اصلی ترین ویژگی لپ تاپ این است که می توان از آن به صورت قابل حمل در فضاهای داخلی یا در فضاهای آزاد استفاده کرد. مسلماً تماشای فیلم یا خواندن کتاب در پارک و در هوای آزاد لذت بالایی دارد! اما برای این منظور صفحه نمایش لپ تاپ شما باید دارای میزان روشنایی بالایی باشد تا نور محیط بر روی کیفیت تصاویر تأثیر نگذارد. همچنین اگر صفحه نمایش لپ تاپ دارای روکش مات باشد و به صورت ضد بازتاب طراحی شده باشد، کیفیت تصاویر بهتر هم خواهد شد. در ادامه چند مدل از این لپ تاپ ها را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Flex – بالاترین میزان روشنایی!

لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Flex – بالاترین میزان روشنایی!

لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Flex یک دستگاه قدرتمند و از نوع قابل تبدیل است و به طور کامل برای استفاده در فضای باز بهینه سازی شده است! صفحه نمایش این لپ تاپ دارای میزان روشنایی حداکثر 600 nits است و تصاویری با بالاترین میزان وضوح و شفافیت را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Flex از نوع QLED است و با سایز 13.3 اینچ عرضه شده است.

لپ تاپ Dell XPS 13 (9310)- یک لپ تاپ قدرتمند و کارآمد!

لپ تاپ Dell XPS 13 (9310)- یک لپ تاپ قدرتمند و کارآمد!

شاید بتوان لپ تاپ Dell XPS 13 را یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار دانست. در این لپ تاپ از سخت افزار قدرتمندی استفاده شده که امکان اجرای انواع نرم افزار و بازی های روز را به شما می دهد. همچنین این لپ تاپ از کیفیت ساخت عالی و طراحی ظاهری شیک و جذابی بهره می برد. صفحه نمایش لپ تاپ Dell XPS 13 از صفحه نمایش با کیفیتی نیز برخوردار است. البته صفحه نمایش این لپ تاپ به اندازه لپ تاپ سامسونگ روشن نیست؛ اما باز هم می توان بر روی آن برای استفاده در فضای باز به طور کامل حساب باز کرد.

لپ تاپ Dell XPS 15 (9500) – انعطاف بالا در پیکربندی

لپ تاپ Dell XPS 15 (9500) – انعطاف بالا در پیکربندی

در لپ تاپ Dell XPS 15 نیز از صفحه نمایش مشابه با لپ تاپ Dell XPS 13 استفاده شده است و می توان از میزان روشنایی بالای تصاویر آن اطمینان کامل داشت. این لپ تاپ انعطاف بالایی در پیکربندی دارد و به شما اجازه می دهد تا به سادگی از سخت افزار دلخواه خودتان در آن استفاده کنید. به این ترتیب با خرید این لپ تاپ می توانید از تکنولوژی های روز شرکت های AMD و Intel، متناسب با علاقه و نیازتان بهره مند شوید. لازم به ذکر است که سایز صفحه نمایش لپ تاپ دل XPS 15 برابر با 15.6 اینچ است.

لپ تاپ Gigabyte Aero 17 – یک لپ تاپ گیمینگ خوش ساخت

لپ تاپ Gigabyte Aero 17 – یک لپ تاپ گیمینگ خوش ساخت

در لپ تاپ گیگابایت Aero 17 از کارت گرافیک های قدرتمند NVIDIA RTX و پردازنده های جدید اینتل استفاده شده است. به همین دلیل این لپ تاپ به یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ تبدیل شده که امکان اجرای انواع بازی را به شما می دهد. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای سایز 17.3 اینچ و نرخ تازه سازی 300 هرتز است و از میزان روشنایی فوق العاده بالایی بهره می برد. به طوری که حتی در زیر نور مستقیم خورشید هم از وضوح تصاویر آن کاسته نخواهد شد.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع لپ تاپ موجود در بازار با بهترین قیمت، آماده ارائه خدمات به شما است. چنانچه قصد خرید لپ تاپ دارید، برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید مدل مورد نظر خود به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره در این زمینه می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: windowscentral