گسترش ویدئو پروژکتور را می توان مدیون کاربرد آن دانست که به شما اجازه می دهد با هزینه کم، تصاویر با کیفیتی را به نمایش گذاشته اند.

هر مجموعه آموزشی، فرهنگی هنری و حتی شرکت ها و منازل نیز، می توانند از دیتا پروژکتور استفاده کنند. البته بایستی کاربری را با مدل دیتا پروژکتور انتخاب شده به درستی انتخاب نمود. در واقع شما باید در ابتدا نیازهای خود را به درستی بشناسید و سپس به سراغ انتخاب مدل پروژکتور خود بروید. برای این منظور باید ابعاد اتاق، سطح روشنایی محیط، سایز پرده نمایش و مشخصات دستگاه های منبع پخش را مد نظر قرار دهید. پس از آن باید ببینید که کیفیت تصویر تا چه اندازه برایتان مهم است. اگر به دنبال یک کیفیت استاندارد هستید، ویدئو پروژکتور HD می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. ویدیو پروژکتور HD هم قیمت مناسبی دارد و هم می تواند در سناریوهای مختلفی (از مصارف سرگرمی خانگی تا آموزشی و اداری) مورد استفاده قرار گیرد.

خرید ویدئو پروژکتور با کیفیت اچ دی hd

با خرید پروژکتور با کیفیت hd می توانید فیلم ها و بازی های کامپیوتری را با کیفیت بالا تماشا کنید. همچنین می توانید از تماشای مسابقات حساس فوتبال با رزولوشن HD، هیجان بیشتری را تجربه کنید. همان طور که می دانید، رزولوشن HD معادل با 1280x720 پیکسل است و با نام 720p نیز شناخته می شود. این رزولوشن برای سال ها به عنوان رزولوشن استاندارد در حوزه انکود و دیکود فیلم و سریال شناخته می شد و هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که فایل فیلم های 720p نسبت به 1080p حجم کمتری دارد، بسیاری از افراد دانلود آنها را ترجیح می دهند. در این میان یک ویدئو پروژکتور HD می تواند فیلم های 720p را بدون کوچکترین افت کیفیت به شما ارائه دهد و به خوبی با لپ تاپ یا کامپیوتر شما هماهنگ شود. پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بهترین کیفیت عملکرد پروژکتور خود، آن را از طریق کابل HDMI به دستگاه منبع پخش مورد نظر خود متصل نمایید.

البته این روزها شاهد عرضه چندین مدل از پروژکتورهای Full HD نیز به بازار هستیم که کیفیت تصویر 1080p را به ارمغان می آورند. این پروژکتورها نسبت به مدل های HD با کیفیت ترند، اما قیمت بالاتری نسبت به آنها دارند. به هر حال در هنگام خرید پروژکتور ابتدا باید میزان بودجه و انتظارات خود از کیفیت تصویر را بسنجید و سپس نسبت به انتخاب یک مدل HD یا Full HD اقدام نمایید.

 

به دلیل کیفیت بالا، معمولا افرادی به سمت خرید پروژکتور Full HD می روند که بیشتر به دنبال نمایش فیلم و بازی هستند و در موارد دیگر می توان از نمونه های ارزان تر استفاده کرد.

خرید ویدئو پروژکتور با کیفیت اچ دی hd

 

خرید پروژکتور با کیفیت اچ دی hd

امروزه هر چه فناوری های جدید و نوآوری ها ظاهر می شوند، در همه محصولات تلاش می شود تا از آنها استفاده کنند. ویدئو پروژکتور خانگی HD نیز به همین شکل است.

بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه خوب برای تماشای فیلم و بازی های کامپیوتری هستید، خرید ویدئو پروژکتور با کیفیت hd می تواند بهترین انتخاب باشد.

خرید ویدئو پروژکتور با کیفیت اچ دی hd

برندهای تولید کننده، انواع مختلفی را به بازار عرضه کرده اند که هر کدام ممکن است امکانات خاصی داشته باشند، اما بطور کلی، موضوع مهم در انتخاب آنها، سازگاری با نوع کار شماست. از جمله برندهای معتبری که در زمینه تولید ویدئو پروژکتور HD فعالیت دارند، می توان به پاناسونیک، اپتما، اپسون و سونی اشاره کرد.

شما می توانید از پروژکتور با کیفیت hd برای جلسات در اداره و سازمان ها و یا نمایش پاور پوینت از آن استفاده کنید، اما هزینه اضافی را متحمل شده و می توانید با هزینه کمتری دستگاه مناسب را خریداری کنید. به عنوان مثال یک ویدئو پروژکتور XGA می تواند برای مصارف روزمره اداری و آموزشی مناسب باشد. هر چند پروژکتورهای جدیدتر در دسته آموزشی/ اداری اغلب از رزولوشن های بالاتری پشتیبانی می کنند و حتی مدل های WUXGA هم در میان آنها دیده می شود. این نوع پروژکتورها در کلاس های دانشگاهی، جلسات مدیریتی و سمینارها کاربرد دارند. به طور کلی می توان گفت که اگر بودجه شما برای خرید ویدئو پروژکتور محدود است و به یک کیفیت تصویر استاندارد برای ارائه مطالب در مدارس یا جلسات کاری درون تیمی نیاز دارید، می توانید نسبت به خرید پروژکتور HD اقدام نمایید. در غیر این صورت مدل های WXGA، Full HD یا WUXGA می تواند برایتان مناسب تر باشد.

شرکت ایده برتر پارسیان در وبسایت فروشگاهی خود قیمت ویدئو پروژکتور HD را در کنار سایر مدل ها قرار داده و می توانید پس از اطمینان از مدل انتخاب شده، آن را سفارش داده و خریداری کنید. وب سایت ایده برتر پارسیان دارای نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره است و یک خرید اینترنتی مطمئن، راحت و تضمین شده را برای شما به ارمغان می آورد.