یک پایه نگهدارنده گوشی با کیفیت این اطمینان را به شما می دهد که گوشی شما در حین رانندگی کاملاً ایمن خواهد ماند و می توانید در پشت فرمان به آن دسترسی داشته باشید. همان طور که می دانید در دست گرفتن گوشی موبایل در هنگام رانندگی یکی از عوامل اصلی تصادفات است و ممکن است باعث صدمات مالی و حتی جانیِ جبران ناپذیری شود. به همین دلیل شما می توانید با استفاده از یک پایه نگهدارنده، بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به آن دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال از اپلیکیشن های مسیریابی استفاده کنید. در این حالت حتی نیازی به منحرف کردن سر خود از مسیر مستقیم به سمت جاده ندارید و می توانید در کمال آرامش و ایمنی، به گوشی تان دید داشته باشید. در این بخش چند مدل از هولدرهای با کیفیت و پرطرفدار موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این هولدرها را در مقاله «بهترین پایه های نگهدارنده گوشی برای استفاده در ماشین شما! (بخش اول)» مشاهده کنید.

پایه نگهدارنده Koomus Pro CD Slot Car Mount – قابل نصب بر روی CD Player خودرو

پایه نگهدارنده Koomus Pro CD Slot Car Mount – قابل نصب بر روی CD Player خودرو

این پایه نگهدارنده بر روی CD Player خودروی شما نصب می شود و در واقع CD Player را به یک پایه تبدیل می کند! در واقع شما می توانید فقط از این هولدر بر روی کنسول مرکزی خودروی خود استفاده کنید و امکان نصب آن در مکان های دیگر وجود ندارد. همچنین این هولدر جزء مدل های پایه ای است و بازوی آن به صورت دستی تنظیم می شود. توجه داشته باشید که در صورت نصب پایه نگهدارنده Koomus Pro، دیگر امکان پخش CD در خودرو را نخواهید داشت.

پایه نگهدارنده Aukey Car Phone Mount 360 Degree Rotation – چرخش 360 درجه ای

پایه نگهدارنده Aukey Car Phone Mount 360 Degree Rotation – چرخش 360 درجه ای

شما می توانید این پایه نگهدارنده برند آکی را بر روی شیشه جلوی ماشین یا داشبورد نصب کنید. بازوی این هولدر دارای انحنا است و این نوع طراحی به شما اجازه می دهد تا بتوانید هولدر را در قسمت های بالایی شیشه جلو نیز نصب نمایید. همچنین صفحه نگهدارنده این هولدر خاصیت آهنربایی دارد و گوشی شما را به شکلی کاملاً محکم بر روی خود نگه می دارد. این امکان برای شما وجود دارد تا گوشی خود را بر روی پایه نگهدارنده Aukey به میزان 360 درجه بچرخانید و از آن در موقعیت های مختلف (عمودی، افقی یا زاویه دلخواه) استفاده کنید. به این ترتیب با استفاده از این هولدر بهترین زاویه دید را به صفحه نمایش گوشی خود خواهید داشت.

پایه نگهدارنده Nite Ize Steelie Orbiter Dash Kit – کوچک اما کارآمد

پایه نگهدارنده Nite Ize Steelie Orbiter Dash Kit – کوچک اما کارآمد

برای استفاده از پایه نگهدارنده Nite Ize Orbiter ابتدا باید ورقه فلزی ارائه شده همراه با آن را بر روی بدنه یا قاب گوشی خود بچسبانید. سپس گوشی را از محلی که این ورقه فلزی به آن چسبیده، به صفحه نگهدارنده هولدر نزدیک کنید تا گوشی به صورت آهنربایی بر روی آن قرار گیرد. توجه داشته باشید که این ورقه فلزی هیچ گونه اختلالی در عملکرد گوشی ایجاد نمی کند و باعث آسیب دیدن باتری آن نمی شود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که در پایه نگهدارنده Nite Ize Orbiter از گوی فلزی با قابلیت چرخش استفاده شده که امکان دسترسی به گوشی در زوایای مختلف را به شما می دهد.

پایه نگهدارنده Scosche Universal Power Mount – انعطاف پذیری بالا

پایه نگهدارنده Scosche Universal Power Mount – انعطاف پذیری بالا

این محصول در واقع هم پایه نگهدارنده است و هم شارژر فندکی. برای استفاده از پایه نگهدارنده Scosche باید آن را در سوکت 12 ولتی فندک ماشین نصب کنید. بازوی این هولدر دارای انعطاف پذیری بالایی است و به سادگی می توانید ارتفاع آن را با خم کردن کم یا زیاد کنید. همچنین انعطاف پذیر بازوی این هولدر به شما اجازه می دهد تا بهترین زاویه دید را نسبت به صفحه نمایش گوشی خود داشته باشید و به راحتی آن را تنظیم کنید. لازم به ذکر است که بر روی بدنه پایه نگهدارنده Scosche یک پورت USB نیز وجود دارد که امکان شارژ کردن گوشی را نیز به شما می دهد.

منبع: androidcentral