جاروبرقی یکی از لوازم پرکاربرد منزل است که وجود آن در هر خانه ای امری ضروری است! یک جاروبرقی پیشرفته و کارآمد می تواند خیال شما را به طور کامل بابت پاکیزگی محل زندگی تان راحت کند و فرش و موکت های موجود در منزلتان را از گرد و غبار، زباله و مواد آلرژی زا به طور کامل تمیز نماید. به طور کلی یک جاروبرقی با کیفیت باید از ویژگی هایی مانند قدرت مکش قوی، ظرفیت بالای مخزن و سروصدای کم برخوردار باشد. این روزها انواع مختلفی از جاروبرقی وجود دارد که در آنها از تکنولوژی های جدید به منظور افزایش کارایی بهره برده شده است.

بهترین جاروبرقی های سال 2021
 

در کنار جاروبرقی های سیمی که همه افراد با آنها آشنایی دارند، این روزها جاروبرقی های بی سیم نیز محبوبیت بالایی در میان کاربران پیدا کرده اند. در این جاروبرقی ها از باتری های پرظرفیت لیتیومی استفاده شده و دیگر نیازی به متصل کردن کابل آنها به پریز برق وجود دارد. همچنین اخیراً ربات های جاروبرقی به بازار آمده که حتی نیاز به نیروی انسانی را نیز از بین برده است! ضمن اینکه همچنان در برخی مکان ها از جاروهای دستی نیز استفاده می شود!

در این میان برخی شرکت ها هستند که جاروبرقی های فوق پیشرفته همراه با لوازم جانبی اختصاصی را روانه بازار کرده اند که بالاترین کارایی را به ارمغان می آورند. این جاروبرقی ها حتی کوچکترین گرد و غبار و دانه های ریز مو را از روی فرش و دیگر سطوح جمع آوری می کنند و می توان از آنها برای تمیز کردن فضاهایی که دسترسی به آنها دشوار است، استفاده کرد. از جمله این شرکت ها می توان به Dyson، Miele، Vax و Hoover اشاره کرد. همچنین برندهای کمتر شناخته شده مانند Shark و Bosch نیز در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند. در ادامه برخی از بهترین مدل های جاروبرقی در سال 2021 را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

جاروبرقی Dyson V15 Detect Absolute

این جاروبرقی از نوع بی سیم است و شاید بتوان آن را بهترین انتخاب در سال 2021 دانست. جاروبرقی V15 حاصل تحقیقات دو ساله بخش R&D شرکت دایسون است و از ویژگی هایی مانند قدرت مکش قوی، تشخیص گرد و غبار به صورت لیزری و مجهز بودن به صفحه نمایش LCD بهره می برد. نکته قابل توجه درباره این جاروبرقی این است که لیزر به کار رفته در آن توسط چشم انسان قابل مشاهده نیست و هیچ گونه آسیبی برای کاربر نخواهد داشت. صفحه نمایش LCD جاروبرقی V15 نیز اطلاعات مفیدی مانند میزان شارژ باقی مانده باتری را میزان حجم گرد و غبار و زباله جمع آوری شده را به کاربر نشان می دهد. جاروبرقی V15 قابلیت ارائه عملکرد در دو حالت اتوماتیک را دارد و لوازم جانبی شامل سری های مختلف همراه با آن عرضه می شود.

جاروبرقی Dyson V15 Detect Absolute

جاروبرقی بدون سیم Roidmi R10

شرکت Roidmi برای طراحی خلاقانه جاروبرقی R10 موفق به دریافت شش جایزه شده است! دسته این جاروبرقی قابلیت چرخش 270 درجه ای دارد و آزادی عمل بالایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این، جاروبرقی بی سیم R10 وزن بسیار کمی دارد و هیچ گونه احساس خستگی برای کاربر ایجاد نمی کند. از دیگر ویژگی های این جاروبرقی می توان به مجهز بودن به برس برقی اشاره کرد که به سادگی قابل تنظیم است. به این ترتیب مشکلی برای تمیز کردن فضاهایی که دسترسی به آنها سخت است، نخواهید داشت. لازم به ذکر است که این جاروبرقی سروصدای بسیار کمی نیز از خود تولید می کند و شما می توانید هنگام کار کردن با آن به آسانی به صحبت کردن با افراد خانواده تان بپردازید!

جاروبرقی بدون سیم Roidmi R10

جاروبرقی LG CordZero A9 Kompressor

اگر علاوه به جارو کردن، به شستشوی کف اتاق نیز احتیاج دارید، جاروبرقی CordZero A9 ال جی بهترین انتخاب برای شما است! این دستگاه جدیدترین مدل از جاروبرقی های بی سیم برند ال جی است و کارایی بالایی برای تمیز کردن کامل محل زندگی شما دارد. شارژ کامل باتری این جاروبرقی برای 60 دقیقه استفاده از آن کفایت می کند که برای مصارف خانگی مناسب به نظر می رسد. نکته قابل توجه در رابطه با جاروبرقی LG CordZero A9 این است که مخزن آن از تکنولوژی فشرده سازی خودکار برخوردار است و نیاز شما به خالی کردن چند باره آن در فواصل زمانی کوتاه مدت را از بین می برد.

جاروبرقی LG CordZero A9 Kompressor

جاروبرقی Shark DuoClean Powered Lift-Away Upright NZ801UKT

از میان جاروبرقی های با سیم، جاروبرقی DuoClean تولید برند شارک یکی از پرطرفدارترین ها در سال 2021 بوده است! این جاروبرقی از قدرت مکش فوق العاده ای برخوردار است و حتی موی حیوانات خانگی را نیز به طور کامل از روی فرش و دیگر سطوح جمع آوری می کند. همچنین این جاروبرقی به گونه ای طراحی شده که می توان از آن به سادگی برای تمیز کردن زیر مبل و دیگر فضاهای محدود استفاده کرد. همراه با این جاروبرقی مجموعه ای از لوازم جانبی کاربردی نیز ارائه می شود که به افزایش کارایی آن کمک زیادی کرده است.
منیع: TechRadar