سامسونگ در حاشیه مراسم رونمایی از گوشی موبایل پرچم دار جدید خود، Galaxy S21، از نسل جدید ایرباد خود با نام Galaxy Buds Pro رونمایی کرده است. یک ایرباد وایرلس که به صورت مستقیم می توان آن را رقیب ایرباد اپل دانست! گلکسی Buds Pro از ویژگی های پیشرفته ای مانند حذف کامل نویز، طول عمر بالای باتری و کیفیت عالی صدا بهره می برد. این ایرباد قابلیت تشخیص صدای شما در هنگام آغاز به مکالمه را دارد و از امکاناتی مانند خاموش کردن ANC بهره می برد. بنابراین شما می توانید بدون خارج کردن ایرباد از گوشتان متوجه صداهای محیط نیز بشوید و با اطرافیانتان به صحبت بپردازید! در این بخش قصد داریم پنج راهکار را معرفی کنیم که به شما در استفاده آسان تر و حرفه ای تر از ایرباد گلکسی Buds Pro کمک زیادی می کند.

شناسایی و Pair کردن فوق العاده آسان ایرباد با دستگاه مورد نظر شما

بعد از باز کردن جعبه ایرباد گلکسی Buds Pro تنها چیزی که برای جفت کردن آن با یک دستگاه گوشی اندرویدی نیاز دارید، این است که گوشی خود را آنلاک کرده و یک یا دو ثانیه منتظر بمانید! در این حالت بر روی گوشی پیامی دریافت می کنید که از شما تأییدیه Pair شدن با ایرباد را درخواست می کند. در صورت تأیید شما نهایتاً تا 30 ثانیه ایرباد بر روی گوشی شناسایی می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر ایرباد گلکسی Buds Pro را با یک گوشی سامسونگ Pair می کنید، می توانید از اپلیکیشن Galaxy Wearable برای تنظیم و آپدیت آن استفاده کنید. در صورتی که قصد استفاده از این ایرباد با دیگر گوشی های اندرویدی از برندهای دیگر را دارید، باید اپلیکیشن سامسونگ را دانلود و بر روی گوشی تان نصب کنید.

شناسایی و Pair کردن فوق العاده آسان ایرباد با دستگاه مورد نظر شما

کنترل پخش موسیقی و مدیریت تماس های دریافتی

هر یک از بخش های ایرباد گلکسی Buds Pro فضای مناسبی جهت لمس در قسمت های کناری خود دارند. به این ترتیب کنترل موسیقی یا مدیریت تماس های دریافتی با آنها بسیار آسان خواهد بود و به سرعت می توانید بر روی آنها کلیک کنید. این امکان برای شما وجود دارد تا با چند بار کلیک بر روی ایرباد، عملیات مختلفی را انجام دهید. لیست استاندارد عملکردهای ایرباد گلکسی Buds Pro به این شرح است:

یک بار کلیک: پخش موسیقی یا توقف ترک موسیقی در حال پخش.

دو بار کلیک: پخش ترک موسیقی بعدی یا پاسخ دادن به تماس دریافتی.

سه بار کلیک: پخش ترک موسیقی قبلی.

لمس و نگه داشتن: شخصی سازی حالت استفاده از ایرباد یا رد کردن تماس دریافتی.

کنترل پخش موسیقی و مدیریت تماس های دریافتی

شخصی سازی قابلیت «لمس و نگه داشتن» برای هر بخش ایرباد

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم، شما می توانید عملکرد ایرباد گلکسی Buds Pro در هنگام لمس و نگه داشتن آن را مطابق با نیازتان شخصی سازی کنید. برای این منظور اپلیکیشن Wearable را باز کرده و به بخش Touch and hold از لیست آپشن بروید. در این قسمت شما می توانید عملکرد مورد نظرتان را از بین این گزینه ها انتخاب کنید:

شخصی سازی قابلیت «لمس و نگه داشتن» برای هر بخش ایرباد

سوئیچ به حالت کنترل نویز، Voice Command، کم کردن صدا یا اسپاتیفای.

گزینه سوئیچ به حالت کنترل باعث تغییر عملکرد ایرباد بین حالت های «حذف نویز» و «صدای محیط» می شود. به طوری که شما می توانید در حالت مکالمه از گزینه «حذف نویز» و در حالت هایی که نیازی به استفاده از ایرباد ندارید از حالت «صدای محیط» استفاده کنید.

تنظیم حالت ANC یا حذف نویزهای محیطی

برای اینکه مکالمه با کیفیتی را تجربه کنید و صدای شما با بالاترین وضوح توسط ایرباد گلکسی Buds Pro انتقال یابد، می توانید از قابلیت ANC (Active Noise Cancellation) یا حذف نویزهای محیطی بهره ببرید. این قابلیت در دو سطح کم یا زیاد در دسترس است. به این ترتیب اگر در خیابان یا محیط های شلوغ هستید، می توانید از سطح High این قابلیت استفاده کنید. برای تنظیم سطح حذف نویز ایرباد گلکسی Buds Pro اپلیکیشن Wearable را باز کرده و با اسکرول به سمت پایین، به بخش Active noise canceling level بروید.

تنظیم حالت ANC یا حذف نویزهای محیطی

Pair کردن ایرباد با دستگاه های دیگر به جز گوشی

این امکان برای شما وجود دارد تا در زمانی که ایرباد گلکسی Buds Pro را با گوشی Pair کرده اید، آن را به یک دستگاه دیگر (مانند کامپیوتر، تبلت یا یک گوشی دیگر) نیز به صورت هم زمان اتصال دهید. اگر قصد چنین کاری را دارید، هر یک از گوشی های ایرباد را لمس و برای حدود سه ثانیه نگه دارید. در این حالت ممکن است صدای بوق کوتاه نیز بشنوید که به معنای آن است که می توانید انگشتتان را از روی ایرباد بردارید! حالا اگر به لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر خود بروید، ایرباد گلکسی Buds Pro را در آن مشاهده خواهید کرد و می توانید به آن متصل شوید.

Pair کردن ایرباد با دستگاه های دیگر به جز گوشی

در این بخش سعی کردیم تا راهکارهای ساده اما کاربردی برای استفاده حرفه ای تر از ایرباد گلکسی Buds Pro را برای شما معرفی کنیم. این ایرباد به عنوان آخرین نسخه از ایربادهای وایرلس سامسونگ عرضه شده و صدایی با کیفیت عالی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان جدیدترین گوشی ها و لوازم جانبی آنها را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

منبع: cnet