تمام کسب و کارها در تمام کشورهای جهان به دنبال راه هایی برای گسترش فعالیت های خود و کسب درآمد بیشتر هستند. در این میان برخی افراد روش های کوچک اما کاربردی را برای این منظور نادیده می گیرند. در حالی که استفاده از آنها به سادگی می تواند به آنها در این راه کمک زیادی کند. اگر صاحب یک دفتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر هستید، می توانید با استفاده از یک دستگاه کپی سریع و با کیفیت مشتریان بیشتری جذب کرده و کسب و کارتان را توسعه دهید.

چگونه دستگاه کپی شما نقش پر رنگی را در توسعه کسب و کار ایفا می کند

به طور كلی به کسب و کارتان نگاه كنید و سپس شروع به بررسی هسته اصلی فعالیت هایتان كنید. آیا موردی وجود دارد که فکر می کنید فضای دفتر شما را کارآمدتر می کند؟ آیا چیزی وجود دارد که کیفیت کار بیشتری را در دفتر شما ایجاد کند؟ اگر قبلاً به آن فکر نکرده اید، به دستگاه کپی اداری خود توجه کنید. این چیزی است که شما تقریباً تمام روز از آن استفاده می کنید و در زمانهای اوج کار، بسیار مهم می شود. نه تنها باید با ظرفیت مشخصی کار کند بلکه باید بتواند دقیقاً همان چیزی را که در دستگاه کپی نیاز دارید (و شاید کمی بیشتر از آن را) نیز به شما ارائه دهد. اکثر دستگاه های کپی مجهز به لوازم جانبی مانند سینی کاغذ اضافی و نمابر هستند که ارزش و کیفیت آن را بالا می برند.

چگونه دستگاه کپی شما نقش پر رنگی را در توسعه کسب و کار ایفا می کند

دستگاه کپی بهتر، پتانسیل رشد بالاتر

اگر دستگاه کپی ندارید یا دستگاهی دارید که دچار مشکل شده است، زمان آن فرا رسیده است که جستجو برای دستگاه کپی مناسب برای دفتر کار خود را شروع کنید! حال ممکن است به این فکر کنید که دستگاه کپی چه ارتباطی با موفقیت شرکت شما و ایجاد تجارت بهتر دارد؟ اکنون این یک سوال ارزشمند است و پاسخ های خوبی نیز دارد! در حالی که به نظر می رسد دستگاه کپی یک وسیله ساده از تجهیزات دفتری و اداری است، فقط فکر کنید که چه حجم از کاری از طریق آن انجام می شود؟ اگر متوجه شدید که دفتر کار شما بسیار به استفاده از دستگاه کپی متکی است، به این نکته توجه کنید که ممکن است دستگاه کپی جدید پاسخی برای ایجاد مشاغل با کیفیت بهتر و رشد شرکت شما باشد.

کیفیت چاپ اوج اهمیت را دارد!

یکی از بارزترین دلایلی که یک تجارت به دستگاه کپی نیاز دارد، کپی و چاپ اسناد با کیفیت ایده آل است.

اکنون ممکن است فکر کنید که دستگاه کپی کنونی شما اسناد با کیفیت چاپ بالا و کپی شده را به شما ارائه دهد، اما اگر چیزی بهتر وجود داشته باشد چه می کنید؟ چاپ و کپی تمیز و دقیق برای مشاغلی که با هر نوع کاغذ بازی یا اسنادی که برای مشتریان و سایر چهره های مهم کسب و کار شما امضا یا ارسال می شود سر و کار دارد، ضروری است. نمایش در یک جلسه کاری یا جلسه دادگاه یا حتی فروش زمین با اسناد کپی شده بی کیفیت و مبهم چیزی است که نارضایتی به دنبال دارد. مسلماً دوست ندارید مشتری هایتان یا کسی که به مشاغل شما کمک می کند ناراضی باشد و احساس کند که با یک شرکت غیر حرفه ای رو به رو است.

کیفیت چاپ اوج اهمیت را دارد!

نگاه حرفه ای مهم است

شما می خواهید که مشتریانتان شما را جدی بگیرند، اگر محصولات بی کیفیتی را ارائه دهید، چیزی که آنها مشاهده می کنند این است که شما حتی کیفیت نسخه ها و چاپهای خود را جدی نمی گیرید. اگر در تجارت هر کاری با چاپ یا کپی رنگی هستید، دستگاه های کپی رنگی با کیفیت بالا برای تجارت شما ضروری است. شما نه تنها می خواهید چاپ های با کیفیتی داشته باشید، بلکه می خواهید مطمئن شوید که رنگ های شما دقیقاً همانطور که می خواهید چاپ می شوند. 

نگاه حرفه ای مهم است

اهمیت سرعت در لوازم جانبی دستگاه کپی 

یکی دیگر از موارد ضروری در داشتن دستگاه کپی این است که دستگاه شما با چه سرعتی می تواند برای شما کار کند. اگر باید چند دقیقه صبر کنید تا اسناد خود را چاپ کنید یا چند نسخه از آن را کپی کنید، در این صورت شما وقت با ارزش تجارت خود را از دست می دهید! شما نه تنها به سرعت نیاز دارید بلکه به ذخیره سازی و امنیت داشتن سینی های کاغذی که با سرعت بالا کار می کنند و ظرفیت پروژه های کپی یا چاپ در مقیاس بزرگتر را دارند، نیاز دارید. آخرین چیزی که شما نیاز دارید این است که مجبور باشید در کنار دستگاه کپی خود بایستید تا هر دو دقیقه هنگام چاپ یک پروژه بزرگتر، سینی کاغذ را دوباره پر کنید. شما می خواهید که فقط دکمه «ارسال» را بزنید و کار خود را ادامه دهید، بدانید که سینی های کاغذ اضافی خود را دارید که به دستگاه شما اجازه می دهد دیگر کاغذ اواسط پروژه تمام نشود.

اهمیت سرعت در لوازم جانبی دستگاه کپی 

در نهایت

دستگاه کپی شما باید یک سرمایه طولانی مدت برای شرکت شما باشد. اگر شما یا کارمندان دفتر خود هنگام کار کردن با دستگاه احساس نارضایتی دارید ممکن است وقت آن رسیده باشد که با فروشنده دستگاه کپی خود در مورد گزینه های بیشتر صحبت کنید. این که آیا این ماشین قدیمی برای شما قابل تعمیر است یا نیاز به دستگاه جدیدی دارید اگر نیاز به خرید مجدد دستگاه کپی دارید گزینه هایی وجود دارد که به رشد تجارت شما کمک می کند.

منبع: CompareBusiness