همانطور می دانید، ویدئو پروژکتور دستگاهی است که می تواند تصاویر دریافتی از کامپیوتر را به صورت نور بر روی سطحی صاف مانند دیوار و یا تخته بیاندازد. امروز دیگر تخته های وایت برد نیز در حال منسوخ شدن هستند و کلاس های آموزشی و حتی جلسات و همایش ها نیز به سمت دیتا پروژکتور می روند. یکی از مهمترین بخش های این دستگاه لامپ دیتا پروژکتور است که با استفاده از نوری که تولید می کند، تصاویر بر روی صفحه نمایان می شوند. لامپ ویدئو پروژکتور از 4 قسمت اصلی تشکیل شده و شما باید بدانید در صورت سوختن لامپ پروژکتور یا کم نور بودن آن نیاز به تعویض کدام قسمت دارید و یا اصلا نیاز به تعویض لامپ پروژکتور دارید یا تعمیر خود دستگاه لازم است. این قطعه جزو موارد مصرفی بوده و پس از مدتی نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد. با این تفاسیر، هر چقدر میزان نگهداری و نحوه استفاده از دستگاه بهتر باشد، عمر لامپ پروژکتور نیز بالا می رود. از برند های مطرح در این خصوص می توانیم به لامپ ویدئو پروژکتور ایسر اشاره کنیم که کیفیت آن مثال زدنی است.

لامپ ویدئو پروژکتور ایسر Acer

لامپ ویدئو پروژکتور ایسر

برخی شاید بگویند که خرید مانیتور بهتر از ویدیو پروژکتور است که باید گفت هر کدام معایب و مزایای خود را دارا هستند. خرید مانیتورهای بزرگ هزینه بسیار زیادی داشته و برای برخی بخش ها توجیه اقتصادی ندارد. همچنین وجود انواع مدل های مختلف ویدیو پروژکتور، باعث شده تا مخاطبان خود را داشته باشند و کاربردهای فراوانی دارند. در این بین، اگر از علاقمندان به برند ایسر هستید، سعی کنید در هنگام استفاده از دستگاه، به خوبی از لامپ ویدئو پروژکتور ایسر، مراقبت نمایید تا کیفیت خود را از دست ندهد. اما در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض لامپ پروژکتور ایسر، همیشه به مراکز مجاز فروش و تعمیر مراجعه نمایید. شرکت ایده برتر پارسیان، توانسته در این زمینه فعال باشد و لوازم جانبی و یدکی این مدل دستگاه ها را نیز برای مشتریان گرامی تهیه نماید. همچنین با قرار دادن آن ها در وبسایت فروشگاهی خود، همه می توانند به آسانی آن ها را خریداری کنند.

برند ایسر در زمینه تولید انواع ویدئو پروژکتور در دسته بندی های مختلف فعالیت دارد و محصولات متنوعی را راهی بازار کرده است. این شرکت در اغلب پروژکتورهای خود از فناوری های کاربردی برای ارتقای طول عمر لامپ استفاده کرده است. بد نیست بدانید که لامپ ویدئو پروژکتور ایسر در مدل های کلاسی و اداری در حالت نرمال بین 5000 تا 6000 ساعت عمر می کند. اما شرکت ایسر به شما این امکان را داده است تا پروژکتور خود را در حالت اکونومی (Eco) یا اقتصادی نیز مورد استفاده قرار دهید. با قرار دادن ویدیو پروژکتور ایسر بر روی حالت اکو، طول عمر لامپ آن بین 1.5 تا 2 برابر افزایش پیدا می کند. دلیل این امر این است که در حالت اکونومی لامپ دستگاه به شکل بهینه تری برق مصرف می کند و روشنایی خروجی آن کاهش می یابد. به طور معمول کاربران در محیط های کم نور تر از پروژکتور خود در حالت اکو استفاده می کنند.

لامپ ویدئو پروژکتور ایسر

اما بد نیست در این بخش با انواع ویدئو پروژکتور ایسر بیشتر آشنا شویم. به طور کلی می توان محصولات ایسر در این زمینه را در دسته های زیر طبقه بندی کرد:

پروژکتور اداری ایسر: مدل های موجود در این دسته به طور اختصاصی برای ارائه مطلب در اتاق جلسات ادارات، شرکت ها و سازمان ها طراحی شده اند. رزولوشن حداکثر Full HD، پشتیبانی از ارتباط وایرلس و تصحیح کیستون اتوماتیک ویژگی های کلیدی پروژکتورهای اداری ایسر را تشکیل می دهند.

پروژکتور کلاسی ایسر: این پروژکتورها از نوع شورت ترو (برد کوتاه) هستند و در کلاس های آموزشی کارایی بالایی دارند. با استفاده از این دستگاه ها می توانید از فواصل کوتاه نسبت به پرده نمایش، به سایز تصویر بزرگ دست یابید.

پروژکتور گیمینگ ایسر: با خرید این پروژکتورها به بالاترین کیفیت تصویر در هنگام انجام بازی دست خواهید یافت. پروژکتورهای گیمینگ ایسر زمان تأخیر ورودی بسیار پایینی دارند و برای اتصال به کنسول های بازی کاملاً آماده اند!

لامپ ویدئو پروژکتور ایسر Acer

پروژکتور سرگرمی خانگی ایسر: برای تجربه کیفیت تصویر سینمایی و تماشای فیلم های روز دنیا با کیفیت 4K، می توانید بر روی این دسته از پروژکتورهای ایسر حساب ویژه ای باز کنید!

پروژکتور قابل حمل ایسر: در این پروژکتورها از لامپ LED استفاده شده است و شما می توانید آنها را به سادگی با خود حمل کنید. وزن سبک، قابلیت چرخش 360 درجه و نمایش تصویر در حالت عمودی (Portrait) از ویژگی های کاربردی این دستگاه ها هستند.
پروژکتور فضای بزرگ ایسر: این دسته با نام Large Venue شناخته می شوند و برای استفاده حرفه ای در سالن های کنفرانس و نمایشگاه ها کاربرد دارند.
لازم به ذکر است که در میان ویدئو پروژکتورهای ایسر علاوه بر مدل های لامپی، چند مدل لیزری هم وجود دارد که در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.