثبت و ضبط کنید.

پوز فروشگاهی هایسنس Hisense قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز را دارد که نرم افزار فروشگاهی بر روی آن نصب می شود و به دستگاه های جانبی دیگر از جمله بارکد خوان، پرفراژچک، فیش پرینتر و لیبل پرینتر متصل می شود.

دستگاه پوز فروشگاهی در مدل های متنوعی در جهان پیدا می شود از جمله پوز فروشگاهی نیکیتا، پوز فروشگاهی مادیران، پوز فروشگاهی شارپ، پوز فروشگاهی دارا، پوز فروشگاهی کاسیو، پوز فروشگاهی هایسنس، پوز فروشگاهی پارتنر، پوز فروشگاهی پوزیفلکس، پوز فروشگاهی سانگو Sango و .... طراحی و تولید شده است که کاربرد و کارایی خاص خود را دارد.

مزیت های استفاده از پوز فروشگاهی هایسنس

مزیت های استفاده از پوز فروشگاهی هایسنس عبارتند از :

دستگاه های پوز فروشگاهی هایسنس نسبت به رایانه های شخصی طول عمر بیشتری دارند. دستگاه های پوز فروشگاهی فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند.

همچنین پوز فروشگاهی هایسنس Hisense می توانند به صورت مداوم و شبانه روزی کار کنند و یکی دیگر از قابلیت های این است که در برابر خطرات محیطی مانند گرد و غبار مقاوم است.

این دستگاه ها مصرف برق کمتری دارند و نگه داری از آن بسیار راحت است علاوه بر این برای استفاده کاربر دارای محیط کاربری آسان است.

پوز فروشگاهی Hisense در دو نوع مختلف شامل پوز فروشگاهی کیبوردی هایسنس Hisense و پوز فروشگاهی لمسی هایسنس Hisense طراحی و تولید شده است که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

با استفاده از پوز فروشگاهی هایسنس Hisense می توانید اطلاعات حساب و فروش فروشگاه را با دقت، به سرعت، با کمترین هزینه و بدون تلف شدن وقت خود فروشنده یا خریدار ثبت و ضبط و نگهداری کنید.

یکی دیگر از قابلیت های این محصول افزایش دقت و نظم در امور کاری، امکان شناسایی اقلام خاص، کاهش درصد اشتباه به پایین ترین حد ممکن است.

پوز فروشگاهی لمسی هایسنس

پوز فروشگاهی لمسی هایسنس Hisense: این نوع پوز یا صندوق فروشگاهی نیازی به کیس ندارد و تمامی قطعات این دستگاه بر روی یک مدار طراحی شده است.

دستگاه های پوز لمسی هایسنس Hisense ضدآب بوده و به صفحه لمسی دستگاه خیلی حساس می باشند. از دستگاه پوز لمسی در رستوران های زنجیره ای و بزرگ استفاده می شود.

پوز فروشگاه کیبوردی Hisense

پوز فروشگاه کیبوردی Hisense که دارای گرافیک، هارد، سی پیو، مانیتور می باشند و یکی از دستگاه های پوز یا صندوق های فروشگاهی است که بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای و اصناف و لباس فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از نظر کارشناسان ایده برتر پوز فروشگاهی هایسنس یکی از محصولات بصرفه و اقتصادی برای کاربران می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های پوز فروشگاهی هایسنس یا خرید دستگاه پوز می توانید با کارشناسان فروش ایده برتر تماس بگیرید.73027-021