یک داک USB می تواند امکان اتصال چندین دستگاه را به کروم بوک شما ایجاد کند. این دستگاه از طریق یک کابل USB-C به کروم بوک متصل می شود و چند پورت جدید به دستگاه شما اضافه می کند. از طریق یک داک USB می توانید کیبورد، ماوس یا یک صفحه نمایش دوم را به کروم بوک اتصال داده و از آنها برای استفاده آسان تر از لپ تاپ خود بهره ببرید. البته هاب های USB-C نیز همین کاربرد دارند اما این دستگاه ها معمولاً کابل کوتاهی دارند و امکان تکان دادن کروم بوک از روی میز را از شما سلب می کنند. در حالیکه با استفاده از داک می توانید به راحتی از کروم بوک خود در نقاط مختلف منزل یا محل کارتان استفاده کنید. در لیست زیر برخی از بهترین داک های سازگار با کروم بوک را مشاهده می کنید:

داک Baseus 16-in-1 USB-C – یک داک ایستاده با کیفیت

داک Baseus 16-in-1 USB-C – یک داک ایستاده با کیفیت

برخی از کاربران داک های ایستاده را ترجیح می دهند. چرا که این داک ها فضای کمتری را اشغال می کنند و شما می توانید از آنها به صورت ایستاده در کنار مانیتور استفاده کنید. از جمله این دستگاه ها باید به داک باسئوس 16-in-1 اشاره کنیم که از طراحی ظاهری زیبا و کیفیت ساخت بالایی بهره می برد. این داک انواع پورت های ارتباطی (شامل USB-A، USB-C، جک 3.5 میلی متری و درگاه کارت حافظه) را در اختیار شما می گذارد.

داک Uni USB-C Hub – مجهز به کابل قابل جدا شدن

داک Uni USB-C Hub – مجهز به کابل قابل جدا شدن

شما می توانید با استفاده از یک کابل USB-C 3.1 Gen 2 این هاب USB-C را به یک مینی داک تبدیل کرده و از آن به صورت ثابت یا قابل حمل استفاده کنید. این دستگاه با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، انتخابی ایده آل برای استفاده در هنگام سفر است. نسخه 8-in-1 این داک به پورت های اترنت، یک پورت اضافی USB-A، HDMI، درگاه کارت حافظه SD/microSD و پورت های USB-C (با قابلیت شارژدهی) مجهز است.

داک Kensington SD4820P USB-C – پورت های به روز و کاربردی

داک Kensington SD4820P USB-C – پورت های به روز و کاربردی

شرکت Kensington برخی از با دوام ترین و مقاوم ترین لوازم جانبی کامپیوتر موجود در بازار را تولید کرده است. این شرکت در زمینه تولید داک هم فعالیت دارد و محصولات آن در این زمینه هم از کیفیت ساخت بالایی بهره می برند. از جمله داک های این شرکت باید به مدل SD4820P اشاره کنیم که پورت های کاربردی و به روزی را به کروم بوک شما اضافه می کند. این داک به پورت های DisplayPort و HDMI، پنج پورت USB-A، اترنت و یک پورت USB-C مجهز است و تمام نیازهای شما برای اتصال به دستگاه های دیگر را به خوبی برطرف می کند.

داک Plugable USB-C – با دوام و زیبا

داک Plugable USB-C – با دوام و زیبا

این داک از مدل 85 واتی ساخت برند Plugable کمی بزرگتر است. اما با توجه به اینکه به صورت ایستاده طراحی شده، فضای زیادی را اشغال نمی کند. این داک پنج پورت USB-A و جک های 3.5 میلی متری برای میکروفون و هدفون را به کروم بوک شما اضافه می کند. علاوه بر ویژگی های فنی، این داک از ویژگی های ظاهری قابل توجهی هم برخوردار است و استفاده از آن جلوه ای زیبا و جذاب به میز محل کار شما می بخشد.

داک Anker PowerExpand 13-in-1 USB-C – برای کاربران حرفه ای

داک Anker PowerExpand 13-in-1 USB-C – برای کاربران حرفه ای

آیا واقعاً به دو پورت HDMI و DisplayPort نیاز دارید؟ احتمالاً خیر! اکثر کاربران معمولی کروم بوک احتیاجی به این پورت ها در کارهای روزمره خود ندارند. اما کاربران حرفه ای چرا! اگر جزء این دسته از کاربران هستید، داک انکر PowerExpand برای شما ساخته شده است! این داک دو پورت USB-C با سرعت 10Gbps را نیز به کروم بوک شما اضافه کنید که می توانید هارد اکسترنال و دیگر تجهیزات جانبی USB-C خود را از طریق آنها به دستگاه تان متصل کنید. این پورت ها سرعتی عالی در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورند. سایر پورت های این داک شامل اترنت، سه پورت USB-A و درگاه کارت خوان می شود.

شما می توانید نسبت به خرید انواع کروم بوک و لوازم جانبی آن با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral