امروزه مدارس، جلسات، همایش ها، سالن های سینما، ادارات و حتی منازل هم از متقاضیان ویدئو پروژکتور هستند. همانطور که می دانید، دیتا پروژکتور دستگاهی است که می تواند تصاویر و فیلم های شما را دریافت کرده و با استفاده از نور ایجاد شده توسط لامپ خود، آن ها را بر روی پرده ای سفید و یا دیوار به نمایش درآورد. انواع ویدئو پروژکتور وجود دارد که پروژکتور خانگی یکی از مدل های پرکاربرد آن است. ویدیو پروژکتور خانگی در مقایسه با مدل های صنعتی و حرفه ای، کمی امکانات ساده تری دارند و برای کاربری های خانگی و اداری در نظر گرفته شده اند. به عنوان مثال، خیلی از افراد علاقه دارند تا در منزل خود، از پروژکتور استفاده کنند و به دنبال بهترین ویدئو پروژکتور سینمای خانگی هستند. به همین منظور، خرید پروژکتور خانگی جزو مواردی است که علاقمندان خاص خود را دارد و برخی به دنبال آن هستند. اگر به دنبال خرید بهترین ویدئو پروژکتور خانگی هستید، قبل از هر اقدامی با مشاوران شرکت ایده برتر پارسیان تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

بهترین ویدئو پروژکتور خانگی

بهترین ویدئو پروژکتور خانگی

تجربه استفاده از ویدئو پروژکتور در منزل، جالب و هیجان انگیز است و می توانید فیلم های خود را با کیفیت بالا و در اندازه دلخواه مشاهده نمایید. البته واژه پروژکتور خانگی صرفا به استفاده در منازل محدود نمی شود و می توان در ادارات و بخش های دیگر نیز بکار برد. اما همیشه درباره استفاده تجاری این دستگاه صحبت فراوان است و شاید کمتر کسی از کاربرد خانگی آن اطلاع داشته باشد. به همین منظور باید اشاره کنیم که بخش عمده ای از فروش ویدئو پروژکتور به علاقمندان در منزل مربوط می شود. بنابراین، بهترین ویدیو پروژکتور خانگی دستگاهی است که بتواند فیلم های مورد علاقه شما را با کیفیتی بالا نمایش داده و کار با آن آسان باشد. شرکت ایده برتر پارسیان با عرضه این محصول از برندهای معتبر و مختلف، تلاش می کند تا نیاز علاقمندان به داشتن یک پروژکتور با کیفیت و کاربردی، و از طرفی دیگر، با قیمتی مناسب را مرتفع سازد.

بهترین ویدئو پروژکتور خانگی

راهنمای خرید پروژکتور خانگی

اگر قصد خرید پروژکتور خانگی دارید، در اولین قدم باید برند آن را مشخص کنید. برندهای پاناسونیک، اپسون و اپتما محصولات قابل توجهی را در این زمینه راهی بازار کرده اند. البته برای این منظور می توانید از پروژکتورهای خانگی بنکیو یا ویوسونیک هم استفاده کنید.

در گام بعدی باید به مشخصات تصویر ویدئو پروژکتور توجه کنید. این موارد شامل رزولوشن، نسبت کنتراست و شدت روشنایی می شوند. اگر به دنبال بهترین کیفیت تصویر در هنگام تماشای فیلم و سریال هستید، باید یک پروژکتور خانگی 4K تهیه کنید. البته رزولوشن های WUXGA و Full HD 1080p نیز می تواند برای شما مناسب باشد. پس از آن باید به میزان نور اتاق خود توجه کنید. اگر دوست دارید یک سالن سینمای کوچک را در خانه خود شبیه سازی کنید و در هنگام تماشای فیلم چراغ ها را خاموش نمایید، می توانید پروژکتوری با شدت روشنایی بین 2000 تا 3000 لومن را تهیه کنید. اما اگر می خواهید تا فضای اتاق شما در هنگام پخش فیلم کاملاً روشن و استاندارد باشد، روشنایی ویدئو پروژکتور خانگی شما باید بین حدود 3000 تا 3800 لومن باشد. ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کنیم که کنتراست مناسب برای یک پروژکتور خانگی حدود 4000:1 است. کنتراست میزان کیفیت رنگ مشکی و سایه روشن های تصویر را تعیین می کند.

در کنار مشخصات تصویر، باید به امکانات پروژکتور خانگی مورد نظر خود در زمینه نصب و راه اندازی نیز توجه داشته باشید. اغلب ویدیو پروژکتورهای خانگی از قابلیت نصب بر روی سقف یا استفاده به صورت رومیزی برخوردارند. همچنین این پروژکتورها به پورت HDMI مجهز شده اند که برای اتصال به لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال کاربرد دارد. اما اگر می خواهید تا درگیر استفاده از کابل و مشکلات آنها نشوید، می توانید نسبت به خرید پروژکتور خانگی وای فای دار اقدام نمایید. این پروژکتورها از اتصال بی سیم به گوشی، تبلت، لپ تاپ و دستگاه های دیگر پشتیبانی می کنند و کار کردن با آنها برای کاربران خانگی ساده تر است.

راهنمای خرید پروژکتور خانگی

از دیگر مواردی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور خانگی باید مورد توجه قرار گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایز نهایی تصویر
  •  مجهز بودن به اسپیکر داخلی
  • توانایی نمایش فیلم سه بعدی 3D
  • میزان بودجه در نظر گرفته شده متناسب با قیمت ویدئو پروژکتور خانگی
  • نسبت پرتاب لنز (اولترا شورت ترو UST یا شورت ترو ST)
  • طول عمر منبع نوری (لامپ یا دیودهای لیزری)

شرکت ایده برتر پارسیان با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع ویدئو پروژکتور خانگی ارزان از برندهای معتبر آماده ارائه خدمات به شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره مراجعه کنید.