اسکناس شمار با برند دماوند یکی از تجهیزات فروشگاهی است که از دستگاه های پر کاربرد در بانک ها و شرکت ها برای سرعت بخشیدن به امور مالی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پول شمار دماوند دستگاهی است که با دقت بالا و به سرعت اسکناس ، دلار و چک پول ها را می شمارد و دارای کارایی و کاربردهای وسیعی هستند.

پول شمار دماوند

پول شمار دماوند در واقع نوعی ماشین اداری و محاسباتی است که بیشتر در بانک ها و فروشگاه ها و موسسات مالی و ..... مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه پول شمار در مدل ها و برندهای مختلفی از جمله پول شمار نیکیتا، پول شمار مگا، پول شمار ax، پول شمار دماوند، پول شمار سیتک، پول شمار پارا و ..... طراحی و تولید شده است.

دستگاه پولشمار دماوند در مدل های مختلفی از جمله دستگاه پول شمار رومیزی، دستگاه پول شمار ایستاده و دستگاه پول شمار انگشتی دسته بندی می شوند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

استفاده از دستگاه پول شمار دماوند نیازمند سنسورهایی هستند که شامل سنسور فرستنده در قسمت قرار گرفتن اسکناس و سنسور گیرنده در قسمت داخلی دستگاه جهت دریافت و شمارش اسکناس از سنسور فرستنده طراحی شده است که سنسور گیرنده در قسمت پره های کشنده ی اسکناس قرار گرفته است. در پولشمار دماوند سنسور دیگری به نام uv اشعه مادون قرمز قرار دارد که روشن بودن این سنسور تست اسکناس در حال شمارش و به صورت تکی انجام می شود، سنسور دیگری به نام سنسور شماره انداز در اسکناس شمار دماوند وجود دارد که تعداد شمارش را مشخص و به قسمت نمایشگر انتقال می دهد.

دستگاه پول شمار ایستاده دماوند در بانک ها استفاه می شود که بیشتر برای تست مشتری و یا در قسمت صندوق مرکزی بانک قرار می گیرد. پول شمار ایستاده دماوند دارای سرعت و دقت بسیار بالایی هستند. شمارش اسکناس از چپ به راست انجام می شود که در هنگام شمارش محفظه ی پول بسته می شود و موجب جلوگیری از پراکنده شدن گرد و غبار می گردد. دستگاه پولشمار ایستاده دماوند در مدل های متنوعی طراحی شده اند که در فروشگاه معتبر اینترنتی ایده برتر پارسیان موجود می باشد.