در هنگام خرید از فروشگاه های آنلاین، با توجه به مجوزهای قانونی فعالیت فروشگاه می توانید پرداختی امن و مطمئن را تجربه کنید؛ و با بهره مندی از تجارب دیگر کاربران می توانید بهترین فروشگاه اینترنتی را برای تهیه اقلام مورد نیاز خود بیابید.

در بخش های گذشته، این موارد را به تفصیل توضیح داده ایم. برای دسترسی به آن ها می توانید به بخش مقالات آموزشی سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

مهم ترین معیارهای خرید از یک فروشگاه اینترنتی چیست؟

در ادامه قصد داریم به یادآوری نکات مهمی بپردازیم که توجه به آنها، به شما کمک می کند که با صرف کمترین هزینه، بهترین خدمات را دریافت نمایید.

این موارد عبارتند از:

1- اصالت کالا و گارانتی

امروزه با پیدایش فروشگاه های مختلف در صفحات وب، ممکن است برخی سودجویان کالاهای فاقد کیفیت و یا بدون گارانتی را در معرض فروش قرار دهند.

مهم ترین معیارهای خرید از یک فروشگاه اینترنتی چیست؟

برخی افراد ممکن است علاوه بر عرضه کالاهای بدون گارانتی، به فروش کالاهای قاچاق اقدام کنند.

بنابراین لازم است پیش از خرید حتی از فروشگاه های قانونی، مشخصات محصول را به درستی بررسی کنید و از اصل بودن اجناس و گارانتی معتبر آن اطمینان حاصل نمایید.

2- قیمت کالا

برخی مواقع، چند فروشگاه اینترنتی، محصولات یکسانی را با گارانتی معتبر به فروش می رسانند. یکی از معیارهای مهم برای انتخاب یکی از آنها قیمت مناسب و پایین تر کالا می باشد.

2- قیمت کالا

3- مدت زمان تحویل

همان طور که پیش از نیز گفته شد، خرید کالا و دریافت خدمات به صورت اینترنتی، مزایای زیادی دارد. اما ممکن است معایبی را نیز به همراه داشته باشد.

یکی از بزرگترین ایراد های خرید آنلاین، تحویل دیرهنگام محصولات است که موجب نارضایتی بسیاری از کاربران می گردد.

بنابراین لازم است پیش از تکمیل خرید، تمام شرایط مندرج در سایت را برای ارسال کالا مطالعه نموده و سپس اقدام به پرداخت نمایید.

3- مدت زمان تحویل

4- و خدمات پس از فروش

شاید بتوان گفت خدمات پس از فروش، یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی است. زیرا ارائه خدمات مناسب پس از تحویل کالا به مشتری، می تواند آنان را به انجام خریدهای بعدی ترغیب کند.

اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که یک محصول را به صورت اینترنتی خریده باشید و پس از دریافت آن، به هر دلیلی ناراضی بوده و قادر به استفاده از کالا نباشید.

یک فروشگاه اینترنتی معتبر با خدمات پس از فروش مناسب، شرایط خوبی را برای تعویض یا مرجوع نمودن کالاها فراهم خواهد کرد.

4- و خدمات پس از فروش

فروشگاه ایده برتر پارسیان، ارائه دهنده محصولات متنوع در زمینه ماشین های اداری و مواد مصرفی، کامپیوتر، قطعات و لوازم جانبی، تجهیزات فروشگاهی، تجهیزات آموزشی، تجهیزات شبکه، سیستم های امنیتی و مبلمان اداری می باشد.

این فروشگاه بهترین و با کیفیت ترین کالاها را با گارانتی اصلی و قیمت مناسب ارائه می کند. همچنین مشتریان محترم می توانند برای اطمینان از کیفیت محصولات و دریافت مشاوره تخصصی، پیش از خرید آنلاین با این فروشگاه تماس بگیرند.

منبع: zoomit