ایرپادهای وایرلس اپل ابعاد کوچکی دارند و امکان گم شدن آنها خیلی بالاست! این موضوع با توجه به قیمت بالای این ایرپادها ممکن است استرس های زیادی را به کاربران محصولات اپل وارد کند! فرقی نمی کند از کدام مدل ایرپاد استفاده می کنید (ایرپاد نسل دوم، ایرپادز پرو یا ایرپادز مکس)، به هر حال ممکن است شما هم با مشکل گم شدن آنها مواجه شوید! خوشبختانه اپلیکیشن Find My به صورت پیش فرض بر روی آیفون، آیپد و آیپاد نصب است. شاید تا به حال از این اپلیکیشن برای پیدا کردن محل گوشی آیفون خود استفاده کرده باشید. حال باید به شما بگوییم که اپلیکیشن Find My اپل برای پیدا کردن ایرپاد نیز کاربرد دارد!

از این روش مخفی برای پیدا کردن ایرپاد گم شده خود استفاده کنید!

اگر ایرپاد خود را گم کرده اید، با طی کردن مراحل زیر می توانید آن را از طریق اپلیکیشن Find My پیدا کنید.

مطمئن شوید که تنظیمات اپلیکیشن Find My به درستی اعمال شده باشد

پیش از آنکه از اپلیکیشن Find My برای پیدا کردن دستگاه گم شده خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که تنظیمات آن به درستی اعمال شده باشد. برای اینکه مطمئن شوید تا اپلیکیشن Find My روشن و فعال است، بخش Settings آن را باز کنید، بر روی اسم خود در بالای صفحه نمایش ضربه بزنید و سپس گزینه Find My را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Find My iPhone ضربه بزنید و سوئیچ موجود در این بخش را در حالت On قرار دهید. تا زمانی که این اپلیکیشن فعال است، اپل واچ و ایرپاد شما به صورت اتوماتیک به آن متصل می شوند. شما نمی توانید پس از گم کردن ایرپاد اپلیکیشن Find My را فعال کرده و از آن استفاده کنید. بنابراین سعی کنید که این اپلیکیشن همواره فعال باشد.

مطمئن شوید که تنظیمات اپلیکیشن Find My به درستی اعمال شده باشد

چگونه ایرپادز، ایرپادز پرو یا ایرپادز مکس خود را پیدا کنیم؟

پس از اینکه ایرپاد خود را گم کردید، ابتدا یک نفس عمیق بکشید! سپس آیفون خود را بردارید و اپلیکیشن Find My را اجرا کنید. پس از آن بر روی تب Devices ضربه بزنید و ایرپادز خود را در لیست دستگاه ها پیدا کنید. به عنوان روش جایگزین، شما می توانید به سراغ کامپیوترتان بروید و آدرس iCloud.com/find را در مرورگرتان تایپ کنید.

اگر ایرپادز شما در محدوده بلوتوث آیفون تان قرار داشته باشد، شما می توانید لوکیشن فعلی آنها را بر روی نقشه مشاهده کنید و در صورت نیاز، تعیین کنید که محل آنها با پخش شدن صدا مشخص شود. بر روی Play Sound ضربه بزنید و به دقت به صدای پخش در حال پخش گوش دهید تا بتوانید ایرپادتان را پیدا کنید. توجه داشته باشید که اگر یکی از ایرپادها در محفظه شارژ باشد، صدایی از آن پخش نخواهد شد.

چگونه ایرپادز، ایرپادز پرو یا ایرپادز مکس خود را پیدا کنیم؟

اگر تا حدود دو دقیقه ایرپادها را پیدا نکنید، صدای در حال پخش بلندتر می شود. اگر باز هم ایرپادها را نیافتید، مجدداً بر روی Play Sound ضربه بزنید.

منبع: cnet