در دوران اینترنت و فناوری دیجیتال، جهان نسبت به امنیت آگاه تر شده و بسیاری از افراد در کارهای روزمره خود مسائل امنیتی را مورد توجه قرار می دهند. این موضوع در دنیای تجارت هم صدق می کند. این روزها کالاهای جعلی و تقلبی به وفور در بازار یافت می شوند و این یکی از دلایلی است که شرکت های تولید کننده کالاهای دیجیتال به طور فزاینده ای به استفاده از برچسب های امنیتی روی آورده اند. هولوگرام های امنیتی در واقع برچسب هایی هستند که بر روی آنها هولوگرام موجود است و برای مسائل امنیتی و تضمین اصل بودن کالا کاربرد دارند. از آنجا که امکان جعل هولوگرام امنیتی بسیار پایین است، این لیبل ها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی جعل هولوگرام های امنیتی کاری تخصصی، گران قیمت و زمان بر است و از عهده هر کسی بر نمی آید! شما می توانید کالاهایی را که بر روی آنها لیبل امنیتی چاپ شده، با خیال راحت خریداری کنید و از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید.

مزایای استفاده از برچسب های با امنیت بالا چیست؟

هولوگرام چیست؟

هولوگرام ها برچسبی هستند که تصاویر به صورت رمزگذاری شده بر روی آنها چاپ می شود و بسته به زاویه دید بیننده، دارای نماهای متفاوتی هستند. از هولوگرام های امنیتی به طور گسترده بر روی ارزها، سند املاک، اوراق تمبر و برچسب های مالیاتی استفاده می شود. همچنین هولوگرام ها بر روی لیبل های امنیتی چاپ شده و بر روی ضمانت نامه کالا نصب می شوند. علاوه بر این لیبل های امنیتی از قابلیت نصب بر روی قطعات الکترونیکی، باتری گوشی موبایل و موارد شبیه به آن کاربرد دارند.

هولوگرام چیست؟

امروزه هولوگرام ها دارای انواع مختلفی هستند و حتی به صورت رنگی نیز چاپ می شوند. بسیاری از شرکت های معتبر از لیبل های امنیتی مختص به خود استفاده می کنند و در واقع این لیبل ها نمادی از هویت آنها به شمار می آید. لیبل های امنیتی در صنایع مختلف (فارغ از کوچک، متوسط یا بزرگ بودن آنها) مورد استفاده قرار می گیرند. پس اگر صاحب یک کسب و کار هستید و قصد دارید تا اصل بودن کالاهای خود را برای مشتریانتان تضمین کنید، می توانید از لیبل های امنیتی برای این منظور استفاده کنید. در حال حاضر NanoGrafixمعتبرترین شرکتی است که سالها تجربه تهیه برچسب های قابل استفاده برای ضمانت نامه مطابق با استانداردهای بین المللی را دارد. همچنین این محصول در بازار از تنوع بالایی برخوردار است و از قیمت مناسبی نیز بهره می برد. به همین دلیل اکثر صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند نسبت به تهیه آن در حجم انبوه اقدام کرده و از آنها بر روی کالاهای خود استفاده نمایند.

هولوگرام چیست؟

مزایای استفاده از برچسب های با امنیت بالا

  • برچسب های با امنیت بالا توسط NanoGrafix ارائه شده اند که دارای مزایای امنیتی زیادی هستند. اما می توان اصلی ترین مزایای این لیبل های امنیتی را به صورت زیر خلاصه کرد:
  • برچسب های با امنیت بالا تضمینی برای اصالت برند و تجارت شما هستند.
  • به عنوان نماد برند شما در میان کاربران شناخته می شوند.
  • از آنجا که رمزنگاری و جعل آنها بسیار سخت است، اصل بودن کالاهای شما را به طور کامل تضمین می کنند.
  • امکان دستکاری و مخدوش کردن آنها فوق العاده پایین است. از این جهت این لیبل ها از ماندگاری بالایی بر روی کالا برخوردارند و حتی شاید تا ماه ها و سال ها کیفیت اولیه خود را حفظ کنند.
  • قیمت آنها متناسب با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند، بسیار مناسب است. از این جهت تهیه آنها برای اکثر صاحبان کسب و کارها مقرون به صرفه است.
  • ستفاده از این لیبل های امنیتی به مرور زمان امکان وجود کالاهای تقلبی در بازار را کاهش می دهد.

منبع: printerland